Anul II
- Detalii
- Accesări: 1034
În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului 2.
Studenţii trebuie să opteze până în data de 6 iunie 2024, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele google, accesând link-urile care vor fi postate pe site și vor fi active începând din data de 27 mai 2024.
Anul 1- https://forms.gle/xcXksstbfVUj4Pd68
Anul 2 - https://forms.gle/FpqyJgtTgAsXkcDb8
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 6 iunie 2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 6 iunie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar sau cu cardul la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
- Detalii
- Accesări: 341
Atașat aveți un document cu informațiile legate de examenul de Drept penal - partea generală II și de materia de examen.
- Detalii
- Accesări: 167
Atașat aveți orarul Bibliotecii Facultății de Drept în perioada următoare cuprinzând și sărbătorile Pascale.
- Detalii
- Accesări: 1914
Listele finale de burse s-au afișat în data de 04.04.2024, pe site, la Afișierul general
Studenții care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar (scanat/pozat), de unde să reiasă că sunt titularii contului, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pe documentul bancar se menționează facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță 1, performanță 2, socială), anul de studiu, CNP-ul și modificarea numelui (dacă este cazul).