Anul I
- Detalii
- Accesări: 1395
Consultarea notelor la examenele Introducere în dreptul civil I si II din data de 04.09.2017 va avea loc în data de 14.09.2017, ora 13 sala 121.
- Detalii
- Accesări: 2441
- Detalii
- Accesări: 1181
Examenul din data de 4.09.2017, ora 13,30, Introducere în dreptul civil I (semestrul I) se desfăşoară în Amfiteatrul 1 (A. Ionaşcu) şi Amfiteatrul 3 (E. Speranţia) iar examenul Introducere în dreptul civil II (semestrul II) se desfăşoară în Amfiteatrul 2 (T. Pop) si sala 103.
- Detalii
- Accesări: 3660
- Detalii
- Accesări: 3868
CERERILE DE MOBILITATE(= transfer) (în 2 exemplare), se vor depune la secretariat, în perioada 11 - 22 septembrie 2017, între orele 9:00-12:00.
Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.
PRECIZĂRI:
1. În cazul mobilităţii (transferului):
Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiu.
Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până la sfârșitul penultimului an de studii (respectiv în anii 2 şi 3), la aceeași specializare.
Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.
Un student poate beneficia de mobilitate internă O SINGURĂ DATĂ pe parcursul studiilor.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor, anexat mai jos.
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 100 lei.
Pe lângă cererea de transfer studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.
- Detalii
- Accesări: 4264
CERERILE DE ÎNTRERUPERE DE STUDII şi RELUAREA STUDIILOR se vor depune la secretariat, în perioada 11 - 19 septembrie 2017, între orele 9:00-12:00.
Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.
PRECIZĂRI:
1. În cazul întreruperii studiilor:
- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite la disciplinele obligatorii şi opţionale.
2. În cazul reluării studiilor:
- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Pentru anul universitar 2017-2018 taxa de şcolarizare este de 3600 lei.