Anul III
- Detalii
- Accesări: 19
CERERILE DE REÎNMATRICULARE, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR sau MOBILITATE (transfer) se vor depune la Secretariatele de an, în perioada 1 – 12 septembrie 2025, în intervalul orar 9-12. Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății, la secțiunea Formulare tipizate.
PRECIZĂRI:
1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:
Potrivit art. 30 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS), “Promovarea unui an universitar este condiționată de obținerea a minimum 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale înscrise în contractul anual de studii. În cele 30 de credite se includ creditele aferente disciplinelor înscrise în contractul de studii pentru cele două semestre ale anului universitar respectiv, creditele alocate practicii de specialitate (chiar și în cazul în care sunt alocate suplimentar celor 30/semestru), creditele aferente primei limbi străine (chiar și în cazul în care sunt alocate suplimentar celor 30/semestru), creditele obținute în avans și creditele disciplinelor nepromovate în anii anteriori și incluse în contractul anual de studii. În cele 30 de credite nu se includ creditele aferente disciplinelor facultative și creditele alocate disciplinei Educație fizică.”
Studenţii care în anul universitar 2024-2025 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.
Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.
Taxele restante trebuie achitate până în data de 12 septembrie 2025.
Taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.
2. În cazul întreruperii studiilor:
- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite.
- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării.
3. În cazul reluării studiilor:
- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Începând cu anul universitar 2023-2024 (anul 1) taxa de școlarizare este de 5.000 lei.
4. În cazul mobilităţii (transferului):
A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ Învăţământ la Distanţă”, sau invers, studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 60 de credite în anul precedent (2024-2025).
B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:
Potrivit art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS), Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) numai studenţii din Consorțiile din care UBB și/sau facultățile fac parte, cu condiția ca aceștia să fie integraliști.
Mobilitatea internă definitivă se poate realiza după promovarea primului an de studii, numai la începutul anului universitar și până în primul semestru al ultimului an de studiu.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza Sistemului European de credite transferabile (ECTS) (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente).
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.
Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară.
- Detalii
- Accesări: 78
DOSARELE pentru cazare pe CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 1 – 12 septembrie 2025 (mai multe detalii legate de conținutul dosarelor se vor afișa pe site ulterior).
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai,
iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie.
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa 2, pct.8, lit. C.
Cererea de cazare se găsește în atașament și la secțiunea documente.
Pentru informații privind căminele accesați link-ul:
https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/campus/spatii_cazare
- Detalii
- Accesări: 248
În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului 2, AN 3 (2024-2025)
Studenţii trebuie să opteze până în data de 5 iunie 2025, ora 11:59 a.m( amiază) pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele google:
Link AN 3 (zi)
https://forms.gle/joiT97jyfpTV8YE99
Link AN 2 (zi)
https://forms.gle/hctTRKE9fMGW5d5R9
Link AN 1 (zi)
https://forms.gle/XKbHE3kAEAqrpWnL7
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 05.06.2025 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2025, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4) - de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
- Detalii
- Accesări: 92
Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminarele la care ați participat în semestrul II al anului universitar 2024-2025 se va desfăşura în perioada 5 - 25 mai 2025.
Evaluarea cursurilor se va face pe contul dvs. Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ (partea stângă a paginii) - Secțiunea Evaluare profesori (ambele chestionare - CURS și SEMINAR).
Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.