Narcisa ScrobotăSecretariat ID
Narcisa Scrobotă
0264-405300, int. 5354
0264-405354
id@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Secretariat învățământ la distanță

CERERILE DE REÎNMATRICULARE, PRELUNGIRE DE STUDII, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR sau MOBILITATE(= transfer, in 2 exemplare) se vor depune în perioada

29 august - 12 septembrie 2022,

în intervalul orar 9-12 la Secretariatul ID.

Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății, la secțiunea Formulare tipizate sau la Secretariatul ID.

PRECIZĂRI:

  1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării: Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor (nivel licență și master) din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi”.

Astfel, studenţii care în anul 2021-2022 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.

Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei 

CERERI DE REÎNMATRICULARE ( excepție anul I de studii).

Taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.

Potrivit Art.26, studenţii anului I (2021-2022) care nu obţin creditele necesare promovării în anul universitar următor (30 credite fără limba străină) vor fi exmatriculaţi. Aceştia se pot reînmatricula DOAR prin ADMITERE, în anul universitar 2022-2023 sau în anii următori.

De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 12.09.2022 vor fi exmatriculaţi.

2. În cazul întreruperii studiilor:

- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite.

- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării.

3. În cazul reluării studiilor:

- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Pentru anul universitar 2022-2023 taxa de şcolarizare este de 3.600 lei.

4. În cazul mobilităţii (transferului):

A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „ Învăţământ cu frecvență” la „Învățământ la distanță” studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 30 de credite în anul precedent (2021-2022). Pentru mobilitatea de la forma de învățământ la distanță la forma de învățământ cu frecvență, conform art. 126 din Regulamentul Facultatii de Drept, studenții pot fi transferați dacă au motive întemeiate, dacă nu se modifică numărul formațiilor de studiu (la IF) și numai dacă au acumulat  cel puțin 80% din numărul de credite aferent semestrelor de școlarizare deja parcurse.

 

 

B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:

Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiu.

Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până în primul semestru al ultimului an de studiu.

Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.

Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor.

 - pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.

- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.

Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.

La examenul de licenţă sesiunea Iunie 2022, proba scrisă (Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate), repartizarea studenţilor de la ID s-a făcut în ordine alfabetică, în amfiteatrul Traian Pop.
La intrarea în săli studenţii vor avea asupra lor cartea de identitate/paşaportul şi legitimaţia de concurs.
Datele de examinare la Fundamente de antreprenoriat sunt:
  1. 25 iunie 2022, ora 15
  2. 5 septembrie 2022, ora 16
Studenţii vor opta pentru una din cele 2 date.

LICENŢĂ IULIE 2022

Organizarea examenului de licenţă în anul universitar 2021-2022 va avea loc după următorul calendar:

Date licenţă iulie 2022:

1. Înscrieri: 20 – 24 iunie 2022
     Înscrierile se vor face fizic, la sediul facultății, până vineri, 24.06.2022, ora 14:00.
2. Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate, probă scrisă: 27 iunie 2022
3. Contestații la barem: 28 iunie 2022
4. Soluționarea contestațiilor la barem: 28 iunie 2022
5. Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 29 iunie 2022
6. Depunerea contestațiilor: 30 iunie 2022
7. Afișarea rezultatelor finale: 30 iunie 2022
8. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă: 1 iulie 2022

Înscrierile la examenul de LICENȚĂ se vor face fizic (personal), la sediul Facultății de Drept în perioada 20 iunie 2022 - 24 iunie 2022

* IF (secretariat –parter , biroul P3 )  între orele 9-14

* ID (secretariat, etajul 1, biroul 114) între orele 9-14

Absolvenții din promoțiile anterioare anului 2020 care nu au adresa de mail…@law.ubbcluj.ro vor solicita prin email crearea unui user instituțional:

pentru IF ( Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

pentru ID (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Înainte de prezentarea la secretariat, absolvenții, UTILIZÂND EXCLUSIV CONTUL INSTITUȚIONAL  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  – vor încărca LUCRAREA DE LICENȚĂ (în format PDF) în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Licență (nu se printează lucrarea de licență)

Acest formular va fi disponibil până la data de 24.06.2022, ora 11:59.   https://forms.gle/1ErxwuEpGLy8PDtt6

Actele necesare (în original și copie sau copie legalizată), doar dacă originalele acestora nu sunt la dosarul personal al studentului depuse la secretariat.

  1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE (formular atașat mai jos) - după listare, se va completa și semna
  2. DECLARAȚIE tip pe proprie răspundere, (formular atașat mai jos)- după listare, se va completa și semna
  3. DIPLOMA DE BACALAUREAT - în original și copie sau copie legalizată *Pentru studenții care au absolvit studiile în altă țară se prezintă - Actul de echivalare a studiilor
  4. FOAIA MATRICOLĂ (de la liceu) - în original și copie sau copie legalizată
  5. CERTIFICATUL de NAȘTERE - în original și copie sau copie legalizată
  6. CERTIFICATUL de CĂSĂTORIE (dacă este cazul) -în original și copie sau copie legalizată
  7. CARTEA de IDENTITATE (cetățenii străini, de ex. din Rep. Moldova, pașaportul)- în original și copie sau copie legalizată
  8. ATESTAT/CERTIFICAT DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ (copie)
  9. FOTOGRAFII (2 foto color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă). Pe verso acestora trebuie trecut numele de familie și prenumele , pe fiecare bucată în parte, predate la secretariat într-un plic pe care se trece la fel numele de familie și prenumele studentului.
  10. Dovada ACHITĂRII TAXEI pentru cei care sunt la a treia prezentare la licență sau absolvenții promoţiilor 2019 şi anterioare 2019 (1.000 RON)

                                       Veți fi considerat înscris la Licență –iulie 2022

                           după primirea Legitimației de participare de la secretariat.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11