Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Afişier licenţă

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.

Adeverințele de licență se vor trimite scanate, prin email, pe adresa instituțională Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , începând cu data de 11.02.2021.

Adeverința în original precum și actele in original aflate la dosar (diploma de bacalaureat și/sau foaia matricolă din liceu unde este cazul) se pot ridica doar pe baza fișei de lichidare, personal sau cu procură notarială.

 Ținând cont de situația actuală s-a facilitat procedura pentru fișa de lichidare.

Fișa de lichidare se descarca din atasament și se prezintă direct la secretariat (am primit listele de la serviciile UBB: contabilitate, social, BCU).

Eliberarea lor se face doar pe bază de programare de luni până vineri, între orele 9-12,30.

Programarea se va face accesand urmatorul link https://calendly.com/mihaela-bilc/programare-documente-anul-1 (linkul este comun cu anul I)

Attachments:
Download this file (Fisa de lichidare.pdf)Fisa de lichidare.pdf[ ]508 kB

Diplomele de licenţă aferente sesiunii FEBRUARIE 2020 pot fi ridicate personal de către licențiați sau prin mandatar, de la biroul ACTE DE STUDII al UBB (str. Universitătii 7-9) exclusiv pe bază de programare.
Programări telefonice:
Luni – Vineri: între orele 08 – 16,
Tel 0264 405300 interior 5113
Programări prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Documente necesare pentru eliberarea diplomei de licență:
1. Carte de identitate sau paşaport valabile (în original) şi certificat de naştere (în original sau copie);
 2. Pentru actele de studii prevăzute cu “Loc pentru fotografie”: 2 fotografii color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă (numai în cazul în care nu au fost depuse la facultate);
Atenţie: Nu se aplică pe diplomă fotografii necorespunzătoare.
 3. Pentru eliberarea diplomelor de licență, master, doctor: Codul QR generat în urma completării on-line a chestionarului de evaluare a inserției pe piața muncii a absolvenților UBB.
 Accesați chestionarul pentru absolvenți și selectați varianta corespunzătoare nivelului de studii absolvit.
https://insertiepm.ubbcluj.ro
Salvați sau printați codul QR primit prin e-mail/afisat la finalul chestionarului.
Codul QR poate fi prezentat pentru validare la Serviciul Acte de Studii, fie pe telefonul mobil sau alt dispozitiv, fie în varianta printată, în termen de 6 luni de la generare.

Actele de studii se eliberează titularului.
În situaţia în care titularul nu se poate prezenta, acestea pot fi eliberate împuternicitului acestuia, pe bază de procură autentificată la notariat/împuternicire avocațială, în care se menţionează în mod expres faptul că împuternicitul poate ridica acte de studii/documente universitare.
În cazul în care procura notarială a fost întocmită pe teritoriul altui stat, aceasta se depune în original, fiind însoțită de traducerea legalizată (numai în cazul procurilor care nu sunt întocmite într-o limbă de circulație internațională). Procura trebuie să fie apostilată sau supralegalizată de autoritățile competente ale statului pe al cărui teritoriu a fost întocmită, cu excepția celor întocmite în statele care au încheiat cu România convenții, tratate sau acorduri privind asistența juridică în materie civilă, care prevăd scutirea de orice legalizare. Se acceptă împuternicirile efectuate la ambasadele sau consulatele României din diverse state. Împuternicirile efectuate sub semnătura ambasadorului/consulului nu trebuie traduse sau apostilate/supralegalizate.

https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii

Notele la examenul de licență, proba orală au fost afișate azi, 02.02.2021,  pe pagina personală a studenților.

În vederea susţinerii lucrărilor de licenţă, din data de 5 februarie 2021,  se numesc comisiile de mai jos.  Studenții vor susține lucrările de licență la comisia profesorului coordonator.

Comisia 1 - ora 9
Conf. dr. Fabian Gyula - preşedinte
Lect. dr. Veronica Rebreanu
Conf. dr. Sorin Alămoreanu
Lect. dr. Septimiu Puț – secretar
 
La această comisie se vor susţine şi lucrările de licenţă îndrumate de:
Prof. dr. Ioana Vasiu
Prof. dr. Gheorghiță Mateuț
Prof. dr. Ovidiu Podaru
Prof. dr. Sergiu Bogdan
Conf. dr. Radu Chiriță
Conf. dr. Cosmin Costaș
Lect. dr. Diana Ionescu
 
Comisia 2 - ora 9
Conf. dr. Felicia Roșioru – preşedinte
Lect. dr. Juanita Goicovici
Lect. dr. Sergiu Golub
Asist. dr. Cristina Pop - secretar
 
La această comisie se vor susţine şi lucrările de licenţă îndrumate de:
Prof. dr. Emese Florian
Conf. dr. Marius Harosa
Lect. dr. Ioana Varga
Lect. dr. Mihai David
Dr. Șerban Mircioiu

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11