Secretariat învățământ la distanță
- Detalii
- Accesări: 809
Completarea contractelor de studii pentru anul universitar 2021-2022, anii 3-4 și prelungire de studii va avea loc astfel:
1. În perioada 30 septembrie – 4 octombrie 2021 se accesează pagina personală - http://law.ubbcluj.ro/privarea/ și se completează disciplinele pe ambele semestre.
2. În perioada 5 octombrie – 8 octombrie 2021 contractele vor fi validate de către Secretariat, studenții urmând să primească contractul pe mailul instituțional.
3. Studenții vor printa contractul, îl vor semna și îl vor retrimite pe email (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
Important - Numărul minim de locuri pentru fiecare opţional este 15, în caz contrar va trebui recontractat un alt opțional care se va ține.
Stdenții de la ID care s-au transferat sau reînmatriculat la învățământ la distanță vor trebui să își completeze, semneze, scaneze și trimite pe email si contractul de școlarizare atașat la anunț.
- Detalii
- Accesări: 1410
Pentru prezentarea la Secretariat, este obligatorie PROGRAMAREA. Aceasta se face accesând butonul "Programare" pe site-ul Facultății, secretariat ID.
Corespondența cu Secretariatul se face doar de pe adresa de mail instituțională (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.). Nu vom răspunde solicitărilor de pe adresele de mail personale.
Adeverințele se eliberează în termen de 4 zile lucrătoare. La solicitarea adeverinței de student se precizează numele complet, CNP-ul, anul de studii și locul unde aceasta este necesară.
După semnare, adeverințele se trimit scanate pe mailul instituțional. Adeverințele în original vor putea fi ridicate ulterior, pe bază de programare.
- Detalii
- Accesări: 867
În anul universitar 2021-2022 taxele de şcolarizare se pot achita în patru tranşe egale cu următoarele scadenţe:
- Tranşa I ……………………………. 18 octombrie 2021 (achitată deja la confirmarea locului)
- Tranşa II …………………………….06 decembrie 2021
- Tranşa III ………………………………..15 martie 2022
- Tranşa IV ………………………………..…16 mai 2022
Nu se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei de şcolarizare înainte de termenele programate.
Datorită situației sanitare actuale, în anul universitar 2021-2022 achitarea taxelor către Facultatea de Drept va putea fi efectuată în continuare doar în sistem on-line.
În funcție de felul taxei puteți utiliza următoarele metode de plată:
- direct în aplicația Academic Info – pentru taxele de școlarizare,
- ordin de plată la orice bancă comercială românească la care dețineți cont, pentru orice fel de taxă,
- prin aplicațiile de plăți ale diverselor bănci comerciale românești la care dețineți cont ( ex. BT 24, George, NeoBT, etc) pentru orice fel de taxă.
Pentru plata prin intermediul băncilor comerciale trebuie să completați la detalii plată următoarele: numele studentului pentru care se face plata, ce reprezintă plata și Facultatea de drept.
Contul pentru plăți prin bancă comercială este:
RO35TREZ21620F330500XXXX
BN Trezoreria Cluj
CUI 4305849.
Plata prin REVOLUT este acceptată doar direct, în aplicația Academic Info.
După efectuarea plății se va transmite copie OP/extras de cont pe mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Detalii
- Accesări: 4316
In vederea recuperarii cu succes a credentialelor pentru AcademicInfo, studentii din anul I trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
- Acceseaza https://www.google.com/url?q=https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/&source=gmail&ust=1632889345244000&usg=AFQjCNH-BttnA33jdXFJyjhcgtOdxXX0Ww">https://academicinfo.ubbcluj.
ro/Info/, apoi dau click pe Aici, conform imaginii de mai jos:
- Se deschide urmatoarea fereastra, unde studentul trebuie sa completeze campurile din imaginea de mai jos:
- Studentii vor primi credentialele pe adresa de mail pe care au folosit-o in procesul de admitere.