Afişier licenţă
Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.
- Detalii
- Accesări: 949
În atașament găsiți procesele verbale de soluționare a contestațiilor depuse, pentru Baremul examenului de Licență iun.2022-proba scrisă.
- Detalii
- Accesări: 2182
Contestaţiile la barem se depun până în data de 28 iunie 2022, ora 13, la adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Vă rugăm să precizați, explicit, în contestație dacă contestația vizează grilele de civil sau penal.
În atașament aveți baremul.
- Detalii
- Accesări: 2293
Se eliberează diplomele de licență pentru sesiunea iulie 2021, de la Biroul de Acte de Studii al UBB (strada Universității nr. 7-9).
- Detalii
- Accesări: 4163
LICENŢĂ IULIE 2022
Organizarea examenului de licenţă în anul universitar 2021-2022 va avea loc după următorul calendar:
Date licenţă iulie 2022:
1. Înscrieri: 20 – 24 iunie 2022
Înscrierile se vor face fizic, la sediul facultății, până vineri, 24.06.2022, ora 14:00.
2. Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate, probă scrisă: 27 iunie 2022
3. Contestații la barem: 28 iunie 2022
4. Soluționarea contestațiilor la barem: 28 iunie 2022
5. Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 29 iunie 2022
6. Depunerea contestațiilor: 30 iunie 2022
7. Afișarea rezultatelor finale: 30 iunie 2022
8. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă: 1 iulie 2022
Înscrierile la examenul de LICENȚĂ se vor face fizic (personal), la sediul Facultății de Drept în perioada 20 iunie 2022 - 24 iunie 2022
* IF (secretariat –parter , biroul P3 ) între orele 9-14
* ID (secretariat, etajul 1, biroul 114) între orele 9-14
Absolvenții din promoțiile anterioare anului 2020 care nu au adresa de mail…@law.ubbcluj.ro vor solicita prin email crearea unui user instituțional:
pentru IF ( Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
pentru ID (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
Înainte de prezentarea la secretariat, absolvenții, UTILIZÂND EXCLUSIV CONTUL INSTITUȚIONAL Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. – vor încărca LUCRAREA DE LICENȚĂ (în format PDF) în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Licență (nu se printează lucrarea de licență)
Acest formular va fi disponibil până la data de 24.06.2022, ora 11:59. https://forms.gle/1ErxwuEpGLy8PDtt6
Actele necesare (în original și copie sau copie legalizată), doar dacă originalele acestora nu sunt la dosarul personal al studentului depuse la secretariat.
- CERERE TIP DE ÎNSCRIERE (formular atașat mai jos) - după listare, se va completa și semna
- DECLARAȚIE tip pe proprie răspundere, (formular atașat mai jos)- după listare, se va completa și semna
- DIPLOMA DE BACALAUREAT - în original și copie sau copie legalizată *Pentru studenții care au absolvit studiile în altă țară se prezintă - Actul de echivalare a studiilor
- FOAIA MATRICOLĂ (de la liceu) - în original și copie sau copie legalizată
- CERTIFICATUL de NAȘTERE - în original și copie sau copie legalizată
- CERTIFICATUL de CĂSĂTORIE (dacă este cazul) -în original și copie sau copie legalizată
- CARTEA de IDENTITATE (cetățenii străini, de ex. din Rep. Moldova, pașaportul)- în original și copie sau copie legalizată
- ATESTAT/CERTIFICAT DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ (copie)
- FOTOGRAFII (2 foto color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă). Pe verso acestora trebuie trecut numele de familie și prenumele , pe fiecare bucată în parte, predate la secretariat într-un plic pe care se trece la fel numele de familie și prenumele studentului.
- Dovada ACHITĂRII TAXEI pentru cei care sunt la a treia prezentare la licență sau absolvenții promoţiilor 2019 şi anterioare 2019 (1.000 RON) Taxa se poate achita cash la Casieria Facultății.
Veți fi considerat înscris la Licență –iulie 2022
după primirea Legitimației de participare de la secretariat.