Taxe
- Detalii
- Accesări: 2136
BURSE
Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada
30 septembrie - 18 octombrie 2024,
de luni până vineri,
între orele 09.00-12.00
CERERILE şi dosarele
pentru bursele SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada
30 septembrie - 18 octombrie 2024,
de luni până vineri,
între orele 9.00-12.00
VENITUL MAXIM ADMIS: 2.150 LEI.
Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:
Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (2.150 lei) vor depune următoarele documente:
- cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
- anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
- anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
- copie a cărții de identitate și a certificatului de naștere - solicitant;
- copii ale cărţilor de identitate - părinţi;
- copii ale certificatelor de naştere şi cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
- Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
- Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
- Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
- Declaraţia pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care îşi are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
- Copii după certificatele de deces ale părinţilor pentru studenţii orfani;
- Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
- Copie a hotărârii judecătoreşti prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinţii sunt divorţaţi;
- Adeverinţă că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaş pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
- Copie a hotărârii judecătoreşti din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul);
Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului (octombrie 2023 – septembrie 2024).
Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!
Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:
- cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
- anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
- copie a buletinului/ cărţii de identitate;
4, acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
5, document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).
Documentul medical va fi vizat și de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB.
- Detalii
- Accesări: 192
Taxe de școlarizare 2024-2025
În anul universitar 2024-2025 taxele de şcolarizare se pot achita în patru tranşe egale cu următoarele scadenţe:
• Tranșa I ……………………………. 15 octombrie 2024
• Tranşa II …………………………….05 decembrie 2024
• Tranşa III ………………………………..15 martie 2025
• Tranşa IV ………………………………..…15 mai 2025
Nu se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei de şcolarizare înainte de termenele programate.
Pentru neplata la termen a taxelor se datorează penalități de 0,04% pentru fiecare zi de întârziere, de la data scadenței obligației de plată până la data plății efective.
- Detalii
- Accesări: 846
Facultatea de Drept
Str. Avram Iancu nr. 11
Cluj-Napoca, RO-400089
Tel./Fax: 0264-59.55.04
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
BURSE
Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada
26 februarie - 15 martie 2024,
de luni până vineri,
între orele 09.00-12.00
CERERile şi dosarele
pentru bursele SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada
26 februarie - 15 martie 2024,
de luni până vineri,
între orele 9.00-12.00
VENITUL MAXIM ADMIS: 1.958,33 LEI.
Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:
Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (1.958,33 lei) vor depune următoarele documente:
- cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
- anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
- anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
- copie a cărţii de identitate - solicitant;
- copii ale cărţilor de identitate - părinţi;
- copii ale certificatelor de naştere şi cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
- Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
- Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
- Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
- Declaraţia pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care îşi are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
- Copii după certificatele de deces ale părinţilor pentru studenţii orfani;
- Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
- Copie a hotărârii judecătoreşti prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinţii sunt divorţaţi;
- Adeverinţă că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaş pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
- Copie a hotărârii judecătoreşti din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul;
Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului ( februarie 2023 – ianuarie 2024).
Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!
Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:
- cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
- anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
- copie a buletinului/ cărţii de identitate;
4, acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
5, document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).
Documentul medical va fi vizat şi de medicul de familie sau de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB.
( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).
Vă rugăm studiați Regulamentul de burse UBB pentru a știi în ce categorie de burse vă încadrați și ce documete aveți nevoie (în funcție de categoria de burse pentru care candidați)!
- Detalii
- Accesări: 590