REZULTATELE FINALE, AU FOST AFIŞATE ÎN DATA DE 15 Septembrie 2021, pe site-ul facultății (documentele ataşate).
Candidații admiși și confirmați la TAXĂ-cu frecvență, în sesiunea septembrie 2021, vor depune la Secretariatul Facultății de Drept (str. Avram Iancu nr. 11, Cluj-Napoca), EXCLUSIV în perioada 27 septembrie – 29 octombrie 2021( de luni până vineri între orele 9-12) următoarele acte:
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Certificatul de naștere în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Cartea de identitate în copie simplă
- Adeverința medicală tip în original
- 2 fotografii tip buletin de identitate (3/4)
- DOSAR PLIC (numele și prenumele se scriu cu litere de tipar pe dosar).
Candidații admiși și confirmați la TAXĂ-învățământ la distanță:
Până în data de 24 septembrie 2021 ( de luni până vineri între orele 9-12), candidații admiși și confirmați la învățământ la distanță vor depune la Secretariatul ID al Facultății de Drept
(str. Avram Iancu nr. 11, biroul 307), următoarele acte :
- DOSAR PLIC (numele și prenumele se scriu cu litere de tipar pe dosar).
- Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la liceu (în original și o copie simplă pentru a se face conformitatea la secretariat SAU copii legalizate)
- Certificatul de naștere în original și copie (se va face conformitatea la secretariat) sau copie legalizată
- Cartea de identitate în copie simplă
- Adeverința medicală tip în original
- 2 fotografii tip buletin de identitate (3/4)
- Contractul de studii universitare listat fata-verso și semnat .