Anul II
- Detalii
- Accesări: 263
Dosarele de practică vor fi încărcate online pe Google Classroom, până la data de 14 septembrie 2025 ora 23:59.
https://classroom.google.com/c/NzQ0MzMxNjk3Mzk0?cjc=qe5av2n
Codul Clasei este c3tgv6mr
Dosarul va conține: adverința eliberată de entitatea unde studentul a desfășurat activitatea practică, un act administrativ sau o hotărârea judecătorească pronunțată de instanța de contencios administrativ și referatul.
- Detalii
- Accesări: 181
DOSARELE pentru CAZARE pe CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 1-12 septembrie 2025 (de luni până vineri, între orele 9-12).
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii integraliști bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie 2025) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie.
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care au realizat în anul anterior minim 40 de credite și care suferă de bolile enumerate în Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3392/2017.
1). Dosarul pentru CAZARE pe CAZ SOCIAL va conţine:
- cererea-tip;
- copie după actele de identitate ale solicitantului și membrilor familiei acestuia;
- copie după certificatul de naştere al copiilor – unde este cazul (se vor prezenta şi originalele pentru confruntare);
- copie după certificatul de deces al părintelui/părinţilor (se vor prezenta şi originalele pentru confruntare);
- copie a sentinţei de divorţ a părinţilor (unde este cazul);
- adeverinţă de la Direcţia pentru Protecţia Copilului – dacă solicitantul provine de la Centrul de Plasament sau se află în plasament familial;
- adeverinţe de venit net pentru fiecare membru de familie salariat din lunile MAI, IUNIE, IULIE 2025 – original;
- cupon de pensie, în cazul membrilor de familie pensionari din lunile MAI, IUNIE, IULIE 2025 - copie şi original;
- adeverinţă eliberată de AJOFM din raza domiciliului, pentru lunile MAI, IUNIE, IULIE 2025, în cazul membrilor de familie şomeri;
- adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice din raza de domiciliu privind veniturile realizate de membrii de familie din profesii independente sau din cedarea folosinţei bunurilor în anul 2025;
- adeverinţă de la Primărie în legătură cu terenurile agricole;
- adeverințe de la instituția de învățământ unde sunt școlarizați frații
- declaraţie (autentificată la notar) că membrii familiei nu au mai obţinut în lunile MAI, IUNIE, IULIE 2025 alte venituri decât cele declarate;
- declaraţie pe proprie răspundere (autentificată la notar), că solicitantul nu obţine venituri din alte surse decât din bursă. Pentru cheltuieli mai mici, cele două declaraţii notariale pot fi cuprinse într-un singur înscris.
2). Dosarul pentru CAZARE pe CAZ MEDICAL va conţine:
- cererea-tip;
- adeverință medicală (pentru cazurile de boală enumerate mai jos), eliberată de unitatea sanitară la care solicitantul se află în evidență, semnată și parafată de medicul de la Policlinica studențească (Dr. GABUDEAN DANA – telefon: 0264591048), pentru una dintre afecțiunile prevăzute în Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3392/2017 şi anume: 1) studenții bolnavi TBC, care se află în evidența unităților medicale, 2) cei care suferă de diabet, 3) boli maligne, 4) sindromuri de malabsorbţie grave, 5) insuficiență renală cronică, 6) astm bronşic, 7) epilepsie, 8) cardiopatii congenitale, 9) hepatită cronică, 10) glaucom, 11) miopie gravă, 12) boli imunologice, 13) boli rare atestate de un medic specialist 14) tulburări din spectrul autist, 15) boli hematologice (hemofilie, talasemie etc.), 16) surditate, 17) fibroză chistică, 18) cei infestaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, 19) cei cu handicap locomotor, 20) spondilită anchilozantă, 21) reumatism articular, 22) cu orice alte boli cronice pe care senatele universitare le pot lua în considerare atestate de un medic specialist.
- Detalii
- Accesări: 1018
În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente găsiți tabelul cu datele de programare a examenelor aferente sesiunii de restanțe din toamnă (01-14.09.2025).
Toate activităţile educaţionale se vor desfăşura la noul sediu al Facultăţii de Drept, str. Traian Moşoiu, nr.10-12.
Studenţii trebuie să opteze până în data de 28 august 2025, ora 11:59 (AMIAZĂ), pentru data de examen din semestrul I respectiv una dintre cele două date planificate pentru fiecare examen din semestrul II.
Pentru exprimarea opțiunii, studenții vor folosi exclusiv contul instituțional (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și vor completa formularul google, accesând link-ul :
- pentru disciplinele din ANUL 2 https://forms.gle/GjLBpi7sLPiH4Hwh7
- pentru disciplinele din ANUL 1 https://forms.gle/eznqmFR7RK8uQN7TA
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea de restanţe, toamnă.
Neplata tranşelor scadente până la data de 29 august 2025 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.
Orice problemă tehnică va fi sesizată la secretariat până la data de 29 august 2025, ora 12:00.
Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.
IMPORTANT
Plata taxelor se poate realiza exclusiv online pe platforma UBB AcademicInfo: https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ - secțiunea Taxe
Pentru probleme legate de taxe vă rugăm să vă adresați doamnei Liana Pașcadi, la nr. de telefon 0264-402782, int 7062 sau pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
- Detalii
- Accesări: 136
În perioada 4 - 27 august, secretariatul anului 2 va fi închis.


Universitatea Babeş-Bolyai