Anul IV
- Detalii
- Accesări: 1718
Studentii anului IV si prelungire de studiu pot sa isi depuna referatul de practica administrativa in data de 20 aprilie, la secretariatul anului IV, intre orele 9 -12. Aceasta este ultima data de predare a referatului de Practica II.
- Detalii
- Accesări: 4665
Certificatul de competenţă lingvistică se poate obţine astfel:
-pe baza unui test de limbăgratuit,organizat de Departamentul de limbi străine de specialitate,la sediul facultăţii şi care permite o singură prezentare sau
-pe baza Testului Alpha sau Lingua, în urma căruia se eliberează un Certificat de competenţă lingvistică, cu valabilitate de 2 ani, şi care se organizează pe tot parcursul anului terminal conform programării domeniilor de studiu sau a facultăţilor.(pentru mai multe informaţii accesaţi site-ul http://www.alpha.ubbcluj.ro/certificat.html)
Studenţii care au absolvit un program într-o altă limbă decât cea a liniilor de studii română, maghiară sau germană, nu au nevoie de certificat de competenţă lingvistică. Comisiilede licenţă pot recunoaşte la înscrierea la examenul de licenţă unul din tipurile de certificate cuprinse în ANEXA la Regulamentul de licenţă. Studenţii vor prezenta la înscrierea la licenţă ocopie a certificatului respectiv.
Candidaţii la examenul de licenţă care au beneficiat de burse în cadrul Programului SOCRATES/ERASMUS pe o perioadă de cel puţin 3 luni suntexceptaţi de la obligaţia prezentării certificatului de competenţă lingvistică, subc ondiţia atestării calităţii de student SOCRATES/ERASMUS.
De asemenea, candidaţii care sunt licenţiaţi ai Facultăţii de Litere sunt exceptaţi de la obligaţia prezentării certificatului de competenţă lingvistică. Aceştia vor trebui să prezinte o copie simplă a diplomei de licenţă.
- Detalii
- Accesări: 13236
Studentii isi pot vizualiza contractul de studii, situatia taxelelor, notele in sectiunea Studenti/Pagina personala (tot pe baza CNPului) - http://law.ubbcluj.ro/privarea/
- Detalii
- Accesări: 1702
Ca urmare a publicării în Monitorul Oficial al României nr.874/02.12.2014,a Ordinului nr.657/24.11.2014 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii în sistemul de învăţământ superior, aducem la cunoştinţa studenţilor următorul aspect:
Potrivit Articolului 14, alineatul(3): în cazul în care, la înmatriculare sau în perioada studiilor,un/o student/studentă depune CERERE PENTRU MODIFICAREA SAU COMPLETAREA NUMELUI, însoţită de copii legalizate ale documentelor oficiale din care rezultă numele nou în raport cu numele iniţial din certificatul de naştere, PE BAZA APROBĂRII CERERII ÎN CAUZĂ DE CĂTRE CONDUCEREA INSTITUŢIEI, se procedează la modificarea sau completarea solicitată în registrul matricol şi ulterior, în actele de studii. Cererea în cauză trebuie să cuprindă, printre altele, DECLARAŢIA studentului/studentei AUTENTIFICATĂ LA NOTAR, CĂ NU VA MAI SOLICITA UN ALT ACT DE STUDII, ÎN CAZUL MODIFICĂRII ULTERIOARE A NUMELUI.
Conform Articolului 15, după data de absolvire a anilor de studii, nu se mai admite eliberarea unui duplicat în cazul schimbării administrative a numelui, prin hotărâre judecătorească.
Termenul limită pentru depunerea cererii pentru modificarea numelui este 9 MARTIE 2015.