Narcisa ScrobotăSecretariat ID
Narcisa Scrobotă
0264-405300, int. 5354
0264-405354
id@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Secretariat învățământ la distanță

Pentru studestii anilor I si II programarea se face până în data de 14.01.2022, ora 11:59 (a.m.). Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând formularul de la urmatorul link:

https://forms.gle/zXcty83XaEmo51CL6  (AN I)

https://forms.gle/AHNv4kEUB7cLwGL98 (AN II)

În acest formular vă rugăm să ne spuneţi la care dată de examen doriţi să participaţi în sesiunea de iarnă sau daca nu doriti sa participati alegeti acea varianta.

Formularul se va închide în data de 14.01.2021 la ora 11:59 (A.M.)

Acest formular se poate completa doar folosind contul (adresa de mail) instituţional (@law.ubbcluj.ro)!

Neexprimarea în termen a opţiunii de programare la examene atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă. Neplata tranşelor scadente şi a penalităţilor de întârziere aferente până la data de 13.01.2022 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.

 

Studenţii anilor III si IV trebuie să opteze până în data de 16.01.2022, ora 7,59 pentru una din cele două date planificate pentru fiecare examen. Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând aplicaţia de evidenţă a studenţilor.

http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php  (AN III SI AN IV)

Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă. Neplata tranşelor scadente şi a penalităţilor de întârziere aferente până la data de 13.01.2022 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.

Orice probleme legate de taxe, note sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat până la data de 14.01.2022, ora 12. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una din datele de examinare.

http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php (ANII III SI IV)

În perioada 20.12.2021 - 31.12.2021, solicitările la secretariat se fac exclusiv prin e-mail, cu cel puțin 48 de ore înainte de soluționarea acestora.

Evaluarea prestaţiei didactice la activitățile tutoriale la care ați participat în semestrul I al anului universitar curent se va desfăşura în perioada: 03 ianuarie 2022 - 16 ianuarie 2022.

Pentru studentii anilor 1 si 2 evaluarea se face pe Academic Info.
Pentru anii 3 si 4 de studii evaluarea se face prin intermediul opţiunii Evaluare cursuri, de pe pagina personală - https://studnet.law.ubbcluj.ro/login şi este anonimă .


Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

Studentii de la ID sunt rugati sa isi verifice conturile de logare pe platforma Ms Teams (office 365) si in cazul in care nu functioneaza sa trimita un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11