Afişier general secretariat

În această secţiune se vor publica anunţurile şi evenimentele care privesc toţi anii de studii. Consultaţi regulat acest afişier împreună cu cel al anului dvs. de studii.

 

Luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, actele necesare în dosarul pentru obținere ajutorului financiar EURO 200 sunt:

  1. cerere tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute de HG 1294/2004)
  2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie)
  3. certificate de naştere şi/sau actele de identitate ale membrilor familiei ( original şi copie)
  4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor
  5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii (în original)
  6. declaraţie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 500 lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere)
  7. adeverinţă eliberată de către facultate din care să rezulte că studentul a promovat minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii ( cu excepţia studenţilor din anul I), respectiv adeverinţă din care să rezulte calitatea de student ( pentru studenţii din anul I)
  8. declaraţii privind bunurile mobile sau imobile ale familiei ( formular tip la nivel de universitate)
  9. declaraţia pe propria răspundere că studentul deţine documentele cerute la dosar în original şi le va depune în format fizic dacă acestea vor fi solicitate de către universitate (formular tip la nivel de universitate).

          MENŢIUNE: Universitatea Babeş-Bolyai îşi rezervă dreptul de a cere solicitanţilor o declaraţie pe propria răspundere cum că membrii familiei nu lucrează în străinătate (se va semna la depunere).

Dosarele pot fi depuse până vineri, 16 mai 2025, ora 22.00, utilizând linkul sau QR-codul afişate pe site-ul UBB dedicatwww.ubbcluj.ro/ro/studenti/euro-200 

Obs: ulterior datei de 16 mai 2025, Comisia EURO 200 UBB poate solicita depunerea documetelor în format fizic (originale), la secretariatul unuia dintre centrele / extensiile UBB

 

Legislaţia poate fi consultată la: http://euro200.edu.ro/

Formularele tip prevăzute la pct. 1, 5, 8 și 9 precum și celelalte documnete menționate, pot fi descărcate din secțiunea dedicată Programului EURO 200 din pagina web a Universității:

https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/euro-200

ANUNŢ

Componența comisiei de selecție a studenților beneficiari este următoarea :
- Lect. dr. Puț Septimiu, prodecan
- Scutariu Edera, reprezentant ONG

Componența comisiei de soluționare a contestațiilor este următoarea :
- Conf. dr. Șerban Diaconescu, decan
- Brisc Diana, student senator

În data de 4 iunie 2025, ora 11, la Decanat, se va întruni comisia de selecţie a studenţilor beneficiari de locuri în taberele studențești pe perioada vacanțelor de vară 2025, formată din:
- Lect. dr. Puț Septimiu, prodecan
- Scutariu Edera, reprezentant ONG

 

Mențiuni:

- informațiile aferente Taberelor se găsesc și pe site-ul dedicat al UBB: https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/viata_studenteasca/tabere

- studenții cetățeni străini pot beneficia de locuri în taberele studențești în aceleași condiții cu studenții cetățeni români. Anexat răspunsul MFTES în acest sens.

 

ANUNT IMPORTANT!

 

Dragi studenti,

 

Universitatea Babeș-Bolyai derulează în continuare prin proiectul POC cu titlul ”TIC4UBB” o nouă sesiune de distribuire a laptopurilor achiziționate.

Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;

(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.

Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:

  • Anexa 1 - Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

și să îl transmiteți la adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.

Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.

 

Titlu proiect: TIC4UBB

Beneficiar: Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca

  

CALENDAR SELECȚIE GRUP ȚINTĂ

  

  • 5 – 8 mai 2025 – transmiterea intenției de către studenți
  • 13 mai 2025 – afișare liste preliminare
  • 14 mai 2025 – primire contestații
  • 16 mai 2025 – soluționare contestații
  • 20 mai 2025 – afișare rezultate contestațiilor și listele finale
Attachments:
Download this file (144800_Anexa 1_selectie.docx)144800_Anexa 1_selectie.docx[ ]224 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

 Str. General Traian Moșoiu, nr. 10-12
400132, Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11