Afişier admitere nivel licenţă
Informaţii ce privesc concursul de admitere.
- Detalii
- Accesări: 581
ATENȚIE - Facultatea de Drept NU organizează sesiune de admitere pentru nivel licență în septembrie 2023.
- Detalii
- Accesări: 316
I. Candidații admiși la BUGET în urma Redistribuirii trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele acte:
1. Cerere tip - formularul tipizat se listează, se completează, se semnează și se scanează
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata în aplicația de admitere)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
II. Candidații respinși trebuie să depună la secretariat următoarele acte:
1. Cerere tip (formular atașat)
2. Chitanța primită de la casieria facultății în original
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
Documentele menționate se pot trimite cu confirmare de primire la Facultatea de Drept, str. Avram Iancu nr. 11, cod 400089.
III. Candidații admiși la taxă, care solicită retragerea de la studii, trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., o cerere de retragere de la studii și următarele acte:
1. Cerere tip restituire taxă (formular atașat)
2. Chitanța primită de la casieria facultății în original
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A CERERILOR DE RESTITUIRE – 29 septembrie 2023
- Detalii
- Accesări: 2443
REZULTATELE FINALE, DUPĂ REDISTRIBUIRE AU FOST AFIŞATE ÎN DATA DE 27 iulie 2023, ora 13:40 pe site-ul facultății.
Explicații liste:
1. Media de admitere - (50% media de la bacalaureat+50% nota de la testul de raționament logic /2)
2. Criteriul 1- nota testului de raționament logic
4. Criteriul 2- nota la proba scrisă la Limba română la examenul de bacalaureat
5. Rezultate – explicații:
ADMIS A – Admis BUGET
ADMIS B – Admis TAXĂ
ADMIS C – Admis ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ
Link grup an I, generația 2023-2027
https://www.facebook.com/groups/1343510916580928/
Candidații admiși la BUGET în urma Redistribuirii vor depune la Decanatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), EXCLUSIV în perioada 31 iulie -18 august 2023 (de luni până vineri între orele 9-12) - Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original.
Candidaţii admişi la locurile cu TAXĂ și ID în urma redistribuirii NU MAI TREBUIE SĂ-ŞI CONFIRME LOCUL !
Pentru restituire taxă, cazare urmăriți anunțurile de pe site.
NU se organizează sesiune de admitere, nivel licență, sesiunea septembrie 2023.
- Detalii
- Accesări: 350
Atașat, Procesul-verbal de soluționare a contestațiilor la proba scrisă.