Afişier general secretariat

În această secţiune se vor publica anunţurile şi evenimentele care privesc toţi anii de studii. Consultaţi regulat acest afişier împreună cu cel al anului dvs. de studii.

Repartizarea locurilor pe facultăți și detalii privind calendarul la nivel de Universitate vor fi comunicate în cel mai scurt timp.

Informații privind taberele studențești le găsiți și pe site-ul UBB, secțiunea studenți - Tabere: https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/viata_studenteasca/tabere

De asemenea, vă informăm că:

- desfășurarea procedurilor de informare, înscriere, selecție și definitivare a listelor cu studenții este 27.05-05.07.2024.
- perioada de desfășurare a taberelor studențești de vara este 14.07-02.09.2024.

PROGRAM EURO 200

Luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, actele necesare în dosarul pentru obținere ajutorului financiar EURO 200 sunt:

1. cerere tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute de HG 1294/2004)
2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie)
3. certificate de naştere şi/sau actele de identitate ale membrilor familiei ( original şi copie)
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii (în original)
6. declaraţie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 500 lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere)
7. adeverinţă eliberată de către facultate din care să rezulte că studentul a promovat minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii ( cu excepţia studenţilor din anul I), respectiv adeverinţă din care să rezulte calitatea de student ( pentru studenţii din anul I)
8. declaraţii privind bunurile mobile sau imobile ale familiei ( formular tip la nivel de universitate)
9. declaraţia pe propria răspundere că studentul deţine documentele cerute la dosar în original şi le va depune în format fizic dacă acestea vor fi solicitate de către universitate (formular tip la nivel de universitate).

MENŢIUNE: Universitatea Babeş-Bolyai îşi rezervă dreptul de a cere solicitanţilor o declaraţie pe propria răspundere cum că membrii familiei nu lucrează în străinătate (se va semna la depunere).

 

Dosarele pot fi depuse până luni, 20 mai 2024, ora 16 la Registratura UBB, în format fizic sau la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , în format electronic.

Vor fi luate în considerare doar dosarele care conțin toate documentele menționate mai sus.

Legislaţia poate fi consultată la: http://euro200.edu.ro/

Formularele tip prevăzute la pct. 1, 8 și 9 precum și celelalte documnete menționate, pot fi descărcate din secțiunea dedicată Programului EURO 200 din pagina web a Universității:
https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/euro-200

Listele finale de burse au fost afișate astăzi, 4 aprilie 2024, ora 9.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11