Afişier general secretariat

În această secţiune se vor publica anunţurile şi evenimentele care privesc toţi anii de studii. Consultaţi regulat acest afişier împreună cu cel al anului dvs. de studii.

PROGRAM EURO 200

Luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajuotr financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, actele necesare în dosarul pentru obținere ajutorului financiar EURO 200 sunt:

1. cerere tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute de HG 1294/2004)
2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie)
3. certificate de naştere şi/sau actele de identitate ale membrilor familiei ( original şi copie)
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii (în original)
6. declaraţie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 500 lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere)
7. adeverinţă eliberată de către facultate din care să rezulte că studentul a promovat minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii ( cu excepţia studenţilor din anul I), respectiv adeverinţă din care să rezulte calitatea de student ( pentru studenţii din anul I)
8. declaraţii privind bunurile mobile sau imobile ale familiei ( formular tip la nivel de universitate)
9. declaraţia pe propria răspundere că studentul deţine documentele cerute la dosar în original şi le va depune în format fizic dacă acestea vor fi solicitate de către universitate (formular tip la nivel de universitate).

MENŢIUNE: Universitatea Babeş-Bolyai îşi rezervă dreptul de a cere solicitanţilor o declaraţie pe propria răspundere cum că membrii familiei nu lucrează în străinătate (se va semna la depunere).

Dosarele pot fi depuse până luni, 22 mai 2023, ora 16 la Registratura UBB, în format fizic sau la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , în format electronic.

Vor fi luate în considerare doar dosarele care conțin toate documentele menționate mai sus.

Legislaţia poate fi consultată la: http://euro200.edu.ro/

Formularele tip prevăzute la pct. 1, 8 și 9 pot fi descărcate din secțiunea dedicată Programului EURO 200 din pagina web a Universității:
https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/euro-200

 

ANUNT IMPORTANT!

 

Dragi studenti,

Universitatea Babeș-Bolyai a semnat un contract de finanțare în cadrul Programului Operațional Competitivitate, pentru implementarea unui proiect cu titlul ”TIC4UBB”, ID 144800.

Prin intermediul proiectului s-au achiziționat 2000 de laptopuri cu conexiune la internet inclusă pentru o perioadă limitată de timp.

Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;

(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.

Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:

  • Anexa 1 - Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

și să îl transmiteți la adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.

Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.

Attachments:
Download this file (144800_Anexa 1_selectie.docx)144800_Anexa 1_selectie.docx[ ]223 kB
Download this file (144800_Calendar 2023.docx)144800_Calendar 2023.docx[ ]230 kB

Vă anunțăm că în data de 10 mai 2023, ora 18, Amf. Ionașcu, va avea loc evenimentul Cum mergem corect pe munte? organizat de Clubul Alpin Român, filiala Cluj și găzduit de facultatea noastră. 

În link-urile de mai jos găsiți informații referitoare la eveniment:

https://www.google.com/url?q=https://carcluj.ro/activitati/cum-mergem-corect-pe-munte-ed-montana-si-ecologica-facultatea-drept&source=gmail&ust=1682487330677000&usg=AOvVaw2g5iGge812KvNjT815sdCT">https://carcluj.ro/activitati/cum-mergem-corect-pe-munte-ed-montana-si-ecologica-facultatea-drept
 
https://www.google.com/url?q=https://fb.me/e/15RWvVU2y&source=gmail&ust=1682487330677000&usg=AOvVaw2UgwuQz-ZSw6IkT5LrPFFM">https://fb.me/e/15RWvVU2y

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11