Anul I
- Detalii
- Accesări: 228
Cererile de cazare se vor depune la Secretariatele de an în perioada 10 – 28 iunie 2024, de luni până vineri, între orele 9:00 – 12:00.
DOSARELE pentru CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 2 – 13 septembrie 2024 (mai multe detalii legate de conținutul dosarelor se vor afișa pe site ulterior).
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie.
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa 2, pct. 8, lit. C.
- Detalii
- Accesări: 411
Acesta este link-ul pentru programarea examenelor aferente semestrului II https://forms.gle/xcXksstbfVUj4Pd68.
Studenţii trebuie să opteze până în data de 6 iunie 2024, ora 11:59 a.m. (AMIAZĂ) pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele google, accesând link-ul postat în anunț și va fi activ începând cu data de 27 mai 2024.
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 6 iunie 2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
- Detalii
- Accesări: 164
- Detalii
- Accesări: 146
În septembrie 2024, platforma Academic Info se redeschide pentru a permite studenților completarea sau modificarea contractelor de studii pentru anul universitar 2024-2025.
Conform planului de învățământ valabil pentru anul universitar 2024-2025, studenții anului 2 vor studia câte 2 discipline opționale pe semestru.
Disciplinele opționale se aleg în limita a maxim 300 de locuri pe disciplină opțională, în ordinea completării contractelor de studii.
Contractele se listează, iar după semnarea acestora, se scanează și se încarcă în aplicaţia Academic Info. Se vor depune la secretariat la începutul anului universitar.
Contractele de studiu se listează în luna SEPTEMBRIE 2024 deoarece după data de 1 octombrie 2024 aplicația Academic Info se închide.
- Detalii
- Accesări: 174
- Detalii
- Accesări: 734
În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului II, an 1 (2023-2024).
Studenţii trebuie să opteze până în data de 06.06.2024, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul google, accesând link-ul care va fi postat pe site și va fi activ începând cu data de 27 mai 2024.
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 06.06.2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme legate de taxe sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar sau cu cardul la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .