Secretariat

Emilia Mureșan
0264-405300, int. 5927
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul I

Pentru cazarea în anul universitar 2021-2022, studenții vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până vineri, 18 martie 2022 ora 13:

- cerere în care solicită cazarea (nu exista formular tip);

- adeverința de student (eliberată de la secretariatul facultății unde sunteți student).

Toate actele se trimit în același e-mail.

Participarea la întâlnirea de consultare a lucrării este facultativă. Participarea se poate realiza doar fizic și numai în baza unei programări prealabile valide, realizate prin platforma de programare disponibilă la adresa: 

https://outlook.office365.com/owa/calendar/DREPTIDC1@ubbcluj.onmicrosoft.com/bookings/

Date de programare:
4 matie
Consultare lucrări examene 17 ianuarie, 14 februarie la disciplina „Introducere în Dreptul civil I”.
11 martie
Consultare lucrări examen 31 ianuarie la disciplina „Introducere în Dreptul civil I”.
Programarea se poate realiza cu maximum 24 de ore înainte de întâlnire.
Cei care nu au curs vinerea sunt rugați să aleagă primul interval orar disponibil între orele 10:00-12:00.
Cei care au curs vinerea, vor trebui să aleagă primul interval orar disponibil între orele 12:00-16:00.
Intervalele propuse permit programarea a două persoane simultan. Acestea nu mai sunt disponibile și nu mai apar în lista de intervale de programare o dată ce s-au ocupat.
Pe site:
 - Se alege mai întâi examenul pentru care se organizează prezentarea lucrărilor, apoi data și apoi primul interval orar disponibil.
 - Ulterior se completează datele personale necesare astfel:
           - La „nume” se trece numele de familie urmat de prenume;
           - La „e-mail” se completează o adresă de e-mail validă;
            Pe acea adresă vor primi o parolă unică de validare a programării, mesajul intră, de regulă, în folderul spam. Tot pe acea adresă, studenții sunt notificați de eventuala reprogramare                și li se trimite un reminder al programării cu două ore înainte.
           - La „numărul matricol” vor introduce corect numărul matricol din carnetul de student.
 - Se bifează căsuța privind consimțământul prelucrării datelor, se apasă butonul „rezervare”, se introduce parola primită pe adresa de e-mail comunicată în formular. Acest e-mail intră, cu precădere, în folderul „spam”. După introducerea corectă a parolei, se va primi o confirmare pe e-mail a programării.
În cazul programărilor de după ora 12, studenții pot fi reprogramați mai repede dacă rămân intervale goale/neocupate. Vor primi un e-mail automat în acest caz în care vor fi anunțați din timp de noul interval (a se verifica și folderul spam).

Consultarea lucrărilor din sesiunea de restanțe, la disciplina Drept constituțional. Instituții și proceduri, va avea loc joi de la ora 11:00 la urmatorul link:

Notele se vor afișa pe paginile personale (AcademicInfo) în cursul zilei de mâine, 23.02.2022.

Dragi colegi înscriși la cursul “Fundamente de antreprenoriat”, eu am fost desemnat responsabil cu acest curs în Facultatea de Drept.
Astfel, vă propun să ne întâlnim, online, marți  (22.02.2022), ca să discutăm puțin despre respectivul curs. Intâlnirea va avea loc la ora 12 :00 p.m., pe Google Meet ; iată link-ul : https://calendar.google.com/calendar/u/0/r/day/2022/2/22?tab=rc.
Adrian Tamba

Cererile-tip pentru bursele de PERFORMANȚĂ și MERIT vor fi încărcate ONLINE în următorul formular Google: https://forms.gle/k3AZqyvLk1riNzVv6 , în perioada 21 februarie - 11 martie 2022 ( ora 11:59 AM ). Pentru completarea formularului trebuie să vă conectați cu adresa instituțională (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).
Formularul tipizat pentru burse îl găsiți atașat mai jos și în secțiunea Formulare tipizate.

CERERILE ŞI DOSARELE pentru BURSELE SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), cu programare prealabilă pe https://calendly.com/burse-sociale/burse-sociale, în perioada 21 februarie - 11 martie 2022, de luni până vineri, între orele 9.00-12.00.
VENITUL MAXIM ADMIS: 1.386 LEI.
Informații legate de bursele sociale și medicale găsiți accesând linkul de mai jos:
https://law.ubbcluj.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=24&Itemid=173

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11