Secretariat

Emilia Mureșan
0264-405300, int. 5927
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul I

Pentru prezentarea la Secretariat, este obligatorie PROGRAMAREA. Aceasta se face accesând butonul "Programare" sau linkul https://calendly.com/andreea-sebe/documente-an4?month=2021-09

Corespondența cu Secretariatul se face doar de pe adresa de mail instituțională (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.). Nu vom răspunde solicitărilor de pe adresele de mail personale.

Adeverințele se eliberează în termen de 4 zile lucrătoare. La solicitarea adeverinței de student se precizează numele complet, CNP-ul și locul unde aceasta este necesară.

După semnare, adeverințele se trimit scanate pe mailul instituțional. Adeverințele în original vor putea fi ridicate ulterior, pe bază de programare.

 

Important!

Atașat, regăsiți condițiile pentru întocmirea dosarului pentru subvenția de cazare, precum  și cererea care trebuie completată.

Dosarele se depun, prin e-mail pe adresele secretariatelor de an, în perioada: 28.09 - 08.10.2021.

În atenția studenților de ANUL I!

Nu se aprobă niciun un transfer între grupe, din motive sanitare. Studenții vor merge cu grupa la care au fost repartizați.

Mult succes în noul an universitar!

Toți studenții anului 1 vor primi până duminică seara (26.09.2021), pe mailul cu care s-au înscris la concursul de admitere, numărul matricol, numărul grupei din care fac parte, precum și credențialele pentru adresa instituțională (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.), necesară pentru conectarea la cursurile și seminarele online.

Platforma utilizată pentru cursurile online va fi G Suite. Pentru conectarea la cursurile online studenții vor intra pe site-ul facultății și vor accesa Secțiunea Studenți - Anul 1 și butonul din stânga ecranului Cursuri online.

Pentru participarea la cursurile față în față studenții se vor programa. Cei care nu vor reuși să se programeze vor urmări cursul online. Pentru accesul în sală studenții se vor prezenta cu o jumătate de oră mai repede față de ora de începere a cursului.

Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică, la care se vor susține o parte dintre cursuri, se află pe str. Strada Arany János nr. 11.

Seminarele se vor desfășura la sediul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11).

Restul orarelor (de la limbile străine, educație fizică) vor fi afișate pe parcursul săptămânii viitoare.

Toți studenții anului 1 (2021-2022) trebuie să completeze și să încarce pe platforma Academic Info contractul anual de studii pentru anul universitar 2021-2022, până la data de 1 octombrie 2021.

Contractul anual de studii cuprinde disciplinele pe care studentul le va parcurge şi numărul de credite aferent fiecăreia dintre aceste discipline.
În conformitate cu Planul de învățământ, studenții anului 1 vor bifa 7 discipline pe semestrul 1 (35 de credite) și 7 discipline pe semestrul 2 (35 de credite).
- Se alege o singură disciplină opțională pentru fiecare semestru.
- Ca și limbă străină studenții își vor alege o limbă pe care o cunosc deja, având în vedere faptul că în semestrul 2 vor susține un test de competență lingvistică (necesar ulterior pentru înscrierea la examenul de licență).
- Disciplinele Drept Instituțional al U.E. și Drept internațional public pot fi studiate fie în română, fie în maghiară, fie în engleză. Studentul va bifa doar una dintre variante. Celelalte variante trebuie debifate.

Studenții vor parcurge următorii pași:

Pas 1: Se vor loga pe platforma AcademicInfo, accesând linkul de mai jos:

https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/Studenti.aspx

Vor folosi opțiunea de recuperare cont, utilizând adresa de email cu care s-au înscris la concursul de admitere.

Pas 2: Accesând secțiunea Contracte studii, vor completa contractul anual de studii pentru anul universitar 2021-2022.

Pas 3: Vor descărca și semna contractul completat, iar apoi îl vor încărca cu semnătură în aceeași platformă (Academic Info), în secțiunea Încarcă documente – Contracte studii.

 

Attachments:
Download this file (Plan de invatamant 2021-2022.pdf)Plan de invatamant 2021-2022.pdf[ ]1347 kB

Cei 68 de studenți care nu și-au manifestat opțiunea pentru cursuri față în față sau online, sunt automat alocați pentru grupele online. Dacă din acești 68 sunt studenți care doresc să vină la cursuri față în față, aceștia au termen până în data de 23 septembrie 2021 ora 20:00 să exprime opțiunea pentru față în față. Dacă nu vor face acest lucru, vor rămâne în online.

În cursul zilei de vineri se va afișa repartiția studenților pe grupe, în funcție de opțiunile exprimate.

Pentru exprimarea opțiunii vă rugăm să accesați linkul de mai jos:

https://forms.gle/KFpjR9rfiAnP8fB2A

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11