Secretariat învățământ la distanță
- Detalii
- Accesări: 441
În fișierul atașat mai jos găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente semestrului 1.
Studenţii trebuie să opteze până în data de 16 ianuarie 2025, ora 11:59 a.m. pentru una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularele Google, accesând link-urile de mai jos:
- pentru disciplinele din ANUL 4: https://forms.gle/82KV3ZyxK6xkoEC39
- pentru restanțele din ANUL 3: https://forms.gle/EKtNfT6ioghq4YCk8
- pentru restanțele din ANUL 2: https://forms.gle/m5E5NAUPLrXqPxNk9
- pentru restanțele din ANUL 1: https://forms.gle/oU8PiacUKXFiAi5o7
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 16.01.2025 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 17 ianuarie 2025, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza:
- fie online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
- fie în numerar la Casieria facultăţii (parter, Biroul P4) ȋncepând din data de 8 ianuarie 2025 - de luni până vineri, între orele 9-12.
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264405300, interior 5915 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
- Detalii
- Accesări: 302
În data de 19 octombrie va avea loc întâlnirea de deschidere a anului de studii la Facultatea de Drept pentru studenții anului I.
Întâlnirea va avea loc la sediul facultății, în amfiteatrul Aurelian Ionașcu de la ora 9:00.
Se vor discuta probleme administrative și organizatorice și vor fi prezentate resursele electronice specifice învățământului la distanță puse la dispoziția studenților de către universitate.
- Detalii
- Accesări: 216
În secțiunea Documente a acestei pagini au fost publicate orarele întâlnirilor tutoriale in format fizic pentru toți anii de studii.
Întâlnirile vor avea loc în perioada 19-20 octombrie 2024.
- Detalii
- Accesări: 125
În atenția studenților de la ID, anii I-IV și prelungire de studii!
În perioada 17 octombrie - 29 noiembrie 2024, studenții de la Învățământ la distanță sunt rugați să se adreseze secretariatului după cum urmează:
Anul I la secretariat IF anul I, secretar Bîlc MIhaela, tel. 0264-405300, int. 5987, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul II la secretariat IF anul II, secretar Seica Ana, tel. 0264-405300, int. 5987, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul III la secretariat IF anul III, secretar Mureșan Emilia, tel. 0264-405300, int. 5927, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anul IV la secretariat IF anul IV, secretar Sebe Andreea, tel. 0264-405300, int. 5910, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Prelungire de studii la secretariat Master, secretar Pop Simona, tel. 0264-405300, int. 5927, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pentru informații referitoare la taxe, vă rugăm să vă adresați d-nei Pașcadi Liana, administrator șef facultate, tel. 0264-405300, int. 5915, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.