Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul3@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul III

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul II al anului universitar 2023-2024 se va desfăşura în perioada 13 mai - 3 iunie 2024.

 Evaluarea cursurilor se va face pe contul dvs. Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ (partea stângă a paginii) - Secțiunea Evaluare profesori (ambele chestionare - CURS și SEMINAR).

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

În perioada 29 Aprilie – 12 Mai 2024 Biblioteca Facultății de Drept va fi închisă.

Listele finale de burse s-au afișat în data de 04.04.2024, pe site, la Afișierul general

Studenții care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar (scanat/pozat), de unde să reiasă că sunt titularii contului, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță 1, performanță 2, socială), anul de studiu, CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).

 Consultarea lucrărilor din sesiunea de restanțe, la disciplina Dreptul familiei, va avea loc joi, de la ora 12, în sala 214.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11