Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Afişier licenţă

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.

Notele la examenul de licență, proba orală au fost afișate azi, 30.06.2020, ora 19,15 pe pagina personală a studenților.

Puteți verifica repartizarea dvs. la comisiiie de licență în fisierul atașat.

Vă dorim succes!

Attachments:
Download this file (Repartizare pe comisii2.pdf)Repartizare pe comisii2.pdf[ ]99 kB

 Se numesc comisiile de examen pentru proba de evaluare a cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate din cadrul examenului de licenţă după cum urmează:

Comisia 1 –  ora 9
Prof.dr. Ionuț Popa
Lect.dr. Andrea Chiș
Lect.dr.Daniel Nițu
Asist.dr.Adrian Tamba-secretar

Comisia 2 – ora 9
Prof.dr. Mircea Bob
Con.dr. Marius Harosa
Asist.dr.Doris Șerban
Asist.dr. Cristina Pop -secretar

Comisia 3 – ora 9
Prof.dr. Florin Streteanu
Conf.dr. Șerban Diaconescu
Lect.dr.Juanita Goicovici
Asist.dr. Dorin Jorea- secretar

Comisia 4 –ora 9
Lect.dr. Marius Floare
Lect.dr. Mihai David
Asist.dr.Lucian Criste

Comisia 5 –  ora 10
Prof.dr. Paul Vasilescu
Prof.dr. Gheorghiță Mateuț
Asist.dr.Ioana Varga
Lect.dr. Diana Ionescu -secretar

Studenții vor fi repartizați în ordine alfabetică la cele cinci comisii .

ACTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA LICENȚĂ:

Acestea se vor încărca în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea licență. Acest formular va fi disponibil până la data de 26.06.2020, ora 11:59. 

Absolvenții din promoțiile anterioare, vor solicita prin email: IF (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) sau ID (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) crearea unui user instituțional.

1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE - după completare se va lista, semna și încărca în format pdf.

2. DECLARAȚIE pe proprie răspundere, sub sancțiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declarații, prin care se atestă faptul că lucrarea de licență depusă în vederea susținerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislației în vigoare referitoare la protecția dreptului de autor (formular atașat). Declarația, după completare se va lista, semna și încărca în format pdf.

3.DIPLOMA DE BACALAUREAT – pentru studenții care au deja diploma în original la dosar, se va face copie conformă cu originalul la secretariat.

4. FOAIA MATRICOLĂ de la liceu (acest act nu a fost solicitat la înscrierea la admitere). Studentul va face conformitatea cu originalul, va trece citeț numele și prenumele, va semna și  încărca in format pdf.

5. CERTIFICATUL DE NAȘTERE

6. CARTEA/BULETINUL de IDENTITATE

7. ATESTAT/CERTIFICAT DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ

8. LUCRAREA DE LICENȚĂ în format pdf. 

9. Dovada ACHITĂRII TAXEI pentru cei care sunt la a treia prezentare la licență sau absolvenții promoţiilor 2017 şi anterioare 2017 (1.000 RON).la

10. Fotografiile se solicită doar la ridicarea diplomei de licență.

IMPORTANT!!!

Documentele solicitate se incarcă separat, fiecare la categoria specifică. Pentru diploma de bacalaureat și foaia matricolă se scanează toate paginile și se incarcă întreg documentul.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11