Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul3@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul III

În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului 2.

Studenţii trebuie să opteze până în data de 6 iunie 2024, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele google, accesând link-urile  care vor fi postate pe site și vor fi active începând din data de 27 mai 2024.

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 6 iunie 2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

IMPORTANT

Plata taxelor se poate realiza:

- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar sau cu cardul la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.

Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Attachments:
Download this file (Programare examene An 3 sem 2.pdf)Programare examene An 3 sem 2.pdf[ ]84 kB

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul II al anului universitar 2023-2024 se va desfăşura în perioada 13 mai - 3 iunie 2024.

 Evaluarea cursurilor se va face pe contul dvs. Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ (partea stângă a paginii) - Secțiunea Evaluare profesori (ambele chestionare - CURS și SEMINAR).

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

În perioada 29 Aprilie – 12 Mai 2024 Biblioteca Facultății de Drept va fi închisă.

Listele finale de burse s-au afișat în data de 04.04.2024, pe site, la Afișierul general

Studenții care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar (scanat/pozat), de unde să reiasă că sunt titularii contului, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță 1, performanță 2, socială), anul de studiu, CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11