dina4Liana - Dorina Pascadi
Administrator șef facultate
0264-402782, int 7062
0264-484897
liana.pascadi@law.ubbcluj.ro
Orar
Luni - Vineri: 9 - 12

Taxe

BURSE
Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada
29 septembrie - 17 octombrie 2025,
de luni până vineri,
între orele 09.00-12.00
Cererile și dosarele
pentru bursele sociale și medicale se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala 111), în perioada
29 septembrie - 17 octombrie 2025,
de luni până vineri,
între orele 9.00-12.00
VENITUL MAXIM ADMIS: 2.503,66 LEI.


Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:
Pentru studenții care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (2.503,66 lei) vor depune următoarele documente:
• cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
• anexa nr. 7 - se descarcă de pe site;
• anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
• copie a cărții de identitate - solicitant;
• copii ale cărților de identitate - părinți;
• copii ale certificatelor de naștere și cărților de identitate (dacă este cazul), ale celorlalți membri ai familiei, aflați în întreținerea părinților;
• Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
• Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
• Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
• Declarația pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care își are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflați în întreținerea familiei, care nu urmează o formă de învățământ și nici nu obțin venituri proprii;
• Copii după certificatele de deces ale părinților pentru studenții orfani;
• Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
• Copie a hotărârii judecătorești prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinții sunt divorțați;
• Adeverință că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaș pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
• Copie a hotărârii judecătorești din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul;
Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului ( septembrie 2024 – august 2025).
Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!
Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:
1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
2. anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
3. copie a buletinului/ cărții de identitate;
4, acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
5, document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competențe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menționa in mod obligatoriu încadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).
Documentul medical va fi vizat de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB. ( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

Attachments:
Download this file (anexa 10.pdf)anexa 10.pdf[ ]290 kB
Download this file (anexa 11.pdf)anexa 11.pdf[ ]291 kB
Download this file (anexa 12.pdf)anexa 12.pdf[ ]174 kB
Download this file (anexa 13.pdf)anexa 13.pdf[ ]170 kB
Download this file (anexa 7.pdf)anexa 7.pdf[ ]415 kB
Download this file (anexa 8.pdf)anexa 8.pdf[ ]326 kB
Download this file (cerere bursa.pdf)cerere bursa.pdf[ ]191 kB

ANUNŢ IMPORTANT

       În anul universitar 2025-2026 taxele de şcolarizare se vor achita în patru tranşe egale cu următoarele scadenţe:

  • Tranşa I ……………………………. 15 octombrie 2025
  • Tranşa II …………………………….05 decembrie 2025
  • Tranşa III ………………………………..15 martie 2026
  • Tranşa IV ………………………………..…15 mai 2026

Pentru depăşirea scadenţelor se vor percepe penalităţi de 0,04% pentru fiecare zi calendaristică de întârziere.

        

         Nu se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei de şcolarizare înainte de termenele programate.

BURSE

Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada

24 februarie - 14 martie 2025,

de luni până vineri,

între orele 09.00-12.00

CERERile şi dosarele

pentru bursele sociale şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada

24 februarie - 14 martie 2025,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 2.262,25 LEI.

 

  

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Pentru studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (2.262,25 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
  • copie a cărţii de identitate - solicitant;
  • copii ale cărţilor de identitate - părinţi;
  • copii ale certificatelor de naştere şi cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
  • Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
  • Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
  • Declaraţia pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care îşi are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • Copii după certificatele de deces ale părinţilor pentru studenţii orfani;
  • Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
  • Copie a hotărârii judecătoreşti prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinţii sunt divorţaţi;
  • Adeverinţă că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaş pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
  • Copie a hotărârii judecătoreşti din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul;

Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului ( februarie 2024 – ianuarie 2025).

Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  2. anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
  3. copie a buletinului/ cărţii de identitate;

4,   acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei

5,   document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).

Documentul medical va fi vizat de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB. ( cabinetul medical este în cadrul Căminului Sport XXI – str. Pandurilor nr. 7 ).

BURSE

Cererile-tip pentru burse DE PERFORMANŢĂ I sau DE PERFORMANŢĂ II vor fi depuse la secretariatul de an , în perioada

30 septembrie - 18 octombrie 2024,

de luni până vineri,

între orele 09.00-12.00

CERERILE şi dosarele

pentru bursele SOCIALE şi MEDICALE se vor depune fizic la administratorul șef de facultate (sala P4), în perioada

30 septembrie - 18 octombrie 2024,

de luni până vineri,

între orele 9.00-12.00

VENITUL MAXIM ADMIS: 2.150 LEI.

 

 

Dosarul pentru bursă socială va cuprinde:

Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de familie sunt mai mici decât cuantumul salariului minim pe economie (2.150 lei) vor depune următoarele documente:

  • cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;
  • anexa nr. 7 - se decarcă de pe site;
  • anexa nr. 10- se descarcă de pe site;
  • copie a cărții de identitate și a certificatului de naștere - solicitant;
  • copii ale cărţilor de identitate - părinţi;
  • copii ale certificatelor de naştere şi cărţilor de identitate (dacă este cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreţinerea părinţilor;
  • Declarație pe propria răspundere – anexa 8 privind veniturile nete cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit
  • Acordul olograf al studentului - anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
  • Acordul olograf al membrilor familiei – anexa 13 pentru care s-au declarat venituri, privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (dacă este cazul)
  • Declaraţia pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei în care îşi are domiciliul, pentru membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obţin venituri proprii;
  • Copii după certificatele de deces ale părinţilor pentru studenţii orfani;
  • Copie după certificatul de deces, în cazul în care studentul este orfan de un părinte;
  • Copie a hotărârii judecătoreşti prin care a fost pronunțat divorțul sau copie după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă este cazul), în cazul în care părinţii sunt divorţaţi;
  • Adeverinţă că studentul provine dintr-un serviciu de tip rezidențial în care să fie precizat cuantumul pensiei de urmaş pentru lunile luate în considerare (dacă este cazul);
  • Copie a hotărârii judecătoreşti din care să rezulte că solicitantul se află în plasament familial (dacă este cazul);

Veniturile nete se vor calcula pentru 12 luni anterioare începerii semestrului (octombrie 2023 – septembrie 2024).

Atenție! În cazul studenților cu venit 0 sau a studenților a căror părinți lucrează/locuiesc în străinătate este nevoie de anchetă socială!

Dosarul pentru bursă medicală va cuprinde:

  1. cerere de bursă tip - se descarcă de pe site;;
  2. anexa nr. 11 - se descarcă de pe site;
  3. copie a buletinului/ cărţii de identitate;

4,   acordul olograf al studentului – anexa 12 privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei

5,   document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competenţe în domeniul diagnosticului). În certificatul medical prezentat de student se va menţiona in mod obligatoriu incadrarea diagnosticului in categoriile de boli specificate la art. 16, aliniatul (5), punctul 2).

Documentul medical va fi vizat și de medicul din cadrul UBB cu specificarea încadrării bolii în art. 16, aliniatul (5), punctul 2) din Regulamentul de burse al UBB.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

 Str. General Traian Moșoiu, nr. 10-12
400132, Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11