Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul I

S-a prelungit perioada de programare pentru ridicarea carnetului de student și a legitimației de transport, pentru semnarea contractului de studii și predarea contractului de școlarizare.

  • Carnetul de student și legitimația de transport ( pentru studenții care s-au înscris pe listele de așteptare) se ridică de la secretariat personal, pe bază de semnătură.
  • Contractul de studii completat și încărcat pe platforma Academic Info se verifică la secretariat și se generează tot aici pentru a fi semnat de student.
  • Contractul de școlarizare se descarcă din fișierul atașat, se completează, se datează și se semnează și se predă în formă fizică la secretariat.

Pentru reducerea timpului de așteptare va rugăm să aveți contractul de școlarizare completat integral.

!!! Studenții pot veni la secretariat pentru toate aceste formalități doar pe BAZĂ DE  PROGRAMARE!!!

Programarea se face pe următorul link:

https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1

La secțiunea "Afișier general secretariat" au fost afișate listele finale cu studenții care beneficiază de bursă în semestrul I al anului universitar 2020-2021, precum și soluționarea contestațiilor depuse.

Studenții bursieri care NU AU DEPUS PÂNĂ ÎN ACEST MOMENT UN EXTRAS DE CONT/CONT IBAN LA SERVICIUL SOCIAL trebuie să trimită electronic, scanat/pozat, un extras de cont/cont IBAN personal la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe extrasul de cont trebuie să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).

Pentru toți studenții bursieri, care au comunicat până acum un extras de cont/cont IBAN la Serviciul Social, conturile IBAN vor fi preluate din baza de date existentă. Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC si OTP.

Începând cu data de 10.11.2020, studenții anului 1 se pot programa pentru ridicarea carnetului de student și a legitimației de transport, pentru semnarea contractului de studii și predarea contractului de școlarizare.

  • Carnetul de student și legitimația de transport ( pentru studenții care s-au înscris pe listele de așteptare) se ridică de la secretariat personal, pe bază de semnătură.
  • Contractul de studii completat și încărcat pe platforma Academic Info se verifică la secretariat și se generează tot aici pentru a fi semnat de student.
  • Contractul de școlarizare se descarcă din fișierul atașat, se completează, se datează și se semnează și se predă în formă fizică la secretariat.

Pentru reducerea timpului de așteptare va rugăm să aveți contractul de școlarizare completat integral.

!!! Studenții pot veni la secretariat pentru toate aceste formalități doar pe BAZĂ DE  PROGRAMARE!!!

Programarea se face pe următorul link:

https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1

Attachments:
Download this file (Contract de scolarizare IF 20-21.pdf)Contract de școlarizare anul I[ ]431 kB

Studenții cu numerele matricole 14654, 14897, 14683, 14456, 14699, 14839, 14655, 14623, 14903, 14451, 14925 beneficiază în semestrul I al anului universitar 2020-2021 de burse sociale din fonduri extrabugetare ale UBB. 

Studentii beneficiari care NU AU DEPUS UN EXTRAS DE CONT/CONT IBAN LA SERVICIUL SOCIAL al UBB trebuie să trimită electronic, scanat/pozat, un extras de cont/cont IBAN personal la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe extrasul de cont să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul si să mentioneze daca si-au schimbat numele (unde e cazul).
Pentru toți studenții bursieri, care au comunicat până acum un extras de cont/cont IBAN la Serviciul Social, conturile IBAN vor fi preluate din baza de date existentă.
Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC si OTP.

Cursul și seminarul de terminologie juridică de săptămâna aceasta va avea loc vineri, 6 noiembrie, de la ora 16:00, în loc de joi, de la ora 9.

REGULI pentru solicitarea adeverințelor prin email:

 

  • La subiect treceți numele și prenumele dvs.
  • In conținutul emailului veți scrie la ce vă servește adeverința solicitată și dacă o ridicați personal de la secretariat sau doriți să vă fie trimisă prin email.

După ce este semnată, la cei care au solicitat să le fie trimisă prin email, o scanez și o trimit, la cei care vor să o ridice personal de la secretariat îi notific când este semnată.

Vă rog insistent nu mai trimiteți același email de nenumărate ori!!!

Vă rog să citiți cu atenție toate anunțurile postate pe site-ul oficial al facultății https://law.ubbcluj.ro/ la anul I.

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11