simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.

Pentru anul universitar 2021-2022, sesiunea SEPTEMBRIE, Facultatea de Drept organizează admitere la specializarea DREPT : 4 ani; linia de studiu: română

– IF (învăţământ cu frecvenţă) şi

- ID (învăţământ la distanţă)

LOCURI SCOASE LA CONCURS, pentru sesiunea SEPTEMBRIE 2021:

I. IF (învăţământ cu frecvenţă):

1. BUGET- rural -(candidați absolvenți de licee situate în mediul rural) - 1 loc

2. TAXĂ - maghiari- 13 locuri

II. ID (învăţământ la distanţă) - taxă - 103 locuri

CALENDARUL ADMITERII, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021:

6 (ora 9:00) - 8 septembrie 2021 (ora 10:59)- înscrieri
9 septembrie 2021 - proba scrisă
10 septembrie 2021 - afişarea rezultatelor
13 septembrie 2021 - depunerea contestaţiilor şi soluţionarea acestora
13 - 15 sept. 2021 - confirmarea ocupării locului şi redistribuirea locurilor disponibilizate
15 septembrie 2021 - afişarea rezultatelor finale

CRITERII DE SELECȚIE

- o probă scrisă, de verificare a raţionamentului logic, cu pondere de 50% în media de admitere, care va avea loc la Cluj-Napoca, în sistem faţă în faţă;

- media obţinută la examenul de bacalaureat, cu pondere de 50% în media de admitere.

CRITERII DE DEPARTAJARE:

1. media de testul de raționament logic

2. media de la bacalaureat la proba scrisă de limba romănă

I. Candidații admiși și confirmați la BUGET- cu frecventa vor depune la Secretariatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), EXCLUSIV în perioada 27 iulie -27 august 2021( de luni până vineri între orele 9-12) următoarele acte :
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original
- Certificatul de naștere în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Cartea de identitate în copie simplă
- Adeverința medicală tip în original
- 2 fotografii tip buletin de identitate (3/4)
- DOSAR PLIC (numele și prenumele se scriu cu litere de tipar pe dosar).

II. Candidații admiși și confirmați la TAXĂ-cu frecventa  (inclusiv cei admisi in urma redistribuirilor )vor depune la Secretariatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), EXCLUSIV în perioada 27 septembrie – 29 octombrie 2021( de luni până vineri între orele 9-12) următoarele acte:
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Certificatul de naștere în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Cartea de identitate în copie simplă
- Adeverința medicală tip în original
- 2 fotografii tip buletin de identitate (3/4)
- DOSAR PLIC (numele și prenumele se scriu cu litere de tipar pe dosar).

III. Candidații admiși și confirmați la INVATAMANT LA DISTANTA vor contacta secretariatul ID pentru depunerea dosarului  dupa data de 23 august 2021
Narcisa Scrobotă
0264-405300, int. 5911
0264-439126
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

1. CERERILE DE CAZARE pentru ANUL I (semnate și scanate) se trimit electronic în perioada 27.07.2021 – 17.09.2021 la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. DOSARELE pentru CAZARE pe criteriul SOCIAL ŞI MEDICAL, pentru anul I, se vor trimite în perioada 06 - 17 septembrie 2021, electronic între orele 09:00-12.00, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu au realizat în cele 3 luni (MAI, IUNIE, IULIE) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie.
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa ii, art. 8, lit. C.

Pentru candidații care au achitat taxa de 900 de lei și se află în următoarele situații :

1. RESPINȘI pe listele finale după redistribuire
2. GLISAȚI la buget după redistribuire
3. RENUNȚĂ la locul obținut după redistribuire - Candidații admiși care doresc să se retragă de la studii vor contacta în prealabil Secretariatul (0264595504)

Pentru restituirea taxei candidatul va trebui să încarce următoarele documete în formularul Google, accesând următoarea adresă:

https://forms.gle/xKoa8eEUmwewtwj28

1. o cerere - formularul tipizat (atașat anunțului) - se listează, se completează, se semnează și se scanează
2. copie act de identitate candidat
3. dovada plății (ordin de plată, mailul de confirmare pentru plata online, mandat poștal)
4. extras de cont sau codul IBAN al candidatului
5. dacă viramentul s-a făcut din contul părintelui (sau altă persoană) – copie act de identitate părinte (sau altă persoană)

TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A CERERILOR de RESTITUIRE – 24 septembrie 2021

 

Attachments:
Download this file (Cerere restituire taxa admitere.pdf)Cerere restituire taxa admitere.pdf[ ]56 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11