Anul IV
- Detalii
- Accesări: 6525
Certificatul de
competenţă
lingvistică
se
poate
obţine
astfel:
-pe
baza
unui
test
de
limbă
gratuit,
organizat
de
Departamentul
de
limbi
străine
de
specialitate,
la
sediul
facultăţii
şi
care
permite
o
singură
prezentare
sau
-pe
baza
Testului
Alpha
sau
Lingua,
în
urma
căruia
se
eliberează
un
Certificat
de
competenţă
lingvistică,
cu
valabilitate
de
2
ani,
şi
care
se
organizează
pe
tot
parcursul
anului
terminal
conform
programării
domeniilor
de
studiu
sau
a
facultăţilor.
(pentru
mai
multe
informaţii
accesaţi
site-ul
http://www.alpha.ubbcluj.ro/certificat.html)
Studenţii care
au
absolvit
un
program
într-o
altă
limbă
decât
cea
a
liniilor
de
studii
română,
maghiară
sau
germană,
nu
au
nevoie
de
certificat de
competenţă
lingvistică.
Comisiile
de
licenţă
pot
recunoaşte
la
înscrierea
la
examenul
de
licenţă
unul
din
tipurile
de
certificate
cuprinse
în
ANEXA
la
Regulamentul
de
licenţă.
Studenţii
vor
prezenta
la
înscrierea
la
licenţă
o
copie a
certificatului
respectiv.
Candidaţii la
examenul
de
licenţă
care
au
beneficiat
de
burse
în
cadrul
Programului
SOCRATES/ERASMUS
pe
o
perioadă
de
cel
puţin
3
luni
sunt
exceptaţi
de
la
obligaţia
prezentării
certificatului
de
competenţă
lingvistică,
sub
c ondiţia
atestării
calităţii
de
student
SOCRATES/ERASMUS.
De asemenea,
candidaţii
care
sunt
licenţiaţi
ai
Facultăţii
de
Litere
sunt
exceptaţi
de
la
obligaţia
prezentării
certificatului
de
competenţă
lingvistică.
Aceştia
vor
trebui
să
prezinte
o
copie
simplă
a
diplomei
de
licenţă.
- Detalii
- Accesări: 14187
Studentii isi pot vizualiza contractul de studii, situatia taxelelor, notele in sectiunea Studenti/Pagina personala (tot pe baza CNPului) - http://law.ubbcluj.ro/privarea/
- Detalii
- Accesări: 1838
Ca urmare a publicării în Monitorul Oficial al României nr.874/02.12.2014,a Ordinului nr.657/24.11.2014 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii în sistemul de învăţământ superior, aducem la cunoştinţa studenţilor următorul aspect:
Potrivit Articolului 14, alineatul(3): în cazul în care, la înmatriculare sau în perioada studiilor,un/o student/studentă depune CERERE PENTRU MODIFICAREA SAU COMPLETAREA NUMELUI, însoţită de copii legalizate ale documentelor oficiale din care rezultă numele nou în raport cu numele iniţial din certificatul de naştere, PE BAZA APROBĂRII CERERII ÎN CAUZĂ DE CĂTRE CONDUCEREA INSTITUŢIEI, se procedează la modificarea sau completarea solicitată în registrul matricol şi ulterior, în actele de studii. Cererea în cauză trebuie să cuprindă, printre altele, DECLARAŢIA studentului/studentei AUTENTIFICATĂ LA NOTAR, CĂ NU VA MAI SOLICITA UN ALT ACT DE STUDII, ÎN CAZUL MODIFICĂRII ULTERIOARE A NUMELUI.
Conform Articolului 15, după data de absolvire a anilor de studii, nu se mai admite eliberarea unui duplicat în cazul schimbării administrative a numelui, prin hotărâre judecătorească.
Termenul limită pentru depunerea cererii pentru modificarea numelui este 9 MARTIE 2015.