Narcisa ScrobotăSecretariat ID
Narcisa Scrobotă
0264-405300, int. 5354
0264-405354
id@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Secretariat învățământ la distanță

În fișierele atașate mai jos, precum și pe site-ul facultății/Invățământ la Distanță și pe platforma ID de pe MsTeams la secțiunea Fișiere/Programarea examenelor 2022-2023 găsiți tabelele cu datele de programare a examenelor aferente sesiunii de restanțe din toamnă (01-14.09.2023).

Studenţii trebuie să opteze până în data de 30 august 2023, ora 16:00, pentru data de examen din sem 1 respectiv una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen din sem. 2.
Pentru exprimarea opțiunii studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele google, accesând linkurile care vor fi active în perioada 1 august - 30 august 2023, ora 16.

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 30 august 2023 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 30 august 2023, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

LINKURI PROGRAMARE:

AN I - https://forms.gle/aqryxgf2zqw8yj3wa">https://forms.gle/AQRYxGf2zqW8yJ3WA

AN II - https://forms.gle/x3yskdbq7sjo7xa7a">https://forms.gle/x3ySKDBQ7sjo7xa7A

AN III - https://forms.gle/59onbpjhai2y2tos8">https://forms.gle/59onBPjHAi2Y2ToS8

IMPORTANT

Plata taxelor se poate realiza:

- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/info/">https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar sau cu cardul la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4), în perioada 28-30 august 2023, între orele 9-12.

Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Pentru sesiunea de restanțe (1-14 septembrie) studenţii din anul 4/prelungire de studii trebuie să se programeze până în data de 31.08.2023, ora 8:00 a.m. Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând aplicaţia de evidenţă a studenţilor (http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php).

Consultarea lucrărilor la Drept internațional public va avea loc Joi, 20 iulie, ora 10, sala 115.

Luni, 17 iulie 2023, Secretariatul Facultății de Drept va fi închis.

CERERILE DE REÎNMATRICULARE, PRELUNGIRE DE STUDII, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR sau MOBILITATE (transfer) se vor depune la Secretariatul ID (s.114), în perioada 1 – 14 septembrie 2023, în intervalul orar 9-12.

Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății, la secțiunea Formulare tipizate.

PRECIZĂRI:

1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:

       Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor (nivel licență și master) din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi”.

Astfel, studenţii care în anul 2022-2023 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.

Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.

De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 15 septembrie 2023 vor fi exmatriculaţi.

       Taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.

2. În cazul întreruperii studiilor:

- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite.

- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării.

3. În cazul reluării studiilor:

- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Începând cu anul universitar 2023-2024 (anul 1) taxa de școlarizare este de 5.000 lei.

4. În cazul mobilităţii (transferului):

A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ Învăţământ la Distanţă”,sau invers,  studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minim 60 de credite în anul precedent (2022-2023).

B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:

Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiul Universitaria (Universitatea din București, Academia de Studii Economice București, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași,  Universitatea de Vest din Timișoara, Universitatea din Craiova, Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, Universitatea Dunărea de Jos din Galați și Universitatea Ovidius din Constanța).

Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până în primul semestru al ultimului an de studiu.

Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.

Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor.

- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.

- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.

Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11