simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.

Pentru candidații ADMIȘI - confirmarea locurilor ocupate și redistribuirea vor avea loc în perioada 25 - 29 iulie 2024 (cu excepția zilei de duminică, 28 iulie), între orele 8:30-14:00 (în 29 iulie până la ora 12:00 la amiază )


1. CONFIRMAREA LOCULUI se realizează astfel:


PASUL 1 - OBLIGATORIU: Se confirmă locul în platforma online de admitere (https://admitere.ubbcluj.ro/) prin completarea, semnarea și încărcarea contractului de studii universitare pentru locurile bugetate, pentru cele cu taxă este nevoie și de achitarea primei rate din taxa de școlarizare (1250 lei), exclusiv în platforma online.
NU UITAȚI SĂ APĂSAȚI BUTONUL – CONFIRMĂ-ȚI LOCUL.
Precizări privind taxele :
- prima rată din taxa de școlarizare este de 1250 lei şi se achită exclusiv online pe platforma de admitere
- NU se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei.

PASUL 2- OBLIGATORIU: Se predă fizic dosarul la Secretariatul Facultății de Drept (birourile P1, P2, P3, 114, Decanat), Str. Avram Iancu nr. 11. Predarea dosarului se face personal sau prin procură notarială.

PERIOADA DE CONFIRMĂRI 25 - 29 iulie 2024 (cu excepția zilei de duminică, 28 iulie), între orele 8:30-14:00 (în 29 iulie până la ora 12:00 .)


TOȚI PAȘII SUNT OBLIGATORII PENTRU TOȚI CANDIDAȚII ADMIȘI INDIFERENT DACĂ AU FOST ADMIȘI LA BUGET SAU TAXĂ, cu frecvență sau învățământ la distanță!
În cazul în care pașii nu sunt respectați, nu se face confirmarea completă, locul obținut în urma repartizării se pierde.

Dosarul va cuprinde următoarele acte:
1. Contractul de studii universitare completat, listat, semnat;
2. Diploma de bacalaureat și foaia matricolă (și atestat de echivalare a acestora unde este cazul) se predau în original pentru locurile BUGETATE. Pentru locurile cu TAXĂ se recomandă aducerea originalului și a unei copii simple (pentru legalizarea gratuită la secretariat) sau a unei copii legalizate (la notar);
3. Declaraţia pe proprie răspundere în original pentru absolvenții de bacalaureat din ani anteriori 2024 – se completează la Secretariat ( dacă ați mai urmat o altă facultate declarația trebuie să fie însoțită de adeverinţele în original care să ateste numărul de ani bugetaţi sau cu taxă urmaţi în sistemul universitar românesc);
4. Certificatul de naștere: original și copie simplă;
5. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul) original și copie simplă;
6. Cartea de identitate: original și copie simplă;
7. Adeverință medicală tip în original;
8. DOSAR PLIC;
9. 2 FOTOGRAFII TIP BULETIN.

 

2. REDISTRIBUIREA LOCULUI
Pentru candidatul admis (buget, taxă, ID) care dorește să participe la redistribuire pentru a ocupa un loc la buget sau taxă (dacă aceste opțiuni se regăsesc în lista de opțiuni exprimate inițial) – se recomandă să confirme locul obținut inițial (în caz contrar, există riscul de a pierde locul obținut).
Pentru redistribuire, din platforma de admitere (https://admitere.ubbcluj.ro/) se va selecta butonul VREAU SĂ APLIC PENTRU REDISTRIBUIRE.

Pentru candidații “ÎN AȘTEPTARE”- redistribuire - 25 – 29 iulie 2024 (cu excepția zilei de duminică, 28 iulie) între orele 8:30-14:00 (în 29 iulie până la ora 12:00)

REDISTRIBUIREA
Candidații aflați pe lista "ÎN AȘTEPTARE", pentru a participa la redistribuire în vederea ocupării unui loc rămas disponibil (conform opțiunilor exprimate inițial în fișa de înscriere), trebuie să urmeze următorii pași obligatorii:
1. În contul candidatului din platforma online de admitere (https://admitere.ubbcluj.ro/) se va selecta butonul VREAU SĂ APLIC PENTRU REDISTRIBUIRE.

2. Achitarea taxei de 1250 lei (prima rată din taxa de școlarizare).
Plata se face exclusiv cu cardul, online, accesând link-ul de mai jos:
https://plati.ubbcluj.ro/ro/Event/Details/248

În cazul în care candidatul nu va fi admis, după redistribuire, taxa i se va restitui!
ATENȚIE- Candidații care au în fișa de înscriere doar optiunea Buget nu trebuie sa achite taxa. Aceștia pot fi redistribuiți doar la buget!

3. Se predă fizic dosarul la Secretariatul Facultății de Drept, str. Avram Iancu nr. 11, în perioda 25 - 29 iulie 2024 (cu excepția zilei de duminică, 28 iulie), între orele 8:30-14:00 (în 29 iulie până la ora 12:00 ).

Dosarul va cuprinde următoarele acte:
1. Contractul de studii universitare (se va completa și semna la Secretariat)
2. Diplomă de bacalaureat și foaia matricolă (și atestat de echivalare a acestora unde este cazul) se predau în original pentru locurile BUGETATE. Pentru locurile cu TAXĂ se recomandă aducerea originalului și a unei copii simple (pentru legalizarea gratuită la secretariat) sau a unei copii legalizate (la notar)
3. Declaraţia pe proprie răspundere în original pentru absolvenții de bacalaureat din anii anteriori 2024 – se completează la Secretariat (dacă ați mai urmat o altă facultate declarația trebuie să fie însoțită de adeverinţele în original care să ateste numărul de ani bugetaţi sau cu taxă urmaţi în sistemul universitar românesc)
4. Certificatul de naștere: original și copie simplă
5. Certificatul de căsătorie (dacă este este cazul) original și copie simplă
6. Cartea de identitate: original și copie simplă
7. Adeverință medicală tip în original
8. DOSAR PLIC
9. 2 FOTOGRAFII TIP BULETIN

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11