simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.

Aceasta este linkul pentru grupul studentilor admisi la Facultatea de Drept, promotia 2024-2028.

https://www.facebook.com/share/g/QtATFbsgnro9oy6z/?mibextid=K35XfP

FACULTATEA DE DREPT NU va mai organiza sesiunea de admitere nivel licență în septembrie 2024 .

REZULTATELE FINALE, DUPĂ REDISTRIBUIRE AU FOST AFIŞATE ÎN DATA DE 30 iulie 2024, pe site-ul facultății.

Explicații liste:
Media de admitere - (50% media de la bacalaureat+50% nota de la testul de raționament logic /2)

Criterii de departajare:
- Criteriul 1- nota testului de raționament logic
- Criteriul 2- nota la proba scrisă la Limba română la examenul de bacalaureat

Candidații se pot identifica cu numărul legitimației de concurs


CANDIDAȚII ADMIȘI LA BUGET în urma Redistribuirii vor depune la Decanatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), în perioada 1 -23 august 2024 (de luni până vineri între orele 9-12, cu excepția zilelor de 15 și 16 august) - Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original.

Candidaţii admişi la locurile cu TAXĂ și ID în urma redistribuirii NU MAI TREBUIE SĂ-ŞI CONFIRME LOCUL !

Pentru restituire taxe- https://law.ubbcluj.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=6154:restituirea-taxei-de-1250-lei&catid=44&Itemid=122

CERERILE DE CAZARE - s-au depus în momentul confirmării locului. Pentru cazare pe caz social/medical consultați informațiile de mai jos

DOSARELE pentru CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 2-13 septembrie 2024 (de luni pana vineri intre orele 9-12)
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (2.173,67 lei).
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3392/2017.


I. Candidații ADMIȘI LA BUGET ÎN URMA REDISTRIBUIRII (cei care au achitat taxa de 1250 lei) trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele acte:
1. Cerere tip - formularul tipizat se listează, se completează, se semnează și se scanează
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata în aplicația de admitere)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

II. Candidații RESPINȘI trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa taxeAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele acte:
1. Cerere tip (formular atașat)
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

III. Candidații admiși la taxă, care solicită retragerea de la studii, trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa anul1Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , o cerere de retragere de la studii și următarele acte:
1. Cerere tip restituire taxă (formular atașat)
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A CERERILOR DE RESTITUIRE – 20 septembrie 2024

Attachments:
Download this file (Cerere restituire prima rata.docx)Cerere restituire prima rata.docx[ ]14 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11