Secretariat

Ana - Angela Seica
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul I

CERERILE DE MOBILITATE (= transfer) (în 2 exemplare) se vor depune la secretariat, în perioada 29 august – 12 septembrie 2022, între orele 9:00 - 12:00.
CERERILE DE ÎNTRERUPERE DE STUDII sau RELUARE DE STUDII se vor depune la secretariat în perioada 29 august – 12 septembrie 2022, între orele 9:00 - 12:00.
Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.

PRECIZĂRI:
1. În cazul mobilităţii (transferului):
A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ învăţământ la distanţă” studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 30 de credite în anul precedent (2021-2022).
B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:
Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin mobilitate studenţii de la Universităţile din Consorțiile din care UBB și/sau facultățile fac parte.
Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până în primul semestru al ultimului an de studiu.
Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.
Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.
2. În cazul întreruperii studiilor:
- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite;
- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării.
3. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:
Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi”.
Potrivit Art. 26 studenții exmatriculați din anul I nu se reînmatriculează.
Așadar, studenţii anului I (2021-2022) care nu obţin creditele necesare promovării în anul universitar următor (30 credite fără limba străină și educația fizică) vor fi exmatriculaţi. Aceştia se pot reînmatricula DOAR prin ADMITERE, în anul universitar 2022-2023 sau în anii următori.
De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 12 septembrie 2022 vor fi exmatriculaţi.

Datele de examinare la disciplina Fundamente de antreprenoriat sunt:
- 25 iunie 2022, ora 15
- 5 septembrie 2022, ora 16
Studenţii vor opta pentru una dintre cele 2 date. 

asist. dr. Adrian Tamba (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Vineri, 10 iunie 2022 și luni, 13 iunie 2022 Secretariatul anului 1 este închis.

Având în vedere că am primit de la studenții interesați anumite întrebări cu privire la modalitatea de desfășurare a activităților din cadrul proiectului, vă comunicăm că:

1. Activitățile din cadrul proiectului se vor desfășura în perioada iunie-septembrie, exclusiv online (la cerere, pot fi desfășurate și activități față în față), în conformitate cu un program flexibil.

2. În cadrul activităților, nu vor exista forme de examinare sau verificare.

3. Toate cursurile vor fi adaptate nevoilor specifice ale studenților, având un caracter informal. Ele vor avea ca scop principal identificarea și remedierea deficiențelor în procesul de învățare, reprezentând totodată o șansă pentru studenți de a se informa cu privire la viitoare oportunități de carieră în domeniul juridic.

4. Perioada de înscriere în cadrul proiectului a fost extinsă dincolo de termenul stabilit inițial, având în vedere că este necesar să se mai înscrie aproximativ 30 de studenți pentru a putea începe activitățile (aproximativ 60 de studenți s-au înscris deja).

5. Nu în ultimul rând, fiecare student va primi un pachet gratuit conținând: tabletă, cărți de specialitate pentru înțelegerea materiilor anului 1, rucsac, alte materiale de instruire).

6. Având în vedere avantajele înscrierii în acest proiect și lipsa oricăror dezavantaje, vă încurajăm să vă înscrieți cât mai repede pentru a putea începe împreună desfășurarea activităților!

Activități pentru reducerea abandonului in cadrul Facultății de Drept, subproiect finanțat în cadrul Proiectului privind învățământul Secundar - ROSE, prin acordul de grant nr. 221/SGU/NC/ll din 18.09.2019

FORMULAR ÎNSCRIERE: https://forms.gle/BR3nzhGrt1KAePz97

Te simți copleșit de cerințele și ritmul de învățare la Facultatea de Drept? Simți că se cere prea mult de la tine și condițiile de învățare nu îți sunt prielnice? Te gândești să abandonezi pentru că nu știi ce altceva să faci pentru a ține pasul cu cei „supradotați”?

Lasă-ne să temotivăm și ambiționăm cu:

Cererile de cazare se vor depune la Secretariatele de an în perioada 30 mai – 24 iunie 2022, de luni până vineri, între orele 9:00 – 12:00.

 DOSARELE pentru CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 29 august – 9 septembrie 2022.
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (1524 lei).
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa 2, pct. 8, lit. C.

Attachments:
Download this file (Cerere de cazare 2022-2023.pdf)Cerere de cazare 2022-2023.pdf[ ]56 kB

Subcategorii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11