simona3Secretariat

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Afişier disertaţie

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de disertaţie.

Date disertație 2021:

1. ÎNSCRIERI:  Luni, 28 iunie (ora 8:00 am) –Miercuri, 30 iunie 2021 (ora 11:59 am)

Înscrierile se vor face online, -prin încărcarea documentelor scanate în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Disertație, până miercuri, 30.06.2021, ora 11:59 ( la amiaza). Veți fi considerat înscris la disertație doar doar după primirea confirmării pe emailul instituțional.

2. PREZENTAREA ŞI SUSŢINEREA LUCRĂRII DE DISERTATIE: Joi,1 iulie 2021

Susținerea lucrării de disertație se va desfășura online absolvenții logându-se pe platformă cu contul insitutituțional

ACTE NECESARE- obligatorii

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de UBB

1. Cerere tip de înscriere -ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.

2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor ATASATA MAI JOS Declarația se va lista, semna și scana în format pdf

3. Diploma de licenţă (fata verso -format pdf)

Pentru informații legate de eliberarea diplomelor de licență consultați link-ul https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii

!!! Nu uitați de cele 2 fotografii tip buletin necesare la eliberarea diplomei.

4. Certificatul de nastere

5. Lucrarea de disertatie (format pdf)

6. Actul de identitate

* STUDENTII CARE AU ACTELE IN ORIGINAL IN DOSAR, LE VOR PRIMI PE EMAIL SCANATATE DE LA SECRETARIAT

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de o altă universitate

1.cerere tip de înscriere . Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.

2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor.Declarația se va lista, semna și scana.

3.Diploma de bacalaureat şi foaia matricolă de la liceu  ( fata verso-format pdf)

*Daca diploma si foaia matricola se afla in original la facultate nu trebuie incarcate.

4. Diploma de licenţă şi Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă ( fata verso-format pdf)

5. Certificatul de nastere

6. Lucrarea de disertatie (format electronic -pdf)

7. Actul de identitate

* STUDENTII CARE AU ACTELE IN ORIGINAL IN DOSAR, LE VOR PRIMI PE EMAIL SCANATATE DE LA SECRETARIAT

Pentru absolvenţii DE MASTER promoţiilor 2018 şi anterioare 2018 - dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON)

 

În vederea susținerii lucrărilor de disertație din 4 februarie 2021 se numește următoarea comisie (pentru toate specializările):

Președinte: Prof.dr. Radu Catană

Membrii: Prof.dr. Ionuț Popa

               Lect.dr. Alina Oprea

La această comișie se vor susține și lucrările îndrumate de : Conf.dr. Felicia Roșioru, dr. Șerban Mircoiu

Susținerea va avea loc online, de la ora 10:00, iar pentru a participa este necesar:

1. să folosiți userul G Suite instituțional (@law.ubbcluj.ro)

2. să vă logați în partea stângă a paginii la CALENDAR EXAMENE (linkul va apărea săptămâna viitoare)

3.să accesați primul link (SALA DE AȘTEPTARE) 

Vă dorim succes!

Date disertație februarie 2021:

1. ÎNSCRIERI: 25 (ora 8:00 am) – 28 ianuarie 2021 (ora 11:59 am)

 Înscrierile se vor face online,  UTILIZÂND EXCLUSIV CONTUL DVS INSTITUȚIONAL Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  -prin încărcarea documentelor scanate în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Disertație, până joi, 28.01.2021, ora 11:59. Veți fi considerat înscris la disertație doar doar după primirea confirmării pe emailul instituțional.

2. PREZENTAREA ŞI SUSŢINEREA LUCRĂRII DE DISERTATIE: 4 februarie 2021

Susținerea lucrării de disertație se va desfășura online, fiecare candidat având alocate 10 minute pentru prezentarea lucrării și 5 minute pentru a răspunde întrebărilor comisiei de examen, absolvenții logându-se pe platformă cu contul insitutituțional

ACTE NECESARE

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de UBB

1. cerere tip de înscriere (formular atașat). Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.

2. declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor.(formular atașat). Declarația se va lista, semna și scana în format pdf

3. diploma de licenţă (fata verso -format pdf)

*Daca diploma de licenta se afla in original la facultate nu trebuie incarcata.

4. certificatul de nastere

5. lucrarea de disertatie (format pdf)

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de o altă universitate

1.cerere tip de înscriere (formular atașat). Cererea se va lista, semna și scana în format pdf

2.declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor.(formular atașat). Declarația se va lista, semna și scana.

3.diploma de bacalaureat şi foaia matricolă de la liceu . ( fata verso-format pdf)

*Daca diploma si foaia matricola se afla in original la facultate nu trebuie incarcate.

4. diploma de licenţă şi Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă ( fata verso-format pdf)

*Daca diploma si suplimentul se afla in original la facultate nu trebuie incarcate.

5.  certificatul de nastere

6. lucrarea de disertatie (format electronic -pdf)

Pentru absolvenţii DE MASTER promoţiilor 2017 şi anterioare 2017 - dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON)

Documentele solicitate se incarcă separat, fiecare la categoria specifică. Pentru diploma de bacalaureat și foaia matricolă se scanează toate paginile și se incarcă întreg documentul.

Diplomele de master aferente sesiunii IULIE 2019 si FEBRUARIE 2020 pot fi ridicate personal de către licențiați sau prin mandatar, de la biroul ACTE DE STUDII al UBB (str. Universitătii 7-9) exclusiv pe bază de programare ONLINE.

Programări online:

https://eliberare-acte-studii.appointlet.com

 În vederea evitării aglomerării și pentru limitarea timpului de așteptare, vă rugăm insistent să respectați cu strictețe ora la care sunteți programat. Persoanele care se prezintă la Serviciul Acte de studii vor purta, în mod obligatoriu, mască de protecție și mănuși, vor respecta regulile de disciplină sanitară și distanța minimă de siguranță față de alte persoane.

Documente necesare pentru eliberarea diplomei de master:
 Carte de identitate sau paşaport valabile (în original) şi certificat de naştere (în original sau copie);

 Pentru eliberarea diplomelor de licență, master, doctor: Codul QR generat în urma completării on-line a chestionarului de evaluare a inserției pe piața muncii a absolvenților UBB.
Accesați chestionarul pentru absolvenți și selectați varianta corespunzătoare nivelului de studii absolvit.
https://insertiepm.ubbcluj.ro
Salvați sau printați codul QR primit prin e-mail/afisat la finalul chestionarului.
Codul QR poate fi prezentat pentru validare la Serviciul Acte de Studii, fie pe telefonul mobil sau alt dispozitiv, fie în varianta printată, în termen de 6 luni de la generare.

Actele de studii se eliberează titularului.
În situaţia în care titularul nu se poate prezenta, acestea pot fi eliberate împuternicitului acestuia, pe bază de procură autentificată la notariat/împuternicire avocațială, în care se menţionează în mod expres faptul că împuternicitul poate ridica acte de studii/documente universitare.
În cazul în care procura notarială a fost întocmită pe teritoriul altui stat, aceasta se depune în original, fiind însoțită de traducerea legalizată (numai în cazul procurilor care nu sunt întocmite într-o limbă de circulație internațională). Procura trebuie să fie apostilată sau supralegalizată de autoritățile competente ale statului pe al cărui teritoriu a fost întocmită, cu excepția celor întocmite în statele care au încheiat cu România convenții, tratate sau acorduri privind asistența juridică în materie civilă, care prevăd scutirea de orice legalizare. Se acceptă împuternicirile efectuate la ambasadele sau consulatele României din diverse state. Împuternicirile efectuate sub semnătura ambasadorului/consulului nu trebuie traduse sau apostilate/supralegalizate.

https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11