Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul2@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Pentru a vă programa o întâlnire la secretariat în vederea depunerii / ridicării de documente (carnete, adeverințe etc.), apăsați butonul de mai jos:

Programare

Anul II

Pentru cazarea în anul universitar 2021-2022, studenții vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până vineri, 18 martie 2022 ora 13:

- cerere în care solicită cazarea (nu exista formular tip);

- adeverința de student (eliberată de la secretariatul facultății unde sunteți student).

Toate actele se trimit în același e-mail.

In documentul atasat este situatia grupelor studentilor anului II pentru semestrul curent.

Va rog sa verificati grupele mai ales studentii care au solicitat modificari de grupa in prima saptamana de la inceperea semestrului.

Au fost operate in platforma AcademicInfo si modificarile de contracte pe baza cererilor primite. Va rog sa verificati paginile personale iar studentii care au solicitat modificarea sunt rugati sa treaca la secretariatul de an sa semneze contractele modificate.

Un semestru cu spor!

 

Attachments:
Download this file (Grupe pentru afisare_sem 2.pdf)Grupe pentru afisare_sem 2.pdf[ ]71 kB

Discutarea lucrărilor va avea loc în data de 28.02.2022, ora 10, sala 120.

Consultarea lucrărilor la examenul de drept administrativ II(restante) va avea loc în data de 25.02.2022, ora 10,sala 106

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11