dina4Liana - Dorina Pascadi
Administrator șef facultate
0264-405300, int 5915
liana.pascadi@law.ubbcluj.ro
Orar
Luni - Vineri: 9 - 12

Taxe

Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
Cluj-Napoca, RO-400089

Tel./Fax: 0264-59.55.04

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

http://law.ubbcluj.ro

BURSE

Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada

26 februarie - 15 martie 2024,

de luni până vineri,

între orele 09.00-12.00

CERERile şi dosarele

pentru bursele SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada

26 februarie - 15 martie 2024,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 1.958,33 LEI.

 

 

 

 

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (1.958,33 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
  • copie a cărţii de identitate - solicitant;
  • copii ale cărţilor de identitate - părinţi;
  • copii ale certificatelor de naştere şi cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
  • Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
  • Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
  • Declaraţia pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care îşi are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • Copii după certificatele de deces ale părinţilor pentru studenţii orfani;
  • Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
  • Copie a hotărârii judecătoreşti prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinţii sunt divorţaţi;
  • Adeverinţă că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaş pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
  • Copie a hotărârii judecătoreşti din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul;

Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului ( februarie 2023 – ianuarie 2024).

Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  2. anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
  3. copie a buletinului/ cărţii de identitate;

4,   acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei

5,   document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).

Documentul medical va fi vizat şi de medicul de familie sau de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB.

( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

Vă rugăm studiați Regulamentul de burse UBB pentru a știi în ce categorie de burse vă încadrați și ce documete aveți nevoie (în funcție de categoria de burse pentru care candidați)!

Attachments:
Download this file (anunt taxe 2023-2024.doc)anunt taxe 2023-2024.doc[ ]28 kB

BURSE

Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ sau DE MERIT vor fi depuse fizic, la secretariatul de an , în perioada

02 octombrie - 20 octombrie 2023,

de luni până vineri,

între orele 09.00-12.00

CERERile şi dosarele

pentru bursele sociale şi MEDICALE se vor depune fizic, cu programare obligatorie  https://calendly.com/liana-pascadi/burse-sociale  la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada

02 octombrie - 20 octombrie 2023,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 1.898 LEI.

 ATENȚIE!

Potrivit Regulamentului de burse al UBB, în cazul în care în urma alocării burselor de ajutor social tuturor studenților integraliști care au depus dosare, fondul rămas poate fi alocat studenților neintegraliști care au obținut minim 20 de credite și au depus dosar de bursă socială.

 

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (1.898 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
  • copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  • copii ale buletinelor/ cărţilor de identitate ale părinţilor;
  • copii ale certificatelor de naştere şi ale buletinelor/ cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • adeverinţe de elev sau de student pentru membrii familiei care urmează o formă de învăţământ;
  • declaraţii pe propria răspundere a unuia dintre părinţi, dată la notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul, pentru copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • adeverinţe privind cuantumul alocaţiei primite pentru copiii minori cu probleme medicale;
  • documente justificative privind veniturile studenţilor titulari ai cererii pentru acordarea bursei sociale şi ale părinţilor acestora, după caz:
    1. cupoane sau adeverinţă de la Casa de Pensii privind cuantumul pensiei (indiferent de natura acesteia) pentru lunile iunie, iulie, august 2023;
    2. adeverinţă de şomaj pentru lunile iunie, iulie, august 2023;
    3. adeverinţă de venit net, pentru lunile iunie, iulie, august 2023;
  • declaraţie pe propria răspundere dată de fiecare părinte care nu obţine nici un fel de venit, în faţa unui notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul;
  • copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei de urmaş pentru student şi fraţii acestuia;
  • copie a hotărârii judecătoreşti, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei alimentare, pentru student şi fraţii acestuia;
  • documente justificative de la Administraţia Financiară si Primărie privind veniturile nete obţinute din activităţi autorizate (de exemplu: chirii, persoane fizice autorizate, asociaţii familiale, societăţi comerciale activităţi de exploatare a proprietăţilor personale ale studentului şi ale familiei: terenuri agricole, păduri, chirii, etc.);
  • declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, din care să reiasă că el şi familia sa nu mai are şi alte venituri decât cele declarate (a se vedea Anexa nr. 8).

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  2. anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
  3. copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  4. document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (3), punctul 3).

art. 16, aliniatul (3), punctul 3 - .studenţii bolnavi TBC, care se află în evidenţa unităţilor medicale, celor care suferă de diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie grave, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, boli rare, tulburări din spectrul autist, boli hematologice (hemofilie, talasemie etc.), surditate, fibroză chistică, cei infestaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, cei cu handicap locomotor, spondilită anchilozantă sau reumatism articular şi cu orice alte boli cronice pe care senatele universitare le pot lua în considerare

Documentul medical va fi vizat şi de medicul de familie sau de medicul din cadrul UBB, dr. Gabudean Dana ( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

BURSE

Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ sau DE MERIT vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada

27 februarie - 17 martie 2023,

de luni până vineri,

între orele 09.00-12.00

CERERILE şi dosarele

pentru bursele sociale şi medicale se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), cu programare prealabilă aici, în perioada

27 februarie - 17 martie 2023,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 1.524 LEI.

 

 

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (1.524 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 11- se descarcă de pe site;
  • copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  • copii ale buletinelor/ cărţilor de identitate ale părinţilor;
  • copii ale certificatelor de naştere şi ale buletinelor/ cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • adeverinţe de elev sau de student pentru membrii familiei care urmează o formă de învăţământ;
  • declaraţii pe propria răspundere a unuia dintre părinţi, dată la notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul, pentru copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • adeverinţe privind cuantumul alocaţiei primite pentru copiii minori cu probleme medicale;
  • documente justificative privind veniturile studenţilor titulari ai cererii pentru acordarea bursei sociale şi ale părinţilor acestora, după caz:
    1. cupoane sau adeverinţă de la Casa de Pensii privind cuantumul pensiei (indiferent de natura acesteia) pentru lunile octombrie, noiembrie, decembrie 2022;
    2. adeverinţă de şomaj pentru lunile octombrie, noiembrie, decembrie 2022;
    3. adeverinţă de venit net, pentru lunile octombrie, noiembrie, decembrie 2022;
  • declaraţie pe propria răspundere dată de fiecare părinte care nu obţine nici un fel de venit, în faţa unui notar sau la primăria localităţii în care îşi are domiciliul;
  • copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei de urmaş pentru student şi fraţii acestuia;
  • copie a hotărârii judecătoreşti, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi, se completează cu adeverinţă/ cupoane privind cuantumul pensiei alimentare, pentru student şi fraţii acestuia;
  • documente justificative de la Administraţia Financiară si Primărie privind veniturile nete obţinute din activităţi autorizate (de exemplu: chirii, persoane fizice autorizate, asociaţii familiale, societăţi comerciale activităţi de exploatare a proprietăţilor personale ale studentului şi ale familiei: terenuri agricole, păduri, chirii, etc.);
  • declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, din care să reiasă că el şi familia sa nu mai are şi alte venituri decât cele declarate (a se vedea Anexa nr. 8).

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  2. anexa nr. 12 - se descarcă de pe site;copie a buletinului/ cărţii de identitate;
  3. document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (3), punctul 3).

art. 16, aliniatul (3), punctul 3 - .studenţii bolnavi TBC, care se află în evidenţa unităţilor medicale, celor care suferă de diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie grave, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, boli rare, tulburări din spectrul autist, boli hematologice (hemofilie, talasemie etc.), surditate, fibroză chistică, cei infestaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, cei cu handicap locomotor, spondilită anchilozantă sau reumatism articular şi cu orice alte boli cronice pe care senatele universitare le pot lua în considerare

Documentul medical va fi vizat şi de medicul de familie sau de medicul din cadrul UBB ( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11