Secretariat

Ana - Angela Seica
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul I

În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului 2.

Studenţii trebuie să OPTEZE până JOI 8 iunie 2023, ora 16:00, pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul google, accesând linkul  https://forms.gle/hfT8f571NapPa1CR8 și va fi active în perioada 29 mai - 8 iunie (ora 16).

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
NEPLATA tranşelor scadente până JOI 8 iunie 2023, ora 16:00, atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 9 iunie 2023, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

IMPORTANT

Plata taxelor se poate realiza:

- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar  la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.

Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Attachments:
Download this file (Programare_examene_an1_semestrul2.pdf)Programare_examene_an1_semestrul2.pdf[ ]286 kB

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul II al anului universitar 2022-2023 se va desfăşura în perioada 15 mai – 04 iunie 2023.

Evaluarea cursurilor se va face pe contul dvs Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ (partea stângă a paginii) - Secțiunea Evaluare profesori (ambele chestionare - CURS si SEMINAR).

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

În atașament aveți orarul special al bibliotecii facultății pentru ziua de 24.04.2023

Attachments:
Download this file (Orar.docx)Orar.docx[ ]11 kB

În atașament aveți lista studențiilor beneficiari de burse sociale susținute din fondurile UBB-ului ,pentru semestrul 2, an universitar 2022-2023.

Studenții cu Numărul matricol 16045 și 15773, sunt beneficiarii burselor de ajutor social cu caracter ocazional de îmbrăcăminte și încălțăminte din fonduri proprii ale UBB, pentru semestrul 2, 2022-2023.

Studenții care NU au mai beneficiat niciodată de bursă  să trimită documentul bancar(lista contului IBAN) la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (scanat/pozat), de unde să reiasă că sunt titularii contului.

Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială, etc), anul de studiu, CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).

Listele finale de burse s-au afișat in  04.04.2023, la Afișierul general.

https://law.ubbcluj.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=5484:liste-finale-de-burse-sem-al-ii-lea-2022-2023&catid=8&Itemid=107

Studenții care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (scanat/pozat), de unde să reiasă că sunt titularii contului.

Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), anul de studiu, CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).

 Se începe un nou sezon în cadrul proiectului StudHub UBB!  

Știm cât de stresante sunt sesiunile și cât de greu e să faci față volumului mare de informații, de aceea, dacă ești student an I nivel licență, în semestrul II ai oportunitatea de a participa gratuit la activitățile oferite de Centrul de Învățare – StudHub. 

În cadrul worksop-urilor, nu doar că vei avea oportunitatea de a interacționa cu studenții din cadrul altor facultăți și a te dezvolta personal, ci și să înțelegi mai bine cum să te adaptezi mai ușor vieții academice pentru a trece cu brio. 

Din luna martie vom începe înscrierile la workshop-urile și întâlnirile de consiliere și orientare în carieră susținute în cadrul programului. 

Îți oferim 6 workshop-uri la care te poți înscrie: 

  1. Strategii de scriere academică; 
  2. Educație financiară; 
  3. Stabilirea obiectivelor educaționale; 
  4. Managementul emoțiilor în sesiune; 
  5. Consiliere și orientare în carieră (sesiune individuală). 
  6. Introducere în aplicarea tehnologiilor de realitate augmentată și virtuală 

Te poți înregistra acum în program la: https://www.google.com/url?q=https://studhub.centre.ubbcluj.ro/ro/home/&source=gmail&ust=1679643462482000&usg=AOvVaw3kBQq1yGWXiy9gYSTt-BHl">https://studhub.centre.ubbcluj.ro/ro/home/  

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11