Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul I

Consultarea lucrărilor din data de 6 iunie 2022, la disciplina Introducere în dreptul civil 2, va avea loc miercuri, 22 iunie 2022, la ora 14:00, în sala 121.

Notele vor fi afișate pe Academicinfo în cursul zilei de luni, 20.06.2022.

Datele de examinare la disciplina Fundamente de antreprenoriat sunt:
- 25 iunie 2022, ora 15
- 5 septembrie 2022, ora 16
Studenţii vor opta pentru una dintre cele 2 date. 

asist. dr. Adrian Tamba (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Vineri, 10 iunie 2022 și luni, 13 iunie 2022 Secretariatul anului 1 este închis.

Având în vedere că am primit de la studenții interesați anumite întrebări cu privire la modalitatea de desfășurare a activităților din cadrul proiectului, vă comunicăm că:

1. Activitățile din cadrul proiectului se vor desfășura în perioada iunie-septembrie, exclusiv online (la cerere, pot fi desfășurate și activități față în față), în conformitate cu un program flexibil.

2. În cadrul activităților, nu vor exista forme de examinare sau verificare.

3. Toate cursurile vor fi adaptate nevoilor specifice ale studenților, având un caracter informal. Ele vor avea ca scop principal identificarea și remedierea deficiențelor în procesul de învățare, reprezentând totodată o șansă pentru studenți de a se informa cu privire la viitoare oportunități de carieră în domeniul juridic.

4. Perioada de înscriere în cadrul proiectului a fost extinsă dincolo de termenul stabilit inițial, având în vedere că este necesar să se mai înscrie aproximativ 30 de studenți pentru a putea începe activitățile (aproximativ 60 de studenți s-au înscris deja).

5. Nu în ultimul rând, fiecare student va primi un pachet gratuit conținând: tabletă, cărți de specialitate pentru înțelegerea materiilor anului 1, rucsac, alte materiale de instruire).

6. Având în vedere avantajele înscrierii în acest proiect și lipsa oricăror dezavantaje, vă încurajăm să vă înscrieți cât mai repede pentru a putea începe împreună desfășurarea activităților!

Activități pentru reducerea abandonului in cadrul Facultății de Drept, subproiect finanțat în cadrul Proiectului privind învățământul Secundar - ROSE, prin acordul de grant nr. 221/SGU/NC/ll din 18.09.2019

FORMULAR ÎNSCRIERE: https://forms.gle/BR3nzhGrt1KAePz97

Te simți copleșit de cerințele și ritmul de învățare la Facultatea de Drept? Simți că se cere prea mult de la tine și condițiile de învățare nu îți sunt prielnice? Te gândești să abandonezi pentru că nu știi ce altceva să faci pentru a ține pasul cu cei „supradotați”?

Lasă-ne să temotivăm și ambiționăm cu:

Cererile de cazare se vor depune la Secretariatele de an în perioada 30 mai – 24 iunie 2022, de luni până vineri, între orele 9:00 – 12:00.

 DOSARELE pentru CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 29 august – 9 septembrie 2022.
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (1.386 lei).
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa 2, pct. 8, lit. C.

Attachments:
Download this file (Cerere de cazare 2022-2023.pdf)Cerere de cazare 2022-2023.pdf[ ]56 kB

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11