Anul I
- Detalii
- Accesări: 122
Toate notele din sesiunea de iarnă au fost preluate din cataloage.
Vă rog să verificați pe pagina personală și să semnalați în cel mai scurt timp eventualele neconcordanțe.
- Detalii
- Accesări: 150
Pentru modulul pedagogic, anul I, linia romana, orarul este urmatorul:
- Detalii
- Accesări: 164
Grupele anului 1 pentru sem 2 au fost modificate. Studentii care au ales studierea disciplinei Drept international public in limba engleza (cod DLR1205E) au fost repartizati in grupele 101,102 respectiv 119 si 120.
- Detalii
- Accesări: 1174
Cursul de Drept International Public in limba engleză va avea loc joi de la ora 11-13 in Amf. 3 (E. Speranția).
Modificări in orar:
Grupele anului 1, sem 2 au fost modificate, va rog verificati grupa din care faceti parte!
- Detalii
- Accesări: 491
Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an, în perioada 24 februarie - 14 martie 2025, de luni până vineri, între orele 09.00-12.00.
Cererile şi dosarele pentru bursele SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada 24 februarie - 14 martie 2025, de luni până vineri, între orele 9.00-12.00. VENITUL MAXIM ADMIS: 2.262,25 LEI.
Mai multe informații legate de conținutul dosarelor găsiți aici.
Media de bursă se calculează la 30 de credite doar pentru disciplinele obligatorii si optionale.
https://law.ubbcluj.ro/images/regulamente/Regulamentul-de-acordare-a-burselor-pentru-studenti_semestrul_II_2023-2024.pdf art. 4 alin. 1.) c
- Detalii
- Accesări: 1108
În fișierul atașat mai jos găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor din sesiunea de restanțe aferentă semestrului 1.
Studenții se pot prezenta în sesiunea de restanțe/măriri pentru fiecare examen o singură dată : fie în februarie, fie în septembrie.
Studenţii trebuie să opteze pentru datele de examinare până în data de 13 februarie 2025, ora 11:59 a.m.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul google, accesând linkul
https://forms.gle/itQvGhTNed81KG9e8
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 13.02.2025 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 14.02.2025, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar sau cu cardul la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .