simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.


REZULTATELE FINALE, DUPĂ REDISTRIBUIRE AU FOST AFIŞATE ÎN DATA DE 24 IULIE 2020,PE SITE-UL FACULTĂȚII (DOCUMENTELE ATAŞATE).
Grupul studenților anului I - https://www.facebook.com/groups/570385397174260

Precizări:

1. Candidaţii admişi în urma redistribuirii NU MAI TREBUIE SĂ-ŞI CONFIRME LOCUL.

2. La începutul anului universitar 2020-2021, TOȚI candidaţii declaraţi admişi vor depune la secretariat un dosar conținând următoarele acte:
- Diploma de Bacalaureat şi Foaia matricolă în original, dacă au fost admişi la buget și copie și originalul pentru a se aplica ştampila „Conform cu originalul” sau copii legalizate dacă au fost admiși la taxă
- Certificatul de naştere - copie și originalul pentru a se aplica ştampila „Conform cu originalul
- Actul de identitate –copie și originalul pentru a se aplica ştampila „Conform cu originalul
- Adeverință medicală - original
- 2 fotografii ¾ cm.

CERERILE DE CAZARE ( formular tipizat)  pentru ANUL I - CU FRECVENȚĂ semnate și scanate se trimit electronic în perioada 27.07.2020 - 18.09.2020 la una dintre adresele de email:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

FORMULARUL TIPIZAT SE GĂSEȘTE ATAȘAT MAI JOS

DOSARELE pentru CAZARE pe criteriul SOCIAL ŞI MEDICAL pentru anul I se vor trimite în perioada 07 - 18 septembrie 2020, electronic între orele 09:00-12.00.

La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (MAI, IUNIE, IULIE) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (1.346 lei).
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa ii, art. 8, lit. C.

DOSARUL pentru CAZARE pe CAZ SOCIAL se va trimite electronic şi va conţine:
- cererea-tip (formular tipizat anexat mai jos);
- copie după certificatul de naştere propriu şi al tuturor membrilor familiei;
- copie după certificatul de naştere al copiilor – unde este cazul;
- copie după certificatul de deces al părintelui/părinţilor;
- copie a sentinţei de divorţ a părinţilor (unde este cazul);
- adeverinţe de venit pentru fiecare membru de familie salariat pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020;
- cupon de pensie, în cazul membrilor de familie pensionari pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020;
- adeverinţă eliberată de AJOFM din raza domiciliului în cazul membrilor de familie şomeri;
- adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice din raza de domiciliu privind veniturile realizate de solicitant și de membrii de familie majori, din profesii independente sau din cedarea folosinţei bunurilor pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020
- adeverinţă de la Primărie (Registrul Agricol) pentru solicitant și membrii de familie majori;
- adeverințe de la instituția de învătământ unde sunt școlarizați frații.

 

Dosarul pentru CAZARE pe CAZ MEDICAL se va depune electronic şi va conţine:
- cererea-tip;
- adeverinţă medicală (pentru cazurile de boală enumerate mai jos), eliberată de unitatea sanitară la care solicitantul se află în evidenţă pentru una din următoarele boli:TBC, diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie gravă, insuficienţă renală cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, infestare HIV (SIDA), astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, leucemii, limfoamele și talasemiile, scheloză multiplă, ulcer gastroduodenal, ciroză hepatică, hepatită cronică, spondiloză anchilozantă (sau reumatism articular acut).

Attachments:
Download this file (Cerere cazare 2020.pdf)Cerere cazare 2020.pdf[ ]95 kB

Pentru candidații care au achitat taxa de 900 de lei și se află în următoarele situații :


1. RESPINȘI pe listele finale după redistribuire
2. GLISAȚI la buget după redistribuire
3. RENUNȚĂ la locul obținut după redistribuire
* ATENȚIE- Candidații admiși care doresc să se retragă de la studii vor depune în prealabil și o cerere de retragere de la studii (semnată și scanată) prin email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

RESTITUIREA taxei de 900 lei se va face prin virament bancar (în contul personal al candidatului sau în contul părintelui)

1. Pentru viramentul în contul personal, candidaţii trebuie să trimită electronic la adresa de email - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (de luni până vineri, între orele 9-12) următoarele :
- o cerere -formular tipizat(atașat anunțului)- se listează, se completează, se semnează și se scanează
- dovada plății (ordin de plată, mailul de confirmare pentru plata online, mandat poștal)
- copie act de identitate candidat
- extras de cont sau contul IBAN al candidatului 

2. Pentru viramentul în contul părintelui, candidaţii trebuie să trimită electronic la adresa de email - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (de luni până vineri, între orele 9-12) următoarele :
- o cerere formular tipizat(atașat anunțului)- se listează, se completează, se semnează și se scanează

- dovada plății (ordin de plată, mailul de confirmare pentru plata online, mandat poștal )
- copie act de identitate candidat
- copie act de identitate părinte
- extras de cont sau contul IBAN al părintelui/altă persoană 

TERMEN DE DEPUNERE AL CERERILOR de RESTITUIRE -31 august 2020

 

Attachments:
Download this file (Cerere restituire taxa 900lei.pdf)Cerere restituire taxa 900lei.pdf[ ]60 kB

Pentru INFORMAȚII legate de CONFIRMARI si REDISTRIBUIRI, vă rugăm să ne contactați  prin email la adresele:

- Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

-  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

-  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

-  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

sau la numere de telefon de mai jos, EXCLUSIV de luni până vineri între orele 9-11 și 14-16:

- 0752695948
- 0752497508
- 0752694565
- 0264450443
- 0264439126
- 0264595504

 

 

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11