simona3Secretariat

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Master

În planul de învățământ la nivelul master este prevazută disciplina -Elaborarea lucrării de disertație, disciplină obligatorie care va fi notată.

Pentru aceasta disciplină va trebui sa trimiteti la secretariatul Master o cerere semnata de profesorul coordonator conținând titlul lucrării de disertație și numele profesorului, indiferent dacă se susține sau nu disertația în 2020 .Pe baza aceste cererii, profesorii coordonatori vă vor acorda calificative la disciplina Elaborarea lucrării de disertație.

Având în vedere situația existentă se poate  trimite cererea și FĂRĂ semnătura profesorului coordonator (modelul cererii fiind atașat) DAR este OBLIGATORIU să aveți acordul scris (prin email al profesorului )vă rog să forwardați emailul cu acordul.

Termenul de predare al acestor cereri - 31 mai 2020.

Mai jos veti gasi un model de cerere.

Attachments:
Download this file (Model Cerere de Disertatie (2).doc)Model Cerere de Disertatie (2).doc[ ]28 kB

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul II al anului universitar curent se va desfăşura în perioada: 11 mai 2020 - 31 mai 2020.

Evaluarea se face prin intermediul opţiunii Evaluare cursuri, de pe pagina personală - https://studnet.law.ubbcluj.ro/login şi este anonimă .

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

In atentia studentilor care au depus cerere de bursa sociala in sem II (2019-2020)

Studenții care au depus cereri pentru acordarea de bursă de ajutor social în semestrul II al anului universitar 2019-2020 pot depune până la data de 3.04.2020, ora 12:00, la dosarul deja trimis, o confirmare (sub forma unei cereri care sa contina datele personale, anul, specializarea) că vor să beneficieze de prevederile HCA nr. 5 479/ 30.03.2020 cu privire la acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de computere personale.

Depunerea confirmării se face electronic prin mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

la art 9 din normele metodologice am primit urmatoarea completare: 

"Toate computerele personale, indiferent de tipul ales trebuie achiziționate de la firme de specialitate din domeniul IT sau autorizate pentru livrare de produse IT care asigură garanție de minim 24 luni.

Certificatul de garanție eliberat se depune în copie ca document justificativ conform punctului 11 din Normele de aplicare a HCA 5479/30.03.2020 la facultate."

Ajutorul financiar aprobat prin HCA nr. 5 479 din 30.03.2020 nu se cumulează cu ajutorul financiar din programul EURO 200 (studenții care vor aplica pentru programul EURO 200 nu pot solicita ajutor financiar conform HCA 5 479/30.30.2020).

 

Listele finale, cu studenții care beneficiază de bursă în semestrul 2, au fost afișate la Afișierul general, azi, 27.03.2020 - http://law.ubbcluj.ro/index.php/secretariat/3911-liste-finale-burse-sem-al-ii-lea

Toți studenții beneficiari (așadar și cei care au mai beneficiat anterior de bursă) trebuie să trimită la Serviciul Social al UBB (pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) un extras de cont pe numele lor și să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei, în ce an de studiu sunt și CNP-ul.

Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC si OTP.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11