simona4Oficiul permanent al admiterii

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Afişier admitere nivel licenţă

Informaţii ce privesc concursul de admitere.

Anunţ important

Luni, 14 august şi marţi, 15 august 2017 Decanatul şi Secretariatul Facultăţii de Drept vor fi închise.

REZULTATE finale- admitere nivel licenţă -după redistribuiri

Rezultatele FINALE, după redistribuire au fost afişate în data de 28 iulie 2017, ora 11,15 la sediul facultăţii şi pe site (documentele ataşate).

Precizări:

1. Candidaţii admişi în urma redistribuirii la taxă sau învăţământ la distanţă NU MAI TREBUIE SĂ-ŞI CONFIRME LOCUL.

2. Candidaţii declaraţi admişi pe locurile BUGETATE (după redistribuire) vor depune DIPLOMA DE BACALAUREAT în original la Decanat până la data de 25 august 2017 (de luni până vineri,între orele 9-12)

3. Pentru RESTITUIREA TAXEI - candidaţii declaraţi RESPINŞI la concursul de admitere şi care au achitat taxa de 900 de lei şi cei declaraţi ADMIŞI (după redistribuire) pe locurile BUGETATE şi care au achitat taxa de 900 de lei

RESTITUIREA taxei de 900 lei se poate face :
- prin virament bancar (în contul personal al candidatului sau în contul părintelui) sau
- în numerar.

a) Pentru viramentul în contul personal, candidaţii trebuie să depună la Decanat (de luni până vineri, între orele 9-12) următoarele :
- o cerere
- chitanţa în original
- copie act de identitate candidat
- contul IBAN al candidatului (semnat şi ştampilat de banca emitentă)
b) Pentru viramentul în contul părintelui, candidaţii trebuie să depună la Decanat (de luni până vineri, între orele 9-12) următoarele :
- o cerere
- chitanţa în original
- copie act de identitate candidat
- copie act de identitate părinte
- contul IBAN al părintelui (semnat şi ştampilat de banca emitentă)

c) Pentru restituirea în numerar, candidaţii trebuie să urmeze următorii paşi:
- să depună o cerere la decanat (de luni până vineri, între orele 9-12) însoţită de chitanţa în original
- cu cererea aprobată de către Decan , candidatul va solicita restituirea taxei la Direcţia Economica UBB (str. I.C. Brătianu nr.14)
- pentru restituirea taxei, candidatul se va prezenta personal, conform programării făcute de Direcţia Economică
Termen de depunere : 25.08.2017

4. DOSARELE de la Admiterea 2017 se pot ridica personal pe baza adeverinţei de înscriere, de luni până vineri, între orele 9-12, de la Decanat.

Admitere nivel licenţă 2017-2018- sesiunea de toamna

Având în vedere procentul de locuri rămase neocupate la specializarea Drept, forma Învăţământ la distanţă, linia română,Facultatea de Drept va organiza o a doua sesiune de admitere exclusiv pentru această formă de învăţământ.

Calendarul admiterii:
6-8 septembrie 2017 - înscrieri, între orele 9-12, biroul 307 (etaj 3)
11 septembrie 2017 -  proba scrisă - ora 9,00
12 septembrie 2017- afişarea rezultatelor
13 septembrie 2017 - depunerea contestaţiilor şi soluţionarea acestora
13-15 şi 18-19 septembrie 2017 - -confirmarea ocupării locului şi redistribuirea locurilor disponibilizate, între orele 9-12,biroul 307 (etaj 3)
20 septembrie 2017 - afişarea rezultatelor finale

Număr de locuri scoase la concurs:
- Învăţământ la distanţă -42 locuri, cu taxă;

ACTE NECESARE:

 Potrivit Regulamentului de admitere al facultăţii, înscrierea la concursul de admitere se va face PERSONAL (de către candidat). Înscrierea de către o altă persoană poate fi realizată doar pe bază de PROCURĂ.

1. diploma de bacalaureat/ diploma echivalentă cu aceasta ori adeverinţă de absolvire - în care să se precizeze media de la bacalaureat şi nota de la limba şi literatura română obţinută la examenul de bacalaureat- în copie şi originalul pentru a fi legalizat la facultate ;
2. certificatul de naştere în copie şi originalul pentru a fi legalizat la facultate ;
3. copie simplă act de identitate;
4. certificatul de căsătorie în copie şi originalul pentru a fi legalizat la facultate (daca este cazul) ;
5. adeverinţă medicală tip (în original);
6. două fotografii tip buletin de identitate (3/4);
7. dovada plăţii taxelor de admitere(220+30 lei) – chitanţe;
8. pentru cei care sunt studenţi sau au fost studenţi la altă specializare - adeverinţă din care să rezulte calitatea de student/fost student (buget/taxă) ;
9. adeverinţă din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor de scutire de taxă de înscriere - angajaţii şi copiii angajaţilor UBB, ai BCU, Grădinii Botanice şi a restaurantelor şi cafeteriilor UBB, precum şi copiii personalului didactic (în activitate);
10. adeverinţă eliberată de o organizaţie legal constituită a rromilor, pentru candidaţii care optează pentru locurile rezervate acestei etnii;
11. dosar plic.

  

REZULTATE - admitere nivel licenţă - etnici români

Rezultatele iniţiale ale ADMITERII ETNICILOR ROMÂNI (3 LOCURI PENTRU REPUBLICA MOLDOVA+1 LOC PENTRU UCRAINA) sunt afişate în documentele ataşate.

Candidații care se regăsesc în listele de admitere cu statutul ADMIS și ÎN AȘTEPTARE sunt rugați să confirme locul, prin transmiterea formularului de confirmare, anexa 4 (completat integral și semnat), prin email, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 27 iulie 2017, ora 14.

Listele finale vor fi publicate în data de 31 iulie 2017 la următorul link http://admitere.ubbcluj.ro/ro/licenta/candidati_etnici_romani/

Candidații declarați admiși în data de 31 iulie 2017 vor prezenta dosarul cu documentele în original la începutul anului universitar, în momentul înmatriculării.

 

 

 

Attachments:
Download this file (Etnici Moldova.pdf)Etnici Moldova.pdf[ ]317 kB
Download this file (Etnici Ucraina.pdf)Etnici Ucraina.pdf[ ]41 kB
Download this file (Fisa de confirmare.Anexa4.pdf)Fisa de confirmare.Anexa4.pdf[ ]250 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
 /DreptUnivBabesBolyai

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11