Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul4@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Afişier licenţă

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.

Sesiunea de licență iulie 2021 se va desfășura conform următorului calendar:

1. Înscrieri: 21 iunie (ora 8 am) – 25 iunie 2021 (ora 11:59 am) - online

2. Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate, probă scrisă: 28 iunie 2021 (ora 12:00, la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, str. Teodor Mihali nr. 58-60)

3. Contestații la barem: 29 iunie 2021

4. Soluționarea contestațiilor la barem: 29 iunie 2021

5. Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 30 iunie 2021

6. Depunerea contestațiilor: 1 iulie 2021

7. Afișarea rezultatelor finale: 1 iulie 2021

8. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă, online: 2 iulie 2021.

 

Actele necesare pentru înscrierea la examenul de licență:

Înscrierile se vor face online, în perioada 21 iunie (ora 8 am) – 25 iunie 2021 (ora 11:59 am), UTILIZÂND EXCLUSIV CONTUL DVS. INSTITUȚIONAL Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - prin încărcarea documentelor scanate, în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Studenți - Licență.
Veți fi considerat înscris la licență doar după primirea emailului de confirmare de la Secretariat.
Absolvenții din promoțiile anterioare vor solicita prin email: IF (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) sau ID (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) crearea unui user instituțional.

Acte necesare (scanate și salvate în format pdf):
1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE (formular atașat mai jos) - după listare, se va completa, semna și încărca în format pdf;
2. DECLARAȚIE pe proprie răspundere, sub sancțiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declarații, prin care se atestă faptul că lucrarea de licență depusă în vederea susținerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislației în vigoare referitoare la protecția dreptului de autor (formular atașat mai jos). Declarația, după listare, se va completa, semna și încărca în format pdf;
3. DIPLOMA DE BACALAUREAT – scanată color față-verso (exemplarul original);
4. FOAIA MATRICOLĂ de la liceu, scanată color față-verso (exemplarul original);
5. CERTIFICATUL DE NAȘTERE;
6. CERTIFICATUL DE CĂSĂTORIE (dacă este cazul);
7. CARTEA de IDENTITATE (cetățenii străini, de ex. din Rep. Moldova, vor încărca o copie a pașaportului);
8. ATESTAT/CERTIFICAT DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ;
9. LUCRAREA DE LICENȚĂ în format pdf;
10. Dovada ACHITĂRII TAXEI pentru cei care sunt la a treia prezentare la licență sau absolvenții promoţiilor 2018 şi anterioare 2018 (1.000 RON);
11. Fotografiile vor fi solicitate doar la ridicarea diplomei de licență (2 fotografii color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă)
IMPORTANT!!!
Documentele solicitate se încarcă separat, fiecare la categoria specifică. Pentru diploma de bacalaureat și foaia matricolă se scanează toate paginile și se încarcă întreg documentul.

 

 

În fișierul atașat mai jos găsiți calendarul examenului de licență din sesiunea iulie 2021.

Proba scrisă (evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate)  va avea loc față în față, la FSEGA - Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (str. Teodor Mihali nr. 58-60), în data de 28 iunie 2021.

Attachments:
Download this file (Calendar licenta iulie 2021.pdf)Calendar licenta iulie 2021.pdf[ ]135 kB

Se eliberează diplomele de licență pentru sesiunea iulie 2020.

Pentru informații legate de eliberarea diplomelor de licență consultați link-ul https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii

!!! Nu uitați de cele 2 fotografii tip buletin necesare la eliberarea diplomei.

 
 

Adeverințele de licență se vor trimite scanate, prin email, pe adresa instituțională Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , începând cu data de 11.02.2021.

Adeverința în original precum și actele in original aflate la dosar (diploma de bacalaureat și/sau foaia matricolă din liceu unde este cazul) se pot ridica doar pe baza fișei de lichidare, personal sau cu procură notarială.

 Ținând cont de situația actuală s-a facilitat procedura pentru fișa de lichidare.

Fișa de lichidare se descarca din atasament și se prezintă direct la secretariat (am primit listele de la serviciile UBB: contabilitate, social, BCU).

Eliberarea lor se face doar pe bază de programare de luni până vineri, între orele 9-12,30.

Programarea se va face accesand urmatorul link https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1 (linkul este comun cu anul I)

Attachments:
Download this file (Fisa de lichidare.pdf)Fisa de lichidare.pdf[ ]508 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11