simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.

Facultatea de Drept NU va organiza o sesiunea de admitere - nivel licență în toamna 2022!

REZULTATELE FINALE, DUPĂ REDISTRIBUIRE AU FOST AFIŞATE ÎN DATA DE 28 iulie 2022, pe site-ul facultății (documentele ataşate).


Explicații liste:
1. Media de admitere - (50% media de la bacalaureat+50% nota de la testul de raționament logic /2)
2. Criteriul 1- nota testului de raționament logic
4. Criteriul 2- nota la proba scrisă la Limba română la examenul de bacalaureat
5. Rezultate – explicații:
ADMIS A – Admis BUGET
ADMIS B – Admis TAXĂ
ADMIS C – Admis ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ

Link grup an I, generația 2022-2026:
https://www.facebook.com/groups/789544289132989/?ref=share_group_link

Candidații admiși la BUGET în urma Redistribuirii vor depune la Decanatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), EXCLUSIV în perioada 29 iulie -26 august 2021( de luni până vineri între orele 9-12) - Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original


Candidaţii admişi la locurile cu TAXĂ și ID în urma redistribuirii NU MAI TREBUIE SĂ-ŞI CONFIRME LOCUL !


Pentru restituire taxe - urmariti anunțul de pe site.

Pentru candidații care au achitat taxa de 900 de lei și se află în următoarele situații :
1. RESPINȘI pe listele finale după redistribuire
2. GLISAȚI la buget după redistribuire
3. RENUNȚĂ la locul obținut după redistribuire - Candidații admiși care doresc să se retragă de la studii vor contacta în prealabil Secretariatul (0264595504) sau prin email - Emilia Muresan Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Pentru restituirea taxei candidatul va trebui să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele acte:
1. Cerere - formularul tipizat (atașat anunțului) - se listează, se completează, se semnează și se scanează
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata online)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (semnat şi ştampilat de banca emitentă )- SE VA SOLICITA DE LA BANCA la care aveti cont
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă plata a fost efectuată din alt cont sau se dorește virarea sumelor în alt cont).
TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A CERERILOR de RESTITUIRE – 23 septembrie 2022

Pentru candidații ADMISI la Buget, Taxă, Învățământ la Distanță ( români, maghiari, rural)-Confirmare și Redistribuire- 21 -23 iulie (între orele 9-15) şi 25- 26 iulie 2022 (între orele 9-15)

1. CONFIRMAREA LOCULUI ( pentru candidații admiși) - 21 -23 iulie (între orele 9-15) şi 25- 26 iulie 2022 (între orele 9-15)

ATENȚIE- NEÎNDEPLINIEREA CELOR 2 PAȘI PREVĂZUȚI MAI JOS ATRAGE PIERDEREA LOCULUI OBȚINUT!

PASUL 1 - OBLIGATORIU: Se confirmă locul în platforma online de admitere (https://admitere2022.ubbcluj.ro/ ) prin completarea, semnarea și încarcarea contractului de școlarizare (PE CARE IL VETI DESCARCA DE PE PLATFORMA) pentru locurile bugetate, pentru cele cu taxă este nevoie și de achitarea primei rate de școlarizare în platforma online (900 lei).

Daca doriti să aplicați pentru  REDISTRIBUIRE Bifati acum -Vreau să aplic pentru redistribuire!!

 La final, NU UITAȚI SĂ APĂSAȚI BUTONUL – CONFIRMĂ-ȚI LOCUL.

PERIOADA ONLINE DE CONFIRMĂRI 21 -26 iulie ( pâna ora 13:00) .
Precizări privind taxele :
- prima rată din taxa de școlarizare este de 900 lei şi se achită exclusiv online pe platforma de admitere https://admitere2022.ubbcluj.ro/
- NU se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei

 IMPORTANT- 

PASUL 2- OBLIGATORIU: Se predă fizic dosarul la Secretariatul Facultății de Drept, Str. Avram Iancu nr. 11. PERIOADA DE CONFIRMĂRI 21 -23 iulie (între orele 9-15) şi 25- 26 iulie 2022 (între orele 9-15)

TOȚI PAȘII SUNT OBLIGATORII PENTRU TOȚI CANDIDAȚII ADMIȘI INDIFERENT DACĂ AU FOST ADMIȘI LA BUGET SAU TAXĂ! În cazul în care pașii nu sunt respectați, nu se face confirmarea completă, locul obținut în urma repartizării se pierde.

LISTĂ DOCUMENTE NECESARE
1. Contractul pentru confirmarea locului completat, listat, semnat.
2. Diplomă de bacalaureat și foaia matricolă,(și atestat de echivalare a acestora unde este cazul) se predă în original pentru locuri BUGETATE. Pentru locurile cu TAXĂ se recomandă aducerea originalului și a unei copii simple pentru legalizarea gratuită la secretariat, dacă nu aveți aceasta posibilitate, în cazul în care cei de la taxă nu au această posibilitate se acceptă și copie legalizată la notar.
3. Declaraţia pe proprie răspundere în original pentru absolvenții de bacalaureat din ani anteriori 2022. ( dacă ați mai urmat o altă facultate declarația trebuie să fie însoțită de adeverinţele în original care să ateste numărul de ani bugetaţi sau cu taxă urmaţi în sistemul universitar românesc)- formular atasat
4. Certificatul de naștere: original și copie simplă
5. Certificatul de căsătorie (dacă este este cazul) original și copie simplă
6. Carte de identitate: original și copie simplă
7. Adeverință medicală tip în original
8. DOSAR PLIC
9. 2 FOTOGRAFII TIP BULETIN

2. REDISTRIBUIREA LOCULUI ( pentru candidații admiși)- 21 -23 iulie (între orele 9-15) şi 25- 26 iulie 2022 (între orele 9-15)
Pentru candidatul admis ( buget, taxă, ID) care dorește să participe la redistribuire pentru a ocupa un loc la buget sau taxă (dacă aceste opțiuni se regăsesc în lista de opțiuni ) – se recomandă să confirme locul obținut inițial ( în caz contrar, există riscul de a pierde locul obținut) si IN ACELASI TIMP SA OPTEZE SI PE REDISTRIBUIRE - Bifati -Vreau să aplic pentru redistribuire
Pentru redistribuire, din platforma de admitere https://admitere2022.ubbcluj.ro/ se va selecta butonul VREAU SĂ APLIC PENTRU REDISTRIBUIRE.

ATENTIE - OBLIGATORIU: Se predă fizic dosarul la Secretariatul Facultății de Drept, Str. Avram Iancu nr. 11. PERIOADA DE CONFIRMĂRI 21 -23 iulie (între orele 9-15) şi 25- 26 iulie 2022 (între orele 9-15)

După ce ați efectuat toți pașii necesari, vă rugăm să verificați statusul dosarului pe platformă.

Acesta trebuie să fie DOSAR CONFIRMAT!

Attachments:
Download this file (Declaratie.pdf)Declaratie.pdf[ ]337 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11