dina4Liana - Dorina Pascadi
Administrator șef facultate
0264-405300, int 5915
mdliana@law.ubbcluj.ro
Orar
Luni - Vineri: 9 - 12

Administrator

BURSE

CERERILE şi dosarele pentru bursele sociale şi MEDICALE se vor incarca la https://inscrieri.ubbcluj.ro/burse ,

în perioada 28 septembrie - 16 octombrie 2020,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 1.346 LEI.

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (1.346 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 11- se descarcă de pe site;
  • copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  • copii ale buletinelor/ cărţilor de identitate ale părinţilor;
  • copii ale certificatelor de naştere şi ale buletinelor/ cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • adeverinţe de elev sau de student pentru membrii familiei care urmează o formă de învăţământ;
  • declaraţii pe propria răspundere a unuia dintre părinţi, dată la notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul, pentru copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • adeverinţe privind cuantumul alocaţiei primite pentru copiii minori cu probleme medicale;
  • documente justificative privind veniturile studenţilor titulari ai cererii pentru acordarea bursei sociale şi ale părinţilor acestora, după caz:
    • cupoane sau adeverinţă de la Casa de Pensii privind cuantumul pensiei (indiferent de natura acesteia) pentru lunile iunie, iulie, august 2020;
    • adeverinţă de şomaj pentru lunile iunie, iulie, august 2020;
    • adeverinţă de venit net, pentru lunile iunie, iulie, august 2020;
  • declaraţie pe propria răspundere dată de fiecare părinte care nu obţine nici un fel de venit, în faţa unui notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul;
  • copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei de urmaş pentru student şi fraţii acestuia;
  • copie a hotărârii judecătoreşti, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei alimentare, pentru student şi fraţii acestuia;
  • documente justificative de la Administraţia Financiară si Primărie privind veniturile nete obţinute din activităţi autorizate (de exemplu: chirii, persoane fizice autorizate, asociaţii familiale, societăţi comerciale activităţi de exploatare a proprietăţilor personale ale studentului şi ale familiei: terenuri agricole, păduri, chirii, etc.);
  • declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, din care să reiasă că el şi familia sa nu mai are şi alte venituri decât cele declarate - Anexa nr. 8(model) - se descarcă de pe site .

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  • anexa nr. 12 - se descarcă de pe site;
  • copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  • document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (3), punctul 3).

art. 16, aliniatul (3), punctul 3 - .studenţii bolnavi TBC, care se află în evidenţa unităţilor medicale, celor care suferă de diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie grave, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, boli rare, tulburări din spectrul autist, boli hematologice (hemofilie, talasemie etc.), surditate, fibroză chistică, cei infestaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, cei cu handicap locomotor, spondilită anchilozantă sau reumatism articular şi cu orice alte boli cronice pe care senatele universitare le pot lua în considerare

Documentul medical va fi vizat şi de medicul de familie sau de medicul din cadrul UBB, dr. BOJAN Mircea ( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

 

Vă rugăm sa citiți regulamentul de burse al UBB: https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/files/burse/2020-2021/Regulament-burse-studenti.pdf

ATENȚIE!

Toate documentele se completează, se numerotează pe fiecare pagină și se semnează, apoi se încarcă pe platforma de mai sus.

Dosarele nu mai pot fi completate cu documente ulterior încărcării!

Casieria facultăţii va fi închisă în perioada 1-23 august 2020. Taxele de şcolarizare şi examenele restante pot fi achitate până în data de 27 august 2020.

Achitarea taxelor de şcolarizare/examene restante prin REVOLUT implică imposibilitatea verificării la timp a acestora (minimum 20 zile de la data confirmării transferului bancar la plătitor), implicit imposibilitatea operării plăţilor în evidenţă, respectiv imposibilitatea programării la examene.

Având în vedere hotărârile luate la nivel național pentru reducerea riscurilor de răspândire a infecțiilor cu coronavirus SARS-CoV-2 toate plățile se vor face online.

Conform hotărârii Consiliului de Administrație al UBB nr. 4.905/17.03.2020, nu se mai percep penalități pentru neplata în termen a taxelor de școlarizare în acest an universitar.

Astfel, plata taxelor de școlarizare și a examenelor restante poate fi făcută în contul:

RO 35TREZ21620F330500XXXX

BN Trezoreria Cluj

CUI 4305849

Pe ordinul de plată se menţionează scopul plăţii ( ex tranşa III, tranşa IV, examen restant cu specificarea numelui disciplinei) şi numele studentului pentru care se efectuează plata.

Pentru orice plată efectută în contul UBB trebuie să trimiteţi o copie după documentul de plată prin e-mail la secretariatul de an sau la administratorul şef de facultate şi să aşteptaţi confirmarea primirii acestuia!

Neplata taxelor scadente până la data de 21.05.2020 (pentru examenele din anul IV), respectiv 28.05.2020 (pentru examenele din anii I-III si master), atrage după sine imposibilitatea programării la examenele din sesiunea respectivă.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11