Anul II
- Detalii
- Accesări: 1817
Studenții care doresc să candideze pentru funcția de student Senator în cadrul Senatului Universitaţii Babeș-Bolyai, din partea Facultăţii de Drept, trebuie să depună până în data de 19 februarie 2018 un dosar de candidatură la Decanatul facultăţii.
Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele documente:
a) declarația de candidatură;
b) un Curriculum Vitae după modelul Europass;
c) un proiect privind dezvoltarea, managementul și inițiativele pe care dorește să le promoveze la nivelul reprezentat;
d) un raport de activitate privind realizarea obiectivelor incluse în proiectul de candidatură cu care a fost ales în mandatului anterior, dacă persoana care candidează se regăsește la final de mandat într-o funcție/structură de conducere și candidează pentru o funcție/structură similară;
e) o adeverinţă din care să rezulte apartenenţa candidatului la circumscripţia pentru care candidează (în cazul studenţilor).
Pentru orice întrebări cu privire la funcția de student Senator sau cu privire la conținutul dosarului de candidatură vă rugăm să trimiteți un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Detalii
- Accesări: 2720
- Detalii
- Accesări: 2238
- Detalii
- Accesări: 3129
Pentru participarea la examenele cursurilor opţionale din presesiune, programarea se face până în data de 14.01.2018, ora 8,00. Pentru examenele din sesiune programarea se face până în data de 21.01.2018, ora 8,00.
Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând aplicaţia de evidenţă a studenţilor.
(http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php). Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente şi a penalităţilor de întârziere aferente până la data de 11.01.2018 (pentru presesiune) respectiv 18.01.2018 (pentru sesiune) atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme legate de taxe, note sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 19.01.2018, ora 12. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una din datele de examinare.