Afişier general secretariat

În această secţiune se vor publica anunţurile şi evenimentele care privesc toţi anii de studii. Consultaţi regulat acest afişier împreună cu cel al anului dvs. de studii.

Contestaţiile la listele cu beneficiarii ajutorului pentru achiziţionare de calculatoare se vor depune până, marţi, 7 aprilie 2020, ora 12, electronic la adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Repartizarea ajutorului pentru achiziţionarea de calculatoare s-a făcut conform Normelor metodologice privind HCA nr. 5479 din 30.03.2020, după următoarele criterii:
1. Calitatea de integralist
2. Student la buget
3. Orfani de unul sau ambii părinţi
4. Venit mediu net pe membru de familie
5. Media semestrului anterior.

 

Comisia de burse

 

Listele finale de burse, aferente sem. al II-lea, le regăsiţi ataşate mai jos. 

Soluţionarea contestaţiilor privind modul de acordare a burselor pentru semestrul II/2019-2020

Au fost admise 2 contestaţii (studenţii cu nr. matricole 13985, anul I, IF şi 2064, master) la bursele sociale cu consecinţa că numărul burselor sociale acordate a crescut cu 2.

 

Drept urmare, numărul de burse de merit acordate anului I s-a diminuat cu una.

 

Restul contestaţiilor depuse au fost respinse.

 

Motivarea contestaţiilor a fost comunicată electronic celor în cauză.

 

Comisia de burse

 

 

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11