Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul I

Având în vedere hotărârile luate la nivel național pentru reducerea riscurilor de răspândire a infecțiilor cu coronavirus SARS-CoV-2 toate plățile se vor face online.

Conform hotărârii Consiliului de Administrație al UBB nr. 4.905/17.03.2020, nu se mai percep penalități pentru neplata în termen a taxelor de școlarizare în acest an universitar. Astfel, plata taxelor de școlarizare și a examenelor restante poate fi făcută în contul:

RO 35TREZ21620F330500XXXX

BN Trezoreria Cluj

CUI 4305849

Pe ordinul de plată se menţionează scopul plăţii ( ex tranşa III, tranşa IV, examen restant cu specificarea numelui disciplinei) şi numele studentului pentru care se efectuează plata.

Pentru orice plată efectută în contul UBB trebuie să trimiteţi o copie după documentul de plată prin e-mail la secretariatul de an sau la administratorul şef de facultate -Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi să aşteptaţi confirmarea primirii acestuia!

Neplata taxelor scadente până la data de 28.05.2020 atrage după sine imposibilitatea programării la examenele din sesiunea respectivă.

Studenții care au depus cereri pentru acordarea de bursă de ajutor social în semestrul II al anului universitar 2019-2020 pot depune până la data de 03.04.2020, ora 12,00, la dosarul deja trimis, o confirmare că vor să beneficieze de prevederile HCA nr. 5 479/ 30.03.2020 cu privire la acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de computere personale.

Depunerea confirmării se face electronic prin mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

la art 9 din normele metodologice am primit urmatoarea completare: 

"Toate computerele personale, indiferent de tipul ales trebuie achiziționate de la firme de specialitate din domeniul IT sau autorizate pentru livrare de produse IT care asigură garanție de minim 24 luni.

Certificatul de garanție eliberat se depune în copie ca document justificativ conform punctului 11 din Normele de aplicare a HCA 5479/30.03.2020 la facultate."

Ajutorul financiar aprobat prin HCA nr. 5 479 din 30.03.2020 nu se cumulează cu ajutorul financiar din programul EURO 200 (studenții care vor aplica pentru programul EURO 200 nu pot solicita ajutor financiar conform HCA 5 479/30.30.2020).

 

În această perioadă cursurile și seminariile se vor ține ONLINE, conform orarului.

În perioada 12 - 31 martie 2020 Biblioteca Facultății de Drept este închisă.

Selecția se adresează studenților aflați în anii de studiu 1, 2,3, nivel licență. .

CALENDAR de desfășurare a selecției- mobilități Erasmus

I. Dosarele de candidatură se vor trimite pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 18 martie – 7 aprilie 2020.

II. Selecția va consta într-un concurs de dosare prin care se vor evalua documentele trimise, precum și situația școlară a candidatului .


III. Afișarea rezultatelor – 10 aprilie 2020.

În funcție de evoluția situației globale privind pandemia COVID-19, studenții selectați pot RENUNȚA la mobilitate.

Actele necesare și mobilitățile disponibile pot fi găsite în secțiunea Relații Internaționale/Erasmus - http://law.ubbcluj.ro/index.php/relatii-internationale/erasmus sau în documentele atașate mai jos.

 

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11