simona3Secretariat

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Master

La secțiunea "Afișier general secretariat" au fost afișate listele finale cu studenții care beneficiază de bursă în semestrul II al anului universitar 2020-2021.

Studenții bursieri care NU AU DEPUS PÂNĂ ÎN ACEST MOMENT UN EXTRAS DE CONT/CONT IBAN LA SERVICIUL SOCIAL trebuie să trimită electronic, scanat/pozat, un extras de cont/cont IBAN personal la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe extrasul de cont trebuie să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).

Pentru toți studenții bursieri, care au comunicat până acum un extras de cont/cont IBAN la Serviciul Social, conturile IBAN vor fi preluate din baza de date existentă. Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC, OTP și Unicredit.

Dosarele de BURSĂ SOCIALĂ aferente semestrelor 1 și 2 din anul universitar în curs (2020-2021) se vor depune OBLIGATORIU cu documentele în original (cereri, documente fiscale, etc.) la Administratorul facultății (biroul P4 - dna. Liana Pașcadi), până cel târziu la data de 21 mai 2021.
Studenții care au beneficiat de bursă socială în ambele semestre vor aduce 2 dosare care vor conține actele originale (ceea ce a fost deja încărcat pe platformă).

IMPORTANT- Pentru depunere, este obligatorie programarea online aici https://calendly.com/burse-sociale/burse-sociale?month=2021-03

Attachments:
Download this file (cerere bursa 2020-2021.MASTER.pdf)cerere bursa 2020-2021.MASTER.pdf[ ]248 kB

1. Lista disciplinelor si programarea lor apar in Academic Info la secțiunea Examene programare pe secție - https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/

2.Fiecărei discipline i s-a alocat o data din sesiune( date pt catalog), insa modalitatea de evaluare și datele sunt cele stabilite de
fiecare cadru didactic.

3.Pentru cele cateva discipline pentru care domnii profesori au stabilit evaluări orale in sesiune , linkuri pentru intalniri sunt disponibile la secțiunea Examene Online de pe siteul facultății http://law.ubbcluj.ro/ secțiunea Studenți/Master.

4. Studenții de la MASTER NU trebuie să se programeze la examene pe platforma AcademicInfo. Programarea se va face de către secretariat pentru toti studenții care au disciplinele de examen trecute în contractul de studii și taxele achitate la zi (în cazul studenților la cu taxă).

5.Studenții in regim cu taxă vor putea participa la examene doar dacă au achitat primele 2 tranșe din taxa de școlarizare aferente anului universitar 2020-2021. În caz de neplată notele obținute nu se pot trece in catalog.

6. Sesiunea de iarnă să va desfășura în perioada 18.01.2021 - 07.02.2021 iar sesiunea de reexaminare aferentă sem 1 în perioada 15.02.2021-21.02.201. În toamnă NU se organizează sesiunea de reexaminare pentru master.

Perioada de evaluare pentru semestrul I al anului universitar 2020-2021 este
07 decembrie 2020 - 09 ianuarie 2021

.
Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

Pentru studenții de la TAXA urmatoarele scadențe pentru tranșele de școlarizare sunt:

Tranşa II …………………………….07 decembrie 2020
Tranşa III ………………………………..15 martie 2021
Tranşa IV ………………………………..…17 mai 2021

Taxele se vor plati EXCLUSIV online de  pe contul dvs din platforma Academic Info.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11