Anul IV
- Detalii
- Accesări: 12
CERERILE DE PRELUNGIRE STUDII, REÎNMATRICULARE, ÎNTRERUPERE DE STUDII sau MOBILITATE (transfer) se vor depune la Secretariatele de an, în perioada 1 - 12 septembrie 2025, în intervalul orar 9-12. Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății, la secțiunea Formulare tipizate.
PRECIZĂRI:
1. În cazul PRELUNGIRII STUDIILOR:
După cei 4 ani de studii, studenții care mai au examene restante (dar au acumulat cel puțin 30 de credite pe anul IV 2024-2025) pot solicita prelungirea studiilor pentru 1 an. Numărul solicitărilor pentru acordarea prelungirii duratei de studiu nu poate depăși numărul total al anilor de studii (respectiv 4).
NEDEPUNEREA CERERII până la data de 12 septembrie 2025 ora 12 (la prânz), duce la EXMATRICULAREA STUDENTULUI.
Cererile de prelungire de studii se vor încărca într-un formular Google. Link-ul acestui formular va fi postat pe site la sfârșitul lunii august.
Restul cererilor se vor depune fizic la Secretariat.
2. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:
Potrivit art. 30 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS), “Promovarea unui an universitar este condiționată de obținerea a minimum 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale înscrise în contractul anual de studii. În cele 30 de credite se includ creditele aferente disciplinelor înscrise în contractul de studii pentru cele două semestre ale anului universitar respectiv, creditele alocate practicii de specialitate (chiar și în cazul în care sunt alocate suplimentar celor 30/semestru), creditele aferente primei limbi străine (chiar și în cazul în care sunt alocate suplimentar celor 30/semestru), creditele obținute în avans și creditele disciplinelor nepromovate în anii anteriori și incluse în contractul anual de studii. În cele 30 de credite nu se includ creditele aferente disciplinelor facultative și creditele alocate disciplinei Educație fizică.”
Studenţii care în anul universitar 2024-2025 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.
Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.
Taxele restante trebuie achitate până în data de 12 septembrie 2025.
Taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.
3. În cazul întreruperii studiilor:
- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite.
- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării.
4. În cazul mobilităţii (transferului):
A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ Învăţământ la Distanţă”, sau invers, studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 60 de credite în anul precedent (2024-2025).
B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:
Potrivit art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS), Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) numai studenţii din Consorțiile din care UBB și/sau facultățile fac parte, cu condiția ca aceștia să fie integraliști.
Mobilitatea internă definitivă se poate realiza după promovarea primului an de studii, numai la începutul anului universitar și până în primul semestru al ultimului an de studiu.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS) (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente).
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.
Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară.
- Detalii
- Accesări: 83
Atașat baremul. Notele vor fi încărcate în AcademicInfo astăzi.
Vizualizarea lucrărilor se va face în data de 17.06, la ora 09.30, în biroul 119.
Daniel Nițu
- Detalii
- Accesări: 74
În fișierul atașat mai jos găsiți baremul examenului din data de 30 mai 2025, la disciplina Drept internațional penal. Notele pot fi vizualizate în programul Academicinfo, la secțiunea Note provizorii.
Lucrările vor putea fi văzute miercuri 4 iunie, la ora 11, în sala 119.
- Detalii
- Accesări: 435
În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor din sesiunea de restanțe aferentă semestrului 2.
!!! Conform structurii anului universitar, în sesiunea de restanțe din toamnă NU vor exista date de reexaminare pentru disciplinele din anul 4.
Studenţii trebuie să opteze până în data de 5 iunie 2025, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul Google, accesând link-ul de mai jos:
- pentru ANUL 4: https://forms.gle/77UAJGM737mjHtQ3A
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 5 iunie 2025 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2025, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.