Afişier disertaţie
Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de disertaţie.
- Detalii
- Accesări: 2003
Diplomele de MASTER aferente sesiunii iulie și septembrie 2019 pot fi ridicate personal de către absolventi sau prin mandatar, de la biroul Acte de Studii al UBB (str. Universitătii 7-9, tel. 0264405300, interior 5113) de luni până vineri, între orele 9-12.
Documente necesare pentru eliberarea actelor de studii sunt următoarele:
- carte de identitate sau paşaport valabile (în original) şi certificat de naştere (în original);
Pentru eliberarea diplomelor de licență, master, doctor: Codul QR generat în urma completării on line a chestionarului de evaluare a inserției pe piața muncii a absolvenților UBB (
Accesați aici chestionarul pentru absolvenți și selectați varianta corespunzătoare nivelului de studii absolvit.
https://insertiepm.ubbcluj.ro
Salvați sau printați codul QR primit prin e-mail/afisat la finalul chestionarului.
Codul QR poate fi prezentat pentru validare la Serviciul Acte de Studii, fie pe telefonul mobil sau alt dispozitiv, fie în varianta printată, în termen de 6 luni de la generare.
https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii
Actele de studii se eliberează titularului.
În situaţii bine motivate, când titularul nu se poate prezenta, actul de studii poate fi eliberat împuternicitului acestuia, cu aprobarea conducerii instituţiei, pe baza unei procuri, care să menţioneze în mod expres faptul că împuternicitul poate ridica acte de studii, autentificată la notariat. În cazul în care, ulterior absolvirii, a survenit o schimbare a numelui, titularul actului de studii va specifica în procură numele avut în timpul studiilor. La procură se anexează o copie a certififcatului de naştere al titularului, iar persoana împuternicită se va legitima cu actul de identitate prevăzut în procură. Persoana împuternicită trebuie să prezinte chestionarul completat de titularul actelor de studii.
În cazul cetăţenilor români sau străini cu domiciliu/reşedinţa în străinătate, procura notarială va fi supralegalizată sau apostilată (apostila de la Haga), conform convenţiilor internaţionale, de către autorităţile competente din ţara respectivă.
https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii
- Detalii
- Accesări: 1581
În vederea susţinerii lucrărilor de disertaţie din data de 10 septembrie 2019, se numeşte comisia de mai jos:
Specializarea „ Dreptul internaţional şi comparat al afacerilor” – biroul P7, parter, ora 11:00
Prof. dr. Radu N. Catană – preşedinte
Conf. dr. Felicia Roşioru
Conf. dr. Marius Harosa
La această comisie se vor susţine şi lucrările de disertaţie îndrumate de:
Prof.dr. Ioana Vasiu
Prof. dr. Dacian Dragoş
Conf. dr. Cosmin Costaş
La susținerea lucrărilor de disertație vă veți prezenta cu actul de identitate!
Succes!
- Detalii
- Accesări: 1095
EXAMENUL DE DISERTAȚIE pentru specializarea DREPTUL INTERNAȚIONAL ȘI COMPARAT AL AFACERILOR- ICBL va avea loc în luna septembrie 2019 după următorul calendar:
1. Înscrieri: 4-6 septembrie 2019
2. Prezentarea şi susţinerea lucrării de disertaţie: 10 septembrie 2019
ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA DISERTAŢIE :
Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de UBB
- cerere tip de înscriere (formularul se obţine de la secretariat)
- declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor.(formularul se obţine de la secretariat)
- diploma de licenţă în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată; Pentru studentii care au deja diploma in original la dosar, se va face copie la secretariat
- certificatul de naştere în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată;
- o copie a cartii de identitate
- un exemplar din lucrarea de disertatie (varianta tipărită, copertata)
- un exemplar din lucrarea de disertatie-format electronic – pe CD – în format doc, docx, odt sau rtf);
Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de o altă universitate
- cerere tip de înscriere (formularul se obţine de la secretariat)
- declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor.(formularul se obţine de la secretariat)
- diploma de bacalaureat şi foaia matricolă de la liceu – Copie legalizată notarial sau copie conforma cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului")Pentru studentii care au deja aceste actele in original la dosar, se va face copie la secretariat
- diploma de licenţă şi Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă – Copie legalizată notarial sau copie conforma cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului") Pentru studentii care au deja aceste actele in original la dosar, se va face copie la secretariat
- certificatul de naştere în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată;
- o copie a actului de identitate
- un exemplar din lucrarea de disertatie (varianta tipărită, copertata)
- un exemplar din lucrarea de disertatie-format electronic – pe CD – în format doc, docx, odt sau rtf);
Pentru absolvenţii DE MASTER promoţiilor 2016 şi anterioare 2016 - dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON)
- Detalii
- Accesări: 1511
ADEVERINȚELE DE DISERTAȚIE (țin locul diplomei, până la eliberarea acesteia în iunie 2020) POT FI RIDICATE NUMAI PERSONAL SAU CU PROCURĂ NOTARIALĂ ÎNCEPÂND DE MARȚI, 9 IULIE 2019 (în perioada 9-31 iulie sau după data de 2 septembrie 2019, în lunga august secretariatul fiind închis).
Notele la susținerea lucrării de disertație au fost afișate pe pagina personală -http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php
După susținerea disertației, toți absolvenții vor trebui să completeze fișa de lichidare (formularul se găsește la secretariat)
Fișa de lichidare va trebui semnată de către:
- Administratorul șef de facultate – la casierie
- Biblioteca facultății
- Serviciul contabilitate al UBB –str. I.C. Brătianu nr. 14
- Serviciul social al UBB –str. I.C. Brătianu nr. 14
- Cămin UBB – numai dacă ați stat la cămin
Pe baza fișei de lichidare se vor elibera diplomele de bacalaureat și licență în original din dosarul dvs.
Atenție! Dacă nu ridicați diplomele de la facultate până în 1 ianuarie 2020, se vor aplica taxe de stocare.