Secretariat

Simona - Maria Pop
0264-405300, int. 5927
anul3@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul III

Anunţ - secretariat

Luni, 31 iulie 2017 şi în perioada 8-31 august SECRETARIATUL ANULUI 3 va fi ÎNCHIS!

Afişare note+consultarea lucrărilor Dreptul muncii

Consultarea lucrărilor la examenul DREPTUL MUNCII din data de  02.07.2017, va avea loc miercuri, 26 IULIE, de la ora 10,00, în biroul P7.

Notele se vor afişa pe pagina personală vineri,21.07.2017, după ora 13.

Anunţ important

CERERILE DE REÎNMATRICULARE, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR se vor depune la secretariat, în perioada 11 - 19 septembrie 2017, între orele 9:00-12:00.

Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.

PRECIZĂRI:

1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:

Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi".
Astfel, studenţii care în anul 2016-2017 nu au acumulat minim 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi vor fi exmatriculați.
Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.
De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 19 septembrie 2017 vor fi exmatriculaţi.

- taxa de reînmatriculare este de 200 de lei.

2. În cazul întreruperii studiilor:

- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi .

3. În cazul reluării studiilor:

- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Pentru anul universitar 2017-2018 taxa de şcolarizare este de 3600 lei.

Anunţ mobilităţi

CERERILE DE MOBILITATE(= transfer) (în 2 exemplare),se vor depune la secretariat, în perioada 11 - 22 septembrie 2017, între orele 9:00-12:00.

Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.

PRECIZĂRI:

 În cazul mobilităţii (transferului):

Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai" acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiu.

Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până la sfârșitul penultimului an de studii (respectiv în anii 2 şi 3), la aceeași specializare.

Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.

Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor, anexat mai jos.

- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.

- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 100 lei.

Pe lângă cererea de transfer studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
 /DreptUnivBabesBolyai

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11