simona3Secretariat

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Afişier disertaţie

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de disertaţie.

DATE DISERTAȚIE FEBRUARIE 2025


1. Înscrieri: 3 – 5 februarie 2025
Înscrierile se vor face online, prin încărcarea documentelor scanate în FORMULARUL DE INSCRIERE....... (acces cu adresa institutională) până miercuri, 05.02.2025, ora 11:59

2. Prezentarea şi susţinerea lucrării de disertație: 7 februarie 2025.( onsite- la sediul facultății)

IMPORTANT- Inainte de înscrierea la disertație este obligatorie verificarea lucrării in platforma Turnitin pana in data de 28 ianuarie 2025.

ACTELE NECESARE - obligatorii - se vor incarca online
Fiecare document va fi scanat in format PDF , astfel incat, la vizualizare sa nu fie necesara rotirea paginii

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de UBB
1. Cerere-tip de înscriere - ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor- ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
3. Diploma de licenţă (fata verso -format pdf)
4. Certificatul de naștere( format pdf)
5. Lucrarea de disertatie( format pdf)
6. Actul de identitate ( format pdf)

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de o altă universitate
1. Cerere-tip de înscriere -ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor-ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
3.Diploma de bacalaureat (fata verso -format pdf)
4. Foaia matricolă de la liceu (fata verso -format pdf)
5. Diploma de licenţă (fata verso -format pdf)
6 Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă (fata verso -format pdf)
7. Certificatul de naștere ( format pdf)
8. Lucrarea de disertatie ( format pdf)
9. Actul de identitate ( format pdf)

Pentru absolvenţii DE MASTER promoţiilor 2021 şi anterioare 2021- dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON)

DATE DISERTAȚIE IULIE 2024

 
1. Înscrieri: 1 – 3 iulie 2024
Înscrierile se vor face online, prin încărcarea documentelor scanate în FORMULARUL DE INSCRIERE  https://forms.gle/FSf9so5avEd5Mtz47 (acces cu adresa institutională) până miercuri, 03.07.2024, ora 13:00.
 
2. Prezentarea şi susţinerea lucrării de disertație: 4 iulie 2024 ( onsite- la sediul facultății)
 

IMPORTANT-  Inainte de înscrierea la  disertație este obligatorie verificarea lucrării in platforma Turnitin pana in data de 17 iunie 2024

 

ACTELE NECESARE - obligatorii - se vor incarca online
Fiecare document va fi scanat in format PDF , astfel incat, la vizualizare sa nu fie necesara rotirea paginii

 

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de UBB
1. Cerere-tip de înscriere - ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor- ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
3. Diploma de licenţă (fata verso -format pdf)
4. Certificatul de naștere( format pdf)
5. Lucrarea de disertatie( format pdf)
6. Actul de identitate ( format pdf)

Absolvenţi cu diploma de licenţă eliberată de o altă universitate
1. Cerere-tip de înscriere -ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
2. Declaraţie pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de disertaţie depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor-ATASATA MAI JOS. Cererea se va lista, semna și scana în format pdf.
3.Diploma de bacalaureat (fata verso -format pdf)
4. Foaia matricolă de la liceu (fata verso -format pdf)
5. Diploma de licenţă (fata verso -format pdf)
6 Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă (fata verso -format pdf)
7. Certificatul de naștere ( format pdf)
8. Lucrarea de disertatie ( format pdf)
9. Actul de identitate ( format pdf)

Pentru absolvenţii DE MASTER promoţiilor 2021 şi anterioare 2021- dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON)

Se eliberează diplomele de MASTER pentru sesiunea iulie 2022, de la Biroul de Acte de Studii al UBB (strada Universității nr. 7-9).

Accesul publicului se face exclusiv pe bază de programare.

Pentru informații legate de eliberarea diplomelor de MASTER vă rugăm să accesați link-ul https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii 

Pentru sesiunea de disertatie Februarie 2024 este obligatorie încărcarea și verificarea lucrărilor de disertație în platforma antiplagiat Turnitin. Pe baza procentului de similitudine obținut, profesorii coordonatori vor verifica raportul și și-l vor asuma prin semnătură.

Prin urmare, toti studenții care urmează să-și susțină disertația in luna  FEBRUARIE 2024, vor încarca lucrarea de disertație în platformă până în data de 1 februarie 2024!

 

In vederea verificarii antiplagiat se foloseste platforma turnitin.

Cei care nu au adresa institutionala se vor adresa secretariatului in vederea crearii unei astfel de adrese si inscrierii in platforma turnitin.

 

Dupa ce si-au creat contul studentii se vor loga in platforma si se vor inscrie in clasa indrumatorului cu ajutorul Class/section ID / Enrolment key din tabelul atasat acestui mesaj.

enroll button image

Studentii vor incarca lucrarea in assignment-ul corespunzator nivelului lor de studii (licenta/disertatie).

Lucrarile se pot incarca de mai multe ori dar nu mai mult de 3 ori/zi. Dupa 24 de ore se pot incarca din nou 3 variante ale lucrararii.

 

Attachments:
Download this file (Indrumatori.xlsx)Indrumatori.xlsx[ ]9 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11