Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul I

În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor din sesiunea aferentă semestrului 2.

Studenţii trebuie să se programeze pentru sesiunea de vară până în data de 3 iunie 2022, ora 11:59 a.m.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul electronic de la următoarea adresă:

https://forms.gle/DiMo9to16EPhqgzf8

Acest formular se adresează doar studenților din anii 1 și 2. Studenții restanțieri din anii 3 și 4 se programează pe pagina personală, respectiv pe Studnet.

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.

Neplata tranşelor scadente până la data de 2.06.2022 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme legate de taxe sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 3.06.2022, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

 

Listele finale de burse s-au afișat azi, 29.03.2022 și se pot consulta accesând următorul link:

https://law.ubbcluj.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=8&Itemid=107

Studenții care nu au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. scanat/pozat de unde să reiasă că sunt titularii contului.

 Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială),  anul de studiu,  CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).

Pentru cazarea în anul universitar 2021-2022, studenții vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până vineri, 18 martie 2022 ora 13:

- cerere în care solicită cazarea (nu exista formular tip);

- adeverința de student (eliberată de la secretariatul facultății unde sunteți student).

Toate actele se trimit în același e-mail.

Participarea la întâlnirea de consultare a lucrării este facultativă. Participarea se poate realiza doar fizic și numai în baza unei programări prealabile valide, realizate prin platforma de programare disponibilă la adresa: 

https://outlook.office365.com/owa/calendar/DREPTIDC1@ubbcluj.onmicrosoft.com/bookings/

Date de programare:
4 matie
Consultare lucrări examene 17 ianuarie, 14 februarie la disciplina „Introducere în Dreptul civil I”.
11 martie
Consultare lucrări examen 31 ianuarie la disciplina „Introducere în Dreptul civil I”.
Programarea se poate realiza cu maximum 24 de ore înainte de întâlnire.
Cei care nu au curs vinerea sunt rugați să aleagă primul interval orar disponibil între orele 10:00-12:00.
Cei care au curs vinerea, vor trebui să aleagă primul interval orar disponibil între orele 12:00-16:00.
Intervalele propuse permit programarea a două persoane simultan. Acestea nu mai sunt disponibile și nu mai apar în lista de intervale de programare o dată ce s-au ocupat.
Pe site:
 - Se alege mai întâi examenul pentru care se organizează prezentarea lucrărilor, apoi data și apoi primul interval orar disponibil.
 - Ulterior se completează datele personale necesare astfel:
           - La „nume” se trece numele de familie urmat de prenume;
           - La „e-mail” se completează o adresă de e-mail validă;
            Pe acea adresă vor primi o parolă unică de validare a programării, mesajul intră, de regulă, în folderul spam. Tot pe acea adresă, studenții sunt notificați de eventuala reprogramare                și li se trimite un reminder al programării cu două ore înainte.
           - La „numărul matricol” vor introduce corect numărul matricol din carnetul de student.
 - Se bifează căsuța privind consimțământul prelucrării datelor, se apasă butonul „rezervare”, se introduce parola primită pe adresa de e-mail comunicată în formular. Acest e-mail intră, cu precădere, în folderul „spam”. După introducerea corectă a parolei, se va primi o confirmare pe e-mail a programării.
În cazul programărilor de după ora 12, studenții pot fi reprogramați mai repede dacă rămân intervale goale/neocupate. Vor primi un e-mail automat în acest caz în care vor fi anunțați din timp de noul interval (a se verifica și folderul spam).

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11