Narcisa ScrobotăSecretariat ID
Narcisa Scrobotă
0264-405300, int. 5354
0264-405354
id@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Secretariat învățământ la distanță

Programarea la examene se face din data de 8 ianuarie 2024 până în data de 18.01.2024 ora 11:59 (a.m.). Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând formularul de la urmatoarele link-uri (postate pe programări):

 

an 1 - https://forms.gle/j7RSvLbDqWS9keig8

an 2 - https://forms.gle/B1VtbkgHvJwqoFjB9

an 3 - hhttps://forms.gle/rdbVJLwg52fhcy2K7

an 4 - https://forms.gle/zqpfVxCiFApPf1RF9

În acest formular vă rugăm să ne spuneţi la care dată de examen doriţi să participaţi în sesiunea de iarnă sau daca nu doriti sa participati alegeti acea varianta. Studenții care au restanțe din alți ani își vor face programarea pe formularul anului de care aparține examenul. * Data este doar pentru programare. Studenții trebuie să respecte cerințele titularului de curs.

Formularul se va închide în data de 18.01.2024 ora 11.59 (a.m.) Acest formular se poate completa doar folosind contul (adresa de email instituţional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)!

Neexprimarea în termen a opţiunii de programare la examene atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă. Neplata tranşelor scadente şi a penalităţilor de întârziere aferente până la data de 18.01.2024 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.

Orice probleme legate de taxe sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 19 ianuarie 2024, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

Studenții ID din prelungirea studiilor sau reînmatriculați/transferați la ID sunt rugați să își verifice situația personală (notele obținute de-a lungul anilor de studii din anul 1 până în anul 4) în pagina personală din Academic Info. Studenții din prelungire de studii, transferați sau reînmatriculați trebuie să își verifice și pachetele de opționale conform planului de învățământ ținând cont de faptul că dacă la Zi au avut opționale nenominalizate sau au avut discipline care au dispărut din planul de învățământ sau au intrat în alte pachete de opționale în locul acestora trebuie să își aleagă alte discipline opționale pe care să le susțină (care sunt disponibile în planul de învățământ actual). Orice neconcordanțe găsite sunteți rugați să le anuntați la Secretariatul ID până cel târziu în data de 17 noiembrie 2023.

Studenții de la ID sunt așteptați  sâmbătă, 7 octombrie 2023, ora 10,00 în Amfiteatrul Aurelian Ionașcu pentru priuma întâlnire organizatorică din acest an universitar. 

La această întâlnire studenții sunt rugați să aducă contractele de studii universitare în original și contractele de studii (cu disciplinele) generate din Academic Info. Pentru a putea intra în paralel cu noi pe site-urile și programele folosite studenții îți pot aduce laptopurile la această întâlnire.

Toți studenții anului 1 (2023-2024) trebuie să completeze și să încarce pe platforma Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024, până la data de 15 octombrie 2023.

Contractul anual de studii cuprinde disciplinele pe care studentul le va parcurge şi numărul de credite aferent fiecăreia dintre aceste discipline.

În conformitate cu Planul de învățământ (postat pe platforma Ms Teams în secțiunea Fișiere/Plan de învățământ,structura anului universitar 2023-2024 sau pe site-ul facultății la învățământ la distanță, secțiunea Documente) studenții anului 1 vor bifa disciplinele obligatorii pentru semestrul 1 si semestrul 2.

- Se alege o singură disciplină opțională pentru fiecare semestru. Opționalul se va alege exclusiv din planul de învățământ al Facultății de Drept.

- Ca și limbă străină studenții își vor alege o limbă pe care o cunosc deja (engleză sau franceză), având în vedere faptul că în semestrul 2 vor susține un test de competență lingvistică (necesar ulterior pentru înscrierea la examenul de licență).

Studenții vor parcurge următorii pași:

Pas 1: Se vor loga pe platforma AcademicInfo folosind opțiunea de recuperare cont accesând linkul de mai jos:

https://academicinfo.ubbcluj.ro/emailstudentianulintai.aspx" data-cke-saved-href="https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx">https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx

Vor folosi opțiunea de recuperare cont, utilizând adresa de email cu care s-au înscris la concursul de admitere.

Pas 2: Accesând secțiunea Contracte studii, vor completa contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024.

Pas 3: Vor descărca și semna contractul completat, iar apoi îl vor încărca cu semnătură în aceeași platformă (Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/, în secțiunea Încarcă documente – Contracte studii.

 

 

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11