Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul I

Programarea la examene pentru studentii din anii 2, 3, 4 și prelungire de studii cu restante aferente anului I, semestru I se va face utilizând aplicația de evidență a

studenților: http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php

Datele de programare sunt:

Teoria generală a dreptului 19.01.2021

Drept constutuțional. Instituții și proceduri 18.01.2021

Introducere în dreptul civil I 26.01.2021

Drept roman 25.01.2021

Studenţii trebuie să se programeze până în data de 17.01.2021, ora 8:00 a.m.

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.

Neplata tranşelor scadente până la data de 14.01.2021 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.

Orice probleme legate de taxe sau programare vor fi sesizate la secretariat până la data de 15.01.2021, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru data de examinare.

H O T Ă R Â R E

 
privind luarea unor măsuri speciale referitoare la suspendarea penalităților aferente
 
tarifelor de cazare și taxelor de școlarizare pentru studenți
 
Având în vedere situațiile create de prelungirea pandemiei de COVID-19 precum și
măsurile de prevenire și combatere luate la nivel național și intern,
Consiliul de Administrație al Universității Babeș-Bolyai, reunit în ședința din data de
9 noiembrie 2020,
 
HOTĂRĂŞTE:
 
1. Se suspendă aplicarea penalităților aferente plății cu întârziere a:
- taxelor de cazare pentru toți studenții pe toată durata semestrului I al anului
universitar 2020-2021.
- taxelor de școlarizare pentru toți studenții pe toată durata anului universitar
2020-2021.
2. Prezenta hotărâre se transmite facultăților, Serviciului Social, Direcției
Tehnologiei Informațiilor și a Comunicațiilor și Direcției Financiar-Contabile
pentru punere în aplicare.
 
RECTOR,
Prof. univ. dr. Daniel David

In anul universitar 2020-2021, taxele de şcolarizare se vor achita în patru tranşe egale cu următoarele scadenţe:

Tranşa I ……………………………. 15 octombrie 2020 (achitată la confirmarea locului pentru studenții din anul I)
Tranşa II …………………………….07 decembrie 2020
Tranşa III ………………………………..15 martie 2021
Tranşa IV ………………………………..…17 mai 2021

Pentru depăşirea scadenţelor se vor percepe penalităţi de 0,04% pentru fiecare zi calendaristică de întârziere.

Nu se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei de şcolarizare înainte de termenele programate.

Taxele de școlarizare, reexaminare și alte taxe diverse se achită exclusiv în contul UBB:
Cont nr: RO35TREZ21620F330500XXXX
BN Trezoreria Cluj
CUI 4305849.
Se specifică facultatea, numele si prenumele studentului, felul plății. După confirmarea băncii, se transmite dovada plății pe mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Pentru alte informații legate de taxe, ne puteți contacta pe mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la telefon 0752694565.

S-a prelungit perioada de programare pentru ridicarea carnetului de student și a legitimației de transport, pentru semnarea contractului de studii și predarea contractului de școlarizare.

  • Carnetul de student și legitimația de transport ( pentru studenții care s-au înscris pe listele de așteptare) se ridică de la secretariat personal, pe bază de semnătură.
  • Contractul de studii completat și încărcat pe platforma Academic Info se verifică la secretariat și se generează tot aici pentru a fi semnat de student.
  • Contractul de școlarizare se descarcă din fișierul atașat, se completează, se datează și se semnează și se predă în formă fizică la secretariat.

Pentru reducerea timpului de așteptare va rugăm să aveți contractul de școlarizare completat integral.

!!! Studenții pot veni la secretariat pentru toate aceste formalități doar pe BAZĂ DE  PROGRAMARE!!!

Programarea se face pe următorul link:

https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1

La secțiunea "Afișier general secretariat" au fost afișate listele finale cu studenții care beneficiază de bursă în semestrul I al anului universitar 2020-2021, precum și soluționarea contestațiilor depuse.

Studenții bursieri care NU AU DEPUS PÂNĂ ÎN ACEST MOMENT UN EXTRAS DE CONT/CONT IBAN LA SERVICIUL SOCIAL trebuie să trimită electronic, scanat/pozat, un extras de cont/cont IBAN personal la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe extrasul de cont trebuie să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).

Pentru toți studenții bursieri, care au comunicat până acum un extras de cont/cont IBAN la Serviciul Social, conturile IBAN vor fi preluate din baza de date existentă. Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC si OTP.

Începând cu data de 10.11.2020, studenții anului 1 se pot programa pentru ridicarea carnetului de student și a legitimației de transport, pentru semnarea contractului de studii și predarea contractului de școlarizare.

  • Carnetul de student și legitimația de transport ( pentru studenții care s-au înscris pe listele de așteptare) se ridică de la secretariat personal, pe bază de semnătură.
  • Contractul de studii completat și încărcat pe platforma Academic Info se verifică la secretariat și se generează tot aici pentru a fi semnat de student.
  • Contractul de școlarizare se descarcă din fișierul atașat, se completează, se datează și se semnează și se predă în formă fizică la secretariat.

Pentru reducerea timpului de așteptare va rugăm să aveți contractul de școlarizare completat integral.

!!! Studenții pot veni la secretariat pentru toate aceste formalități doar pe BAZĂ DE  PROGRAMARE!!!

Programarea se face pe următorul link:

https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1

Attachments:
Download this file (Contract de scolarizare IF 20-21.pdf)Contract de școlarizare anul I[ ]431 kB

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11