Afişier general secretariat

În această secţiune se vor publica anunţurile şi evenimentele care privesc toţi anii de studii. Consultaţi regulat acest afişier împreună cu cel al anului dvs. de studii.

În fișierul de mai jos găsiți listele cu studenții care beneficiază în semestrul întâi de bursă socială din fonduri extrabugetare ale UBB, pentru semesterul II.

Toți studenții beneficiari (așadar și cei care au mai beneficiat anterior de bursă) trebuie să trimită la Serviciul Social al UBB (pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) un extras de cont pe numele lor și să menționeze facultatea la care studiază, tipul bursei, în ce an de studiu sunt și CNP-ul.

 
Băncile cu care UBB-ul are convenție sunt: BT, BRD, BCR, ING, Raiffeisen, CEC si OTP.

Mai jos regăsiţi Lista finală cu beneficiarii  ajutorului pentru achiziţionarea unui calculator.

 

Contestaţiile depuse au fost respinse, iar rezoluţia acestora a fost comunicată electronic contestatarilor.

PROGRAM EURO 200

Conform Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 cu modificările şi completările ulterioare, H.G. nr. 1294/2004 cu modificările şi completările ulterioare, adresa MEN nr. 259/28.02.2019 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, actele necesare în dosarul de candidatură pentru programul EURO 200 sunt:

1. cerere tip (Anexa 2 la Normele metodologice)
2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie)
3. certificate de naştere şi/sau actele de identitate ale membrilor familiei ( original şi copie)
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii (în original)
6. declaraţie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 250 lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere)
7. adeverinţă eliberată de către facultate din care să rezulte că studentul a promovat minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii ( cu excepţia studenţilor din anul I), respectiv adeverinţă din care să rezulte calitatea de student ( pentru studenţii din anul I)
8. declaraţii privind bunurile mobile sau imobile ale familiei ( formular tip la nivel de universitate)
9. declaraţia pe propria răspundere că studentul deţine documentele cerute la dosar în original şi le va depune în format fizic dacă acestea vor fi solicitate de către universitate.

MENŢIUNE: Universitatea Babeş-Bolyai îşi rezervă dreptul de a cere solicitanţilor o declaraţie pe propria răspundere cum că membrii familiei nu lucrează în străinătate (se va semna la depunere).

 

Studenţii vor trimite dosarul complet în format electronic la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , până la data de 17.04.2020, la ora 12,00 (Vă rugăm să ţineţi cont de această dată, nu de cea care apare în adresa către facultăţi). Nu vor fi acceptate dosare incomplete.
Legislaţia poate fi consultată la: http://euro200.edu.ro/

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11