Secretariat învățământ la distanță
- Detalii
- Accesări: 0
Toți studenții anului 1 (2023-2024) trebuie să completeze și să încarce pe platforma Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024, până la data de 15 octombrie 2023.
Contractul anual de studii cuprinde disciplinele pe care studentul le va parcurge şi numărul de credite aferent fiecăreia dintre aceste discipline.
În conformitate cu Planul de învățământ (postat pe platforma Ms Teams în secțiunea Fișiere/Plan de învățământ,structura anului universitar 2023-2024 sau pe site-ul facultății la învățământ la distanță, secțiunea Documente) studenții anului 1 vor bifa disciplinele obligatorii pentru semestrul 1 si semestrul 2.
- Se alege o singură disciplină opțională pentru fiecare semestru. Opționalul se va alege exclusiv din planul de învățământ al Facultății de Drept.
- Ca și limbă străină studenții își vor alege o limbă pe care o cunosc deja (engleză sau franceză), având în vedere faptul că în semestrul 2 vor susține un test de competență lingvistică (necesar ulterior pentru înscrierea la examenul de licență).
Studenții vor parcurge următorii pași:
Pas 1: Se vor loga pe platforma AcademicInfo folosind opțiunea de recuperare cont accesând linkul de mai jos:
https://academicinfo.ubbcluj.ro/emailstudentianulintai.aspx" data-cke-saved-href="https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx">https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx
Vor folosi opțiunea de recuperare cont, utilizând adresa de email cu care s-au înscris la concursul de admitere.
Pas 2: Accesând secțiunea Contracte studii, vor completa contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024.
Pas 3: Vor descărca și semna contractul completat, iar apoi îl vor încărca cu semnătură în aceeași platformă (Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/, în secțiunea Încarcă documente – Contracte studii.
- Detalii
- Accesări: 16
Acelora dintre dvs. care au devenit studenți ID începând cu acest an universitar, vă aducem la cunoștință că activitatea didactică se desfășoara pe platforma Microsoft Teams.
Pentru început va trebui să vă înscrieți în echipa Platforma ID care are urmatorul cod: 7k0isab
Pentru accesul în platforma va trebui sa instalati pe calculator programul Microsoft Teams sau să accesați contul dvs. https://portal.office.com/">MS Office 365 și să accesați MS Teams din acel cont. Indiferent de modalitate, va trebui să folosiți userul instituțional Microsoft Office 365, care este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
După ce ați obținut accesul în echipa Platforma ID vă rugăm să accesați canalele anilor de studii, la secțiunea Codurile echipelor disciplinelor și să vă înscrieți în toate echipele disciplinelor pe care le-ați trecut în contractul de studii.
Vă dorim succes în noul an universitar!
- Detalii
- Accesări: 17
Studenții aflați în prelungire de studii și cei reînmatriculați în anul 4 (2023-2024) vor completa formularul tipizat de contract de studii, doar cu disciplinele restante.
Contractul de studii se va semna, iar apoi se va depune la secretariatul ID sau se va trimite pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până în data de 15 octombrie.
Studenții reînmatriculați vor trebui să semneze și și să aducă/trimită și contractul de studii universitare (contract studii ID Final).
- Detalii
- Accesări: 21
În fișierul atașat regăsiți lista cu studenții care au depus cerere de reînmatriculare la ID pentru anul universitar 2023-2024.