Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul4@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul IV

Studenţii trebuie să opteze până în data de 18.01.2024, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen. Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul electronic accesând următorul link:  

https://forms.gle/4byjMP45Pxm84itG6

Pentru examenele restante programarea se va face la următoarele linkuri (ținând cont de anul de studiu din care face parte disciplina restantă)

Restanțe anul 1 https://forms.gle/gepDM7NHMGUppzTd6


Restanțe anul 2 https://forms.gle/XY5JFGBHS2jWYd3X7


Restanțe anul 3 https://forms.gle/pRktT1o5bnhwBxqX7


 Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
 Neplata tranşelor scadente și a examenelor restante până la data de 18.01.2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
 Orice probleme legate de taxe sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 19 ianuarie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 se va desfăşura în perioada 11 decembrie 2023 - 14 ianuarie 2024.


Evaluarea cursurilor se va face pe contul dvs. Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ (partea stângă a paginii) - Secțiunea Evaluare profesori (ambele chestionare - CURS și SEMINAR).

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

Situația școlară a studenților aflați îm prelungire de studii va fi preluată în totalitate in Platforma UBB AcademicInfo. Pentru logarea în această platformă urmați acest link

https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudenti.aspx 

Credențialele de acces, dupa recuperare cont le veți primi pe adresa de email instituțional Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Pe pagina personală din platformă este încărcat contractul dvs conform planului de invățământ ( puteți verifica disciplinele obligatorii, opționale și limba străină in paralel cu evidența veche Studnet care este activă). 

Studenții din prelungire de studii ale căror acte de identitate au expirat vor aduce la secretariat/vor trimite prin email la secretariatul anului 4 o copie dupa cartea de identitate valabilă pentru a opera modificarea in evidență.

După importul notelor în noua platforma o să pun un alt anunț de verificare a situației școlare iar apoi se va face debitarea taxelor pentru disciplinele contractate ca restanțe. Plata taxelor aferente se va face direct in platforma AcademicInfo.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11